Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Transorientale: wat een rally!!!  (gelezen 1178 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Transorientale: wat een rally!!!
« Gepost op: 29-06-2008, 10:32 »
Zo hehe, even dagje bijkomen in Beijing! Zoveel nog te vertellen, zoveel beleefd, zoweinig tijd.... En nog nooit 4 weken (met OER erbij) zo weinig geslapen... Wat was het mooi, en wat was het zwaar voor de deelnemers. Vooral respect voor de motorrijders!!!! Zoveel kilometers elke dag. Volgens hen zwaarder dan de Dakar, door de vele wisselende omstandigheden. Eerste week Rusland veel modder en moeilijke passages. Snelle stukken in Kazachstan. En dan die duinen in China! Nog nooit zoiets meegemaakt...........
Lastig werken, zat in een persauto die (VW Tuareg) die eigenlijk te zwaar was voor het off-road werk. Heb veel geleerd over achterstevoren roadbook rijden. Heb nog zoveel leuke verhalen wat dat betreft. Als ik een beetje bij ben zal ik er op Rallymaniacs meer over schrijven.

Straks weer verder met de OER 2009 en Heroes Legend 2009! Vol aan de bak door, er is nog zoveel te doen....

Mensen die specifieke vragen hebben over de Transorientale, neem even contact op. We gaan dit najaar weer een presentatie organiseren. Volgend jaar gaat er weer een heleboel veranderen, geen start meer in Petersburg bijvoorbeeld.

Hoop dat jullie de rally een beetje hebben kunnen volgen, ook voor ons was het moeilijk genoeg alle info bijelkaar te krijgen. Tot gauw, vannacht vliegen naar A'dam!
Mssl Mars


Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Transorientale: wat een rally!!!
« Reactie #1 Gepost op: 29-06-2008, 12:45 »
Alle foto's die tijdens de rally doorgestuurd zijn staan op www.rallymaniacsimages.com

Zit ook materiaal bij wat verder nog niet gepubliceerd is.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: Transorientale: wat een rally!!!
« Reactie #2 Gepost op: 29-06-2008, 20:49 »
Gelukkig, niet alleen praatje smaar ook plaatjes,

Marcel bedankt.
Grz,
Peter

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Transorientale: wat een rally!!!
« Reactie #3 Gepost op: 30-06-2008, 20:21 »
ik zeg: kom maar op met die verhalen!
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Transorientale: wat een rally!!!
« Reactie #4 Gepost op: 30-06-2008, 21:33 »
kom snel een biertje bij je pakken :) ben wel benieuwd naar je verhalen

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2923
Re: Transorientale: wat een rally!!!
« Reactie #5 Gepost op: 04-07-2008, 23:50 »
Gobi was een beetje als Libie...

http://www.hennovanbergeijk.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=142&Itemid=89

Maachtig mooi......ik was ook bek-af nadien...( Libie)... 8)
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.