Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Canceled!!!All Road Training "zware jonges" op politie terreinbaan in lelystad  (gelezen 5126 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Ik heb ingeschreven voor de traing van 28 sept , altijd leuk om in een zandgroeve te spelen met prima instructeurs.

http://motorrijschoolhendriks.blogspot.com/
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Citaat
Beste Bryan,

Het zal je niet verrassen dat ik niet amused ben over wat heer Wilshaus en jij allemaal al dan niet bekokstoofd hebben in dit topic.
Ik heb me begin mei (!!!) per mail aangemeld met voorkeursdata (en telefoonummers). In dit topic heb ik gevraagd naar mogelijke data om mogelijke xt6-leden mee te krijgen: duurt allemaal erg lang voordat er een reactie komt. (In mijn beleving gaat het daar al mis met de 'geloofwaardigheid', zeker in combinatie met de eerder afgezegde training in dec/jan).
 Op 27 juni komt er een emailtje of ik nog interesse heb en voordat ik antwoord kan geven (toevallig weekendje geen pc bij de hand) is het hele avontuur afgezegd.
Zonder dat ik jou (en jouw afspraken met Wilshaus) ken, ben ik wel geneigd te denken dat jij hier een grote kans laat liggen om je 'geloofwaardigheid' op te poetsen of op z'n minst te behouden,

In jouw openingspost staat toch heel duidelijk dat jij de training geeft. Als je dan vervolgens ook nog doodleuk zegt dat je wel privetrainingen geeft.... Dan denk ik: doe een concreet aanbod aan diegenen die zich hebben aangemeld. Kennelijk heb jij Wilshaus helemaal niet nodig....
Andere locatie en probleem opgelost, toch??

groet
Meik

Sorry Meik, ik vindt dat je hier wat te hard inzet.
Wij kennen Bryan als een offroad liefhebber met een hart voor dit forum en is hier zeker niet bezig zijn activiteiten commercieel uit te buiten. In tegendeel juist, hij en anderen organiseren dit soort activiteiten om onze gezamelijke off-road liefhebberij mogelijk te blijven houden. Dat is juist de kracht van dit forum want op deze manier kunnen we lekker onze hobby blijven uitoefenen. Diverse leden op dit forum organiseren activiteiten varierend van ritjes tot een dag baan afhuren of een training. Dit is allemaal puur op non-of beperkte-commerciele basis en uit pure liefhebberij. Als er al iemand iets aan verdiend is het pienuts en we mogen de mensen dankbaar zijn die af en toe wat organiseren. Dat het dan soms niet lukt is weer een ander verhaal. Uiteindelijk zijn we met de organisatie altijd weer afhankelijk van anderen. Volgende keer beter.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 109
Hallo Arjen (en waarschijnlijk ook wel Bryan),
Ik ben het inmiddels met je eens dat Bryan er niets aan heeft kunnen doen en hem geen blaam treft. In dat op zicht was mijn post idd misschien wel te scherp.
Maar goed, ik kende Bryan nog niet. Nu ietsje beter (heb nog even persoonlijk contact gehad).
excuises.

groet
MB