Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: OTR lichtenvoorde zondag 15 ov  (gelezen 6574 keer)

Offline member

Re: OTR lichtenvoorde zondag 15 ov
« Reactie #60 Gepost op: 16-11-2009, 22:48 »
De camera is een Contour HD zie: http://www.vholdr.com/
Deze bevalt me prima mbt beeldkwaliteit en bediengemak maar niet mbt geluidsopname (windgeruis) en vochtbestendigheid. Ook zand doet 'm geen goed. Mij tussen de tanden ook niet trouwens.
Ik hou jullie wel op de hoogte indien gewenst met de vorderingen. Eerst het windgeruis onderdrukken  ???

Erik

heb m ook gekocht, je kunt het lensje voorop draaien om te zorgen dat je horizon een beetje rechter staat, als die eenmaal goed staat > stukje tape overheen, dan sluit je dat vocht/zand risico af, en kan ie dar ook niet meer trillen. verder heb ik een stuk schuim gedrukt tussen de camera en de houder, want ook daar zat nog wat ruimte voor trillen.   kwam hier een filmpje tegen dat emt de zelfde camera gemaakt is, met al veel minder ruis, dus t kan wel.  http://www.youtube.com/watch?v=Nkrx1lvN_4I#noexternalembed&feature=related

je kan de ruis ook onderdrukken in de software overigens, ff mee experimenteren!
offroadmotorloos. even.

Offline member

« Reactie #61 Gepost op: 16-11-2009, 22:50 »

Geen GS Adventure gezien, wel een Duitse BMW HP2. Ik gok dat iemand die heeft aangezien voor een GS. Dat gebeurt wel vaker.

Gr Els

Zou kunnen...ik had nog wel gecheckt of niet de HP2 werd bedoeld, maar naar zeggen zou het toch echt een GSA zijn die na een rondje op de crossbaan het opgaf. Geen beelden van de GSA, maar de video doet weer naar meer smaken!

Offline member

« Reactie #62 Gepost op: 17-11-2009, 08:47 »
heb m ook gekocht, je kunt het lensje voorop draaien om te zorgen dat je horizon een beetje rechter staat, als die eenmaal goed staat > stukje tape overheen, dan sluit je dat vocht/zand risico af, en kan ie dar ook niet meer trillen. verder heb ik een stuk schuim gedrukt tussen de camera en de houder, want ook daar zat nog wat ruimte voor trillen.   kwam hier een filmpje tegen dat emt de zelfde camera gemaakt is, met al veel minder ruis, dus t kan wel.
Afplakken van de draai-ring is aan te raden, want die van mij zat na één rondje vol zand en water... Ik had deze keer (een tip van GorilaZz) een stukje foam aan de buitenkant op het microfoongat getaped. Dempt wel het geluid (maar dat kun je softwarematig aanpassen), maar het geruis is weg; alleen een beetje als je volgas over het mais rijdt.
De camera heb ik deze keer op de helm geplakt (dus niet aan de bril bevestigd) en het trillen is al een heel stuk minder bij hoge snelheden. Ik zal de tip van JW opvolgen door ook de bevestiging nog eens af te tapen. Filmpje zelf is overigens in de maak.

Even héél erg off-topic, maar zien jullie dat deze filmer óók geen handkappen heeft??  :o
Dus, OranjeEnSnel, het kan wel (maar ik doe het niet, want ik raak met enige regelmaat een boom, tak e.d.)  ;)

Post Merge: 17-11-2009, 13:55
Bijgaand het filmpje.
Het beeld wordt, naarmate de tijd verstrijkt, slechter doordat er water achter de voorlens liep....
http://www.youtube.com/watch?v=K6sk-N01KfA#noexternalembed
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

• KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
« Reactie #63 Gepost op: 17-11-2009, 19:03 »
Lekker muziekie, lekker beelden...Die mist in de lens maakt het nog spannender. En toen lag er ineens een brommer  8)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

« Reactie #64 Gepost op: 17-11-2009, 23:10 »
lekker hoor Marcel

en ken je thuis ook eens laten zien waarom je zo vies terug komt  :D
gr Hilbert

Offline member

• Member
  • *
« Reactie #65 Gepost op: 18-11-2009, 20:56 »
Mooi filmpje en lekker muziekje weer Marcel!
Alles goed afgelopen met degene die je op het laatst helpt?

Gr Els

Offline member

• starter
« Reactie #66 Gepost op: 18-11-2009, 21:44 »
De camera is een Contour HD zie: [url=http://www.vholdr.com/]http://www.vholdr.com/[/url]
Deze bevalt me prima mbt beeldkwaliteit en bediengemak maar niet mbt geluidsopname (windgeruis) en vochtbestendigheid. Ook zand doet 'm geen goed. Mij tussen de tanden ook niet trouwens.
Ik hou jullie wel op de hoogte indien gewenst met de vorderingen. Eerst het windgeruis onderdrukken  ???

Erik

Heb je ergens een filmpje waar je met de track door een maisveld gaat?
Een rondje Hengelo ofzo moet die echt wel kunnen...

Offline member

• Member
  • *
« Reactie #67 Gepost op: 20-11-2009, 15:46 »
das altijd goed,  en wat betreft die parkeerplaatsscan: ik zeg maar wat hoor, hoewel er af en toe wel types tussen zitten...

@mischa: volgende week ben ik er weer bij, jij?

jullie gaan het nog een keer dunnetjes overdoen :). nice
nee, ik heb een weekendje weg staan met het vrouwtje
maar het weekend daarop is er wel weer iets moois waar we heen gaan. sander weet hoe het heet :) hahaha
veel plezier dit weekend!!!
carpe diem