Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Blindedarm ontsteking Frans Verhoeven.  (gelezen 1326 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Blindedarm ontsteking Frans Verhoeven.
« Gepost op: 12-04-2008, 12:46 »
Zaterdag 12 April 2008: 11.00 -Dringende appendix operatie voor Frans Verhoeven.
 

Gisteren middag kwam het plotse bericht uit het ziekenhuis te Turnhout (B) dat Frans Verhoeven is opgenomen voor een acute blinde darm ontsteking. In de voormiddag werd Frans opgenomen in het St Jozef Ziekenhuis waar de ingreep nog dezelfde dag werd uitgevoerd.

Frans zal een dag of vier het bed moeten houden vooraleer hij het hospitaal mag verlaten, de deelname aan de "Dakar Series" die op stapel staat op het eind van deze maand zou echter niet in het gedrang komen.
We houden U verder op de hoogte en wensen Frans van hieruit vooral een snel herstel toe.

 
 
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: Blindedarm ontsteking Frans Verhoeven.
« Reactie #1 Gepost op: 12-04-2008, 20:02 »
Die Frans heeft toch ook pech hé  :(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Blindedarm ontsteking Frans Verhoeven.
« Reactie #2 Gepost op: 12-04-2008, 22:11 »
Mocht je hem zien, wens hem in ieder geval mij! 't is idd pech hebben voor hem.

Offline member

  • Cagiva Canyon 500
  • starter
  • Berichten: 3
Re: Blindedarm ontsteking Frans Verhoeven.
« Reactie #3 Gepost op: 15-04-2008, 12:49 »
Zondag 13 April 2008: 10.30 - Toch problemen voor deelname Dakar Series voor FV.

Wat er op vrijdag uitzag als een kleine ingreep met minieme gevolgen moet enkele dagen later toch even worden bijgesteld. Volgens de chirurg die de behandeling uitvoerde is het uitgesloten dat Frans volgende week zaterdag aan de start staat voor de 1e proef van de nieuwe Dakar Series.
Hoewel de operatie op zich geen enkel probleem was moet wel rekening worden gehouden met de buikspieren die toch een flinke dreun hebben opgelopen en toch wel wat rust vergen om terug helemaal in orde te raken. Daarom ook dat de behandelende arts 4 weken als een minimum rustperiode voorschrijft wat het al helemaal onmogelijk maakt om zaterdag in Hongarije aan de start te staan van de Central European die ASO als vervanger van de Dakar 2008 naar voor heeft geschoven.

Jammer maar helaas , hoogstwaarschijnlijk geen start voor Frans in deze eerste Dakar Series, wij houden U op de hoogte van de eventuele ontwikkelingen.
(fransverhoeven.com)

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Blindedarm ontsteking Frans Verhoeven.
« Reactie #4 Gepost op: 15-04-2008, 13:35 »
wens hem in ieder geval mij!

Zou hij daar vrolijk van worden... ::) ;)

(Beterschap, Frans...)
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Blindedarm ontsteking Frans Verhoeven.
« Reactie #5 Gepost op: 15-04-2008, 13:52 »
Vanmorgen Frans gesproken en hij wandelt alweer wat rond , wel last van de buikwond maar hij hersteld vlug , hij is ook een getraind sportman dus zijn lichaam kan veel meer aan , de blindedarm was al gesprongen en dus is ook de buikholte gespoeld , wij zouden minstens anderhalve week in het ziekenhuis liggen en Frans heeft aan 3 dagen genoeg , helaas geen start bij de Dakar series , maar er komt nog genoeg dit jaar.
 
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 276
Re: Blindedarm ontsteking Frans Verhoeven.
« Reactie #6 Gepost op: 15-04-2008, 16:57 »
wij zouden minstens anderhalve week in het ziekenhuis liggen en Frans heeft aan 3 dagen genoeg , helaas geen start bij de Dakar series , maar er komt nog genoeg dit jaar.
Ik lag er ook maar drie dagen. Toen was ik wel 12 en dus waarschijnlijk nog bijzonder veerkrachtig.

Maar je houdt nog wel even last bij het gebruiken van de buikspieren al schijnt het litteken tegenwoordig een stuk kleiner te zijn.
2008 KTM 450 EXR-R | 1980 Yamaha XT 500 | 1997 BMW R1100GS

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1385
Re: Blindedarm ontsteking Frans Verhoeven.
« Reactie #7 Gepost op: 15-04-2008, 17:18 »
Jemig, dan zal ik wel een superatleet zijn!
Mij trapten ze de volgende dag alweer naar huis!
Alleen was ik toen na een week weer terug met een wondontsteking van heb-ik-jou-daar..
Dus die vier weken rust begrijp ik wel..

En kleine lidtekentjes KUNNEN ze wel ja... behalve als ze haast hebben omdat ie bijvoorbeeld al is gesprongen..
Effe meten... 18 centimeter dwars over mijn sixpack

edit:
Hé mn smilies werken niet...
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Blindedarm ontsteking Frans Verhoeven.
« Reactie #8 Gepost op: 15-04-2008, 22:44 »
dwars over mijn sixpack

edit:
Hé mn smilies werken niet...

Klopt, smilies werken nooit als je onzin verteld op dit forum...

Daarom ook nu geen smilies  :D ;D
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Blindedarm ontsteking Frans Verhoeven.
« Reactie #9 Gepost op: 16-04-2008, 12:08 »
Nou dan ben ik helemaal een 'on-atleet'  :-X: recent nog 2,5 week in het ziekenhuis gelegen na een darmoperatie...en buikspieren aanspannen: nog even 4 weken mee wachten.
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)