Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: allroad & glocks?  (gelezen 1662 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
allroad & glocks?
« Gepost op: 14-10-2005, 08:38 »
Here's a thread about adventure riding equipment from Advrider, f**k Americans are strange !!!!

American ADV Riders


Die gasten staan toch heel anders in de wereld  :o


Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 101
Re: allroad & glocks?
« Reactie #1 Gepost op: 14-10-2005, 08:48 »
Tja niks anders dan een bevestiging van het beeld dat ik van Amerikanen heb...  :-\

Alhoewel het voor Nederland ook zo gek nog niet is.... Al die flitspalen..

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: allroad & glocks?
« Reactie #2 Gepost op: 14-10-2005, 08:51 »
Rare jongens, waarom heb je een gun nodig???

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 101
Re: allroad & glocks?
« Reactie #3 Gepost op: 14-10-2005, 08:54 »
Om die beer die heeeeel hard wegrend voor jou brommer in de rug te schieten, er met één been op gaan staan, foto'tje nemen, en vervolgens in het lokale blaadje te staan hoe 'John amazingly survived an attack from a 20 foot bear who violently tried to take his dear life'..... :-X

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: allroad & glocks?
« Reactie #4 Gepost op: 14-10-2005, 09:01 »
Doen ze trouwens niet alleen in de VS hoor. In Zuid-Afrika met een groepje wezen rijden waarvan er eentje een holster + geladen pistool op zijn stuur had (is die middensteun toch nog ergens goed voor). Op de vraag 'waarom' antwoordde hij dat hij dan ook tijdens hij rijden zijn revolver kan gebruiken....  :-\ ???  Hij was namelijk wel eens afgesneden door een truckchauffeur...  Verder trouwens een mooi land hoor...Verder op weg in zuidelijk Afrika waar we nog Zuid-Afrikanen tegen kwamen (botswana, Zambia), was altijd een van de eerste vragen welk wapen wij bij ons hadden voor die enge 'swartmense'. Mijn leatherman vonden ze niet echt een wapen...verder hele aardige mensen hoor...

Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: allroad & glocks?
« Reactie #5 Gepost op: 14-10-2005, 10:24 »
... Op de vraag 'waarom' antwoordde hij dat hij dan ook tijdens hij rijden zijn revolver kan gebruiken....  :-\ ???  Hij was namelijk wel eens afgesneden door een truckchauffeur... 

Lijkt me inderdaad een hele goede reden.  ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1948
Re: allroad & glocks?
« Reactie #6 Gepost op: 14-10-2005, 10:34 »
Of voor chainsaw-killers in spé:



Best handig als je dwars door het bos moet  :P

Offline member

  • Africa Twin & VW Buggy 2.0L
  • *****
  • Berichten: 540
Re: allroad & glocks?
« Reactie #7 Gepost op: 14-10-2005, 11:58 »
Ach zo 's ochtends op de A2 als ik tussen de file doorrij zou ik wel eens de beschikking over zo iets willen hebben. voor als iemand weer een aanslag op mijn leven pleegt.
Die Yanks of zuidafricaners zijn zo gek nog niet (....)  ;D
ik ben voorlopig nog maar even een af(ge)vallige.....

Offline member

  • Aut viam inveniam, aut faciam
  • *****
  • Berichten: 1314
Re: allroad & glocks?
« Reactie #8 Gepost op: 14-10-2005, 15:31 »
ik denk dat een paar m&m's in nederland wel afdoende zijn om de mensen af te schrikken -kogeltjes uit een lager werken ook goed- , en ze veegen de chocola gewoon met de ruiten wisser weg.

Offline member

  • Aut viam inveniam, aut faciam
  • *****
  • Berichten: 1314
Re: allroad & glocks?
« Reactie #9 Gepost op: 29-10-2005, 19:30 »
vreemd dat niemand hier op reageert
ik zou toch denken dat vele van jullie auto rijden (ik zelf trouwens ook) en net als ik graag overal heelhuids aankomen.
en dat gaat niet echt lukken als je m&m's in het rond strooid want er is altijd wel een bmw rijder te vinden die heel erg stoer in z'n autotje jou er op moet wijzen dat dat ongepast is en dan zelf door rood gaat rijden  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: allroad & glocks?
« Reactie #10 Gepost op: 29-10-2005, 21:06 »
Volgens mij is het vooral in Duitsland dat mensen je bijna dood rijden als ze vinden dat je iets doet wat niet volgens de regeltjes is. Ik weet niet of dat op zichzelf een regel is daar.