heb m ook gekocht, je kunt het lensje voorop draaien om te zorgen dat je horizon een beetje rechter staat, als die eenmaal goed staat > stukje tape overheen, dan sluit je dat vocht/zand risico af, en kan ie dar ook niet meer trillen. verder heb ik een stuk schuim gedrukt tussen de camera en de houder, want ook daar zat nog wat ruimte voor trillen. kwam hier een filmpje tegen dat emt de zelfde camera gemaakt is, met al veel minder ruis, dus t kan wel.
Afplakken van de draai-ring is aan te raden, want die van mij zat na één rondje vol zand en water... Ik had deze keer (een tip van GorilaZz) een stukje foam aan de buitenkant op het microfoongat getaped. Dempt wel het geluid (maar dat kun je softwarematig aanpassen), maar het geruis is weg; alleen een beetje als je volgas over het mais rijdt.
De camera heb ik deze keer op de helm geplakt (dus niet aan de bril bevestigd) en het trillen is al een heel stuk minder bij hoge snelheden. Ik zal de tip van JW opvolgen door ook de bevestiging nog eens af te tapen. Filmpje zelf is overigens in de maak.
Even héél erg off-topic, maar zien jullie dat deze filmer óók geen handkappen heeft??
Dus, OranjeEnSnel, het kan wel (maar ik doe het niet, want ik raak met enige regelmaat een boom, tak e.d.)
Post Merge: 17-11-2009, 13:55
Bijgaand het filmpje.
Het beeld wordt, naarmate de tijd verstrijkt, slechter doordat er water achter de voorlens liep....
http://www.youtube.com/watch?v=K6sk-N01KfA#noexternalembed