Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Oosteuropa weekend en GPS-sen  (gelezen 576 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Oosteuropa weekend en GPS-sen
« Gepost op: 03-02-2009, 12:53 »
De deelnemers hebben de routeinformatie in een Garmin-bestandje ontvangen. Waarschijnlijk zijn er een aantal mensen die problemen hebben met laden, het gewoon vergeten zijn, of waar de gps zich wonderbaarlijk zelf heeft gereset. Die komen namelijk altijd voor  ;D

Komend weekend heeft de organisatie de mogelijkheid om gpssen te laden, maar alleen apparaten die met een USB-snoertje aan te sluiten zijn. Heb jij een ouder model die via serieel (die ronde plug) te laden is?? Neem dan zeker je kabel mee, dit geldt ook voor mensen met een andere aansluiting dan mini-usb!! Zelf je kabel meenemen!!

En dan de vraag voor de meeste punten: Is er iemand die een USB-->Serieel converter heeft die werkt met GPS-sen?? Die hebben wij namelijk niet de computers van tegenwoordig zijn allemaal zonder seriële aansluiting. Wil je hem dan meenemen inclusief de bijbehorende cd met de drivers?? Even downloaden en op een stikkie zetten mag natuurlijk ook  ;), maar zonder de drivers komen nog nergens is mijn ervaring met die dingen.

Geef hier even een gil als je dit kan verzorgen, zoals gezegd: de computers hebben wij.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1597
Re: Oosteuropa weekend en GPS-sen
« Reactie #1 Gepost op: 03-02-2009, 14:49 »
Waar is dit weekend?
Heb die zaken wel , maar ga niet naar het weekend/ en de OER. Als het in de buurt is kan ik het wel (bij iemand) langs brengen.

Ik hoor het wel.
Marcel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 357
Re: Oosteuropa weekend en GPS-sen
« Reactie #2 Gepost op: 03-02-2009, 15:16 »
Geef hier even een gil als je dit kan verzorgen, zoals gezegd: de computers hebben wij.

Ik heb een laptop met seriele poort èn met mapsource. Meenemen ?
Booze may not be the answer, but it helps you to forget the question.