Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Topo Marokko  (gelezen 2203 keer)

Offline member

  • Rally Gek! ...... of gewoon gek ;-)
  • *****
  • Berichten: 195
Re: Topo Marokko
« Reactie #15 Gepost op: 23-11-2009, 21:45 »
ps.: Als je mailt vanuit Allroadmaniacs.. is het wel handig als je mailadres werkt.. anders krijg je natuurlijk echt geen antwoord. ;)

Sorry foutje in e-mail adres  ::) heden aangepast.

Post Merge: 23-11-2009, 21:51

Hij komt hier vandaan:
 
[url=http://www.island-olaf.de/travel/marokko/gps.html]http://www.island-olaf.de/travel/marokko/gps.html[/url]
 
Als één 25Mb geheel of twee losse delen over elkaar heen (part 1 en 2, ook samen 25 Mb)
 
Op zich een appie ding hoor, maar nog niet volledig.

Ik wist het bestaan niet van de Olaf versie, ik heb zelf (nog) geen betere versie kunnen vinden en dacht "mijn" vinding te willen delen.

Sorry voor de mogelijke verwarring  :(

Ab
Aprilia Pegaso 650 voor op de weg ;-)

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: Topo Marokko
« Reactie #16 Gepost op: 23-11-2009, 22:29 »
Niks sorry Ab! Delen is prettigste manier van kennisoverdracht!
 
Ik heb je ook niet willen betuttelen. Maar zover ook mij bekend is deze map nog steeds de enige waar je 'zo' aan kan komen.
 
Grtz, Harm
Avonturier!

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Topo Marokko
« Reactie #17 Gepost op: 24-11-2009, 14:02 »
En hier, als attachement aan dit bericht, het bestand van Goofys. Zelf nog niet naar kunnen kijken maar er zit een uitleg bij.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 74
Re: Topo Marokko
« Reactie #18 Gepost op: 24-11-2009, 16:48 »
In Marokko trof ik 2 Oosterijkse KTM-rijders met de officiële Garmin Topo Kaarten. Deze waren echt vele malen gedetailleerder dan de gratis Olaf kaarten. Daarmee ben ik door Marokko gereden maar als je de track projecteerde op de officiële kaarten dan zag je echt dat de kaarten veel preciezer zijn.

Maar goed, nog geen succes op t0rrents danwel u$enet...