Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Verkocht: `98 XL600V QS  (gelezen 1481 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Verkocht: `98 XL600V QS
« Gepost op: 28-08-2008, 02:12 »
Omdat er momenteel een hemelsbreed verschil zit tussen willen en kunnen biedt ik aan:

Bouwjaar 1998
Km-stand: 37.200

Specs:
- WP USD-vork
- 21" cross voorwiel
- Brembo Goldline schijf
- 18" achterwiel, crossvelg + versterkte spaken
- CRM achterdemper, op maat gemaakt
- IMO 50R + stuurbediening
- Electrisch roadbook Touratech + afstandsbediening
- ICO tripteller + stuurbediening
- Gerbing aansluiting voor electrische handschoenen of jas
- Verhoogd + ingekort zadel
- Carterplaat + gereedschapvak op maat gemaakt
- Carbon demper

Motor is in goede staat, echter niet smetteloos (krassen etc).
Zeer goede off road eigenschappen en bijzonder geschikt voor confortabel en snel reizen in den vreemde.
Motorisch 100%, rekeningen ter inzage.

Extra onderdelen:
- aluminium achterbrug RD04 (past zonder aanpassingen)
- extra achtertandwielen, speciaal gemaakt omdat de motor zo verhoogd is dat ie een 52T tandwiel achter heeft. Die heb ik speciaal laten maken en heb er gelijk 3 laten maken, kan je jaren vooruit.
- zijkappen L+R

Wat is ermee gebeurd sinds ik `m in december `06 voor 3300,- kocht:
- motor was gestolen bij vorige eigenaar, teruggevonden en weer hersteld. Ik vond echter dat het kuipframe iets te scheef stond en ik vond de rally opbouw niet naar m`n zin. Nieuw kuipframe gekocht, rally opbouw nieuw laten maken, kuipframe aangepast en gepoedercoat. Ondertussen de motor een grote beurt laten geven, balhoofdlagers, ketting/tandwielset en alles wat bij een grote beurt hoort vernieuwd. Startmotor is gereviseerd, die bleef wat hangen. Contactslot is verwijderd, gewoon een simpele switch. Startonderbreking is gemakkelijk te maken voor de motor.
- Daarna was de opbouw nog niet naar m`n zin, heb de IMO100R vervangen door een 50R en een ICO en de afstandsbediening vernieuwd. Tevens nog een ander topkuipje gekocht om aan te passen (ruit past nu namelijk niet meer. Ook heb ik nog 2 originele zijkappen op de kop weten tikken.

Wat moet er nog aan gebeuren:

- ICO magneet en opnemer moeten nog gemonteerd worden
- topkuip moet nog aangepast worden en gespoten (of je moet zonder ruit willen rijden...

Verder is het starten en lopen. De motor loopt echt als een zonnetje, klinkt waanzinnig, start altijd meteen (heb `m heel regelmatig gestart omdat ie gewoon zo mooi klinkt...).

Heb er welgeteld 1 rit mee gereden vorig jaar. Dat is echt superzonde voor zo`n motor. Elk aannemelijk bod boven 2500,- neem ik in overweging. Voor minder dan dat kan ik `m net zo goed in onderdelen verkopen...

Te bereiken via PB hier op het forum, of op jeanpaulAPESTAARTJEzeelandnet.nl

Ploatjes:






J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 42
Re: Te koop: `98 XL600V QS
« Reactie #1 Gepost op: 28-08-2008, 09:34 »
jemig J-P, wat doe je nou?! Hele mooie fiets lijkt me, maar helaas, geen geld, plaats en tijd genoeg nie. (ook niet genoeg ervaring/kunde denk ik, maar das een heel ander verhaal :D) Succes en sterkte met de verkoop!
zeg maar Jaap hoor...

'95 XTZ750  //  '95 R1100GS

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: Te koop: `98 XL600V QS
« Reactie #2 Gepost op: 31-08-2008, 19:54 »
Schop
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: Te koop: `98 XL600V QS
« Reactie #3 Gepost op: 05-09-2008, 20:32 »
Ik moest nog maar eens schoppen...
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Re: Te koop: `98 XL600V QS
« Reactie #4 Gepost op: 09-09-2008, 23:31 »
Ik heb het al eerder tegen je gezegd J-P, mooie fiets. Het is zonde dat je hem weg gaat doen.

Dinsdagavondschop :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: Verkocht: `98 XL600V QS
« Reactie #5 Gepost op: 21-09-2008, 12:45 »
Mag een slotje op, de motor is zojuist opgehaald door iemand die er echt iets moois van gaat maken.
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer