Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!  (gelezen 4250 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 23
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #30 Gepost op: 25-12-2008, 21:30 »
Ssst.. straks komt ie weer terug.. en had toen al moeite om beleeft te blijfen ;)
Lukte al minder op het Nopperforum.. komt ie ook al niet meer gelukig ;)
 

tja jongen ik ben er nog steeds hoor. Jammer is dat toch he. :D

gr JM

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #31 Gepost op: 25-12-2008, 22:12 »
 

tja jongen ik ben er nog steeds hoor. Jammer is dat toch he. :D

gr JM

Hier even de mail die je me gestuurd hebt en mijn reactie daarop..
---------
Dag herr zappa,

Meneer Zappa,

Of hoe je werkelijk ook heten mag. Normaal stuur ik niemand een pb. Maar nu ga je toch iets te ver met me. Ik geef alleen maar mijn mening over onderwerpen en dat word meteen als zeiken of stumperig gedrag gezien.
Erg jammer vind ik dat, vooral als ik door u zwart gemaakt word. En dat bevalt mij niet. Ik weet niet wat je probleem met mij is. Maar als je niet met mijn mening eens bent, hoef je mij niet lopen af te zeiken. Want dat doe ik met jou ook niet. Gelukkig zit ik zo niet in elkaar. Maar voor jou maakt dat blijkbaar niets uit. Maar wil je gewoon daar netjes mee stoppen en gewoon ook andere meningen waarderen van andere forum leden. Dat is wat ik netjes aan je vraag. Meer niet. Ik heb mij al verlaagd om dit bericht aan je te sturen. Ik heb verder niet en wil niets met je te maken hebben en sta ver boven je. Dus ik hoop dat je gewoon weer een normale reactie op het forum hebt als ik weer ergens mijn mening over geef.
Hiervoor mijn dank.

JM
-----------
Geachte heer JM,



Beetje jammer dat je het betrefende bericht op het ARM verkeerd leest, gaat niet over u maar een ander lid, homocalballus die in het voeren van het belerende toontje u in verre overtrefte..

Dus was geen reactie op uw uitspraken.. deze kan ik zelf redelijk bergrijpen en heb daar geen problemen mee..

Het noemen van het Noppenforum, waar ik u volgens mij nog nooit gesproken zou genoeg moeten zijn om u te laten beseffen dat ik het niet over u heb..



Waar ik echter wel problemen mee heb is uw aanhef: "Herr Zappa"

Die is behoolijk ziek..



Zappa

--------

Jammer dat je niet de moeite neemt de berichten goed te lezen maar je gelijk aangevallen voelt, zitten hiet niet op Fok, geenstijl of het motor-forum..
We gaan hier redelijk normaal met elkaar om en hebben redelijk respect voor elkaar..
Niet alleen om dat we de zelfde hobby hebben maar ook om dat deze zekere risico's met zich meebrengt..
Dus zijn we afhankelijk van elkaar tijdens een rit.
Verder hebben we hier de mentaliteit van niet zeiken maar rijden ;)

Als iemand dan toch belerend gaat doen krijgt je daar reactie's op..

Maar maak je geen zorgen, als ik je op de grond zie liggen tijdens een rit zal ik altijd stoppen en kijken of ik je helpen kan.. heb standaard een EHBO setje bij me...
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 23
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #32 Gepost op: 25-12-2008, 22:34 »
ik heb je net een pb gestuurd. Dat is vaak het nadeel van forums dat het toch gauw verkeerd gelezen word. Zo dus door mij. Maar als je je bericht wilt aanpassen. Dan mag jij me helpen met mond op mond beademing. Ik hou wel van een reanimeer mannetje. :D

gr JM

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #33 Gepost op: 25-12-2008, 23:05 »
Zijn er nog meer leuke foto's gemaakt van deze wintercup trial?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #34 Gepost op: 25-12-2008, 23:37 »
ik heb je net een pb gestuurd. Dat is vaak het nadeel van forums dat het toch gauw verkeerd gelezen word. Zo dus door mij. Maar als je je bericht wilt aanpassen. Dan mag jij me helpen met mond op mond beademing. Ik hou wel van een reanimeer mannetje. :D

gr JM

Weer vriendjes.. zand er over ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 23
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #35 Gepost op: 25-12-2008, 23:46 »
Zijn er nog meer leuke foto's gemaakt van deze wintercup trial?

Als je op de sport pagina komt en je scrolt naar beneden dan kom je nog de ONK trial tegen. Dat is de top van ons landje en de regio trial. Tevens staat er nog meer motorsport op o.a. nog de super 600 klassen op assen.
Tevens volg ik de trial wedstrijden. De eerste is weer ergens in januari geloof ik.
MC Nunspeet organiseert dit heel erg leuk. En wat mij opvalt is hoeveel plezier de mensen hebben met hun trial machine. De sfeer is echt goed en gezellig. En daar gaat het toch om, lekker spelen met je machine.

gr JM 8)