Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Controles Almeria  (gelezen 874 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Controles Almeria
« Gepost op: 20-04-2008, 23:48 »
Wou vandaag even spelen in Almeria, BIG88 was iets vroeger en zag toen wat undercover blik en fiets en gewoon blauw voorbij komen..
Hebben toen maar even de kat uit het zand gekeken.
Na wat over het zwarte zand een stukje gereden te hebben zagen we wat geels opduiken waarvan 1 op een echte modder fiets..

Na een rondje op het saaie zwart gestopt en even later 2 gele toer mannetjes met de vraag of we van plan waren om te crossen?

Verteld dat we wel zin hadden maar dat we de indruk hadden dat ze onze zondag middag wouden verpesten kregen we het antwoord dat we dan E 90.- armer zouden zijn en dat het voor onze veiligheid zou zijn en dat als er wat gebeurde..

Zouden de ambulance ed zelf moeten betalen als er wat mis ging enzo ???

Na de vraag dat we dan maar beter eerst naar het zwart zouden moeten kruipen igv maar met een vriendelijke groet weggegaan..

Was verder niemand, word er tegenwoordig vaak gecontrolleerd?
 
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Controles Almeria
« Reactie #1 Gepost op: 21-04-2008, 10:28 »
Misschien niet op zondagmiddag proberen? Gewoon doordeweekse avond ofzo?
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: Controles Almeria
« Reactie #2 Gepost op: 21-04-2008, 13:32 »
Gewoon blijven uitkijken.
Ambulance verhaal is onzin.
Bij mooi weer is er meer controle, bij slecht weer hebben de ambtenaren geen zin en zitten ze koffie te drinken bij de Esso of ze komen helemaal niet in de buurt.
Als het lekker weer is wordt het gewoon weer veel te druk op die locatie, niet alleen met tweewielers.
Jeeps, karts , sprinters ,zowel motoren als "petjes"auto's, etc.etc. ook wordt er illegaal gevlogen met parachutes waarbij de piloot een grote propellor op z'n rug heeft.
Opnieuw dus weer regelmatig controle omdat het weer uit de hand gelopen is. Helaas :'(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Controles Almeria
« Reactie #3 Gepost op: 21-04-2008, 18:28 »
Tja.. als je er dakardagen gaat houden :-/

Offline member

  • *****
  • Berichten: 399
Re: Controles Almeria
« Reactie #4 Gepost op: 21-04-2008, 20:43 »
Almere (en Zeewolde) hadden een grote verkeersactie gisteren, Hollandsche Brug, ergens midden in de polder en de dreven van Almere waren aandachts/controle/incasso-punten. Blijkbaar het zand ook.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: Controles Almeria
« Reactie #5 Gepost op: 21-04-2008, 21:28 »
Nilzz en ik hebben dan geluk gehad.
Gisteren voor het eerst de onze triallekes (GasGas)  eens uitgeprobeerd. Slechts 't simpele feit dat ik de bedrading voor m'n trekhaak op de LC120 nog niet heb aangesloten heeft ons thuisgehouden.
(eigen parcour van pallets en oprijauto gemaakt)
Ik vraag me af wat ze zullen doen als je met een trailmotortje bezig bent zonder kenteken.
Iemand ervaring mee?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Controles Almeria
« Reactie #6 Gepost op: 21-04-2008, 23:06 »
Waarschijnlijk gezeur ;)

Maar verlopig maar alleen met slecht weer daar even spelen, 130km gereden op m'n verse noppen zonder wat te kunnen spelen was een beetje minder..

Dus zijn BIG88 en ik maar even in de bossen bij mij in de buurt wezen spelen, maar was een beetje druk :-\
Kwamen een man of 15 tegen die met kinderwagens hun papegaaien aan het uitlaten waren ::)

Maar er was echt veel blauw, 2 stillen blik en 1 fiets, 4 fietsen in het geel en een bus en blik, hing ook nog even een wentelwiek boven het terrrein in Almeria..
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl