Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Deelnemers lijst 2008  (gelezen 1514 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 375
Deelnemers lijst 2008
« Gepost op: 06-03-2008, 20:21 »
Hallo allemaal,

Ik was nieuwsgierig, omdat ik vorige week de " oude Toyota jeep " van Marcel  V. tegen kwam in Schijndel.........................
Nu schijnt onze buurman met dat ding deel te nemen aan de Heroes Legend van dit jaar, stickers van voorgaande jaren zaten er al op :-X.
Ben al aan het zoeken geweest, maar kwam 'm nergens tegen op een deelnemerslijst,
Wie heeft er een vrij recente deelnemers lijst gevonden op het WWW?
De buren in de gaten houden blijft leuk, zeker met zo'n evenement.

Groetsels.
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Deelnemers lijst 2008
« Reactie #1 Gepost op: 07-03-2008, 02:18 »
Ik zit morgen weer op het keuringsterrein (was er vandaag ook al even, maar familiebezigheden zijn soms ook noodzakelijk, zeker als je het kan combineren).

Mars zijn  auto is inderdaad verkocht aan een deelemer die op het laatste moment mee ging doen. Zal het morgen even in de gaten houden voor je. (typt zwaar klote na anderhalve fles wijn, één letter goed is gelijk eaan tweer ker backspace ::))

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Deelnemers lijst 2008
« Reactie #2 Gepost op: 07-03-2008, 17:19 »
Je verdriet aan het verdrinken natuurlijk, want wij willen allemaal naar Dakar !!

Proosst

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Deelnemers lijst 2008
« Reactie #3 Gepost op: 07-03-2008, 19:39 »
Vanaf morgen kan je via de site van Heroes Legend (www.heroeslegend.com) trouwens de deelnemers live volgen. Zometeen komt er een artikeltje over de keuring op Rallymaniacsw, en de foto's staan reeds op www.rallymaniacsimages.com

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Deelnemers lijst 2008
« Reactie #4 Gepost op: 08-03-2008, 18:48 »
Hmmm, en ik maar denk dat het allemaal amateurs waren....zo aan die brommers te zien zijn ze niet zuinig geweest!
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Deelnemers lijst 2008
« Reactie #5 Gepost op: 09-03-2008, 10:38 »
mooie plaatjes!

meeste respect heb ik toch wel voor die mannen/vrouwen met het oude spul. lekker basic en functioneel.

leuk ook die Kangoo met rolkooi... alleen ik zou toch iets steviger bandjes monteren misschien.

en euhm.. zie ik daar Frans met een gloednieuwe LC8? (staat niet op de deelnemerslijst)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Deelnemers lijst 2008
« Reactie #6 Gepost op: 09-03-2008, 11:54 »
Frans is op zijn 690. Ik heb gisteren even een kort interviewtje met hem afgenomen. Staat zo op Rallymaniacs.
Verder waren er veel profi fietsen. De Legend is al een gedeelte verdwenen, er rijden veel echt goed geprepareerde fietsen mee. Ik zal zo nog wat fotootjes uploaden. De auto's zagen er ook allemaal goed uit. Eric Verhoef rijd trouwens op zijn 990 naar Dakar, maar wel via de bivakroute meen ik, hij heeft per slot van rekening de nederlandse deelnemers onder zijn hoede, dus moet redelijk op tijd in het bivak zijn.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Deelnemers lijst 2008
« Reactie #7 Gepost op: 09-03-2008, 11:56 »
Oeps ja natuurlijk ::), ik haal die 2 koppen door elkaar: 't is Eric natuurlijk.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Deelnemers lijst 2008
« Reactie #8 Gepost op: 09-03-2008, 22:37 »
Ik heb nog twee filmpjes van de officiële site geript en in de artikeltjes van de keuring en de start geplaatst. Zijn van betere kwaliteit dan mijn filmpje, maar dat mag ook wel gezien de apparatuur waar zij mee liepen.