Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Frans Verhoeven Trainings dagen , weekenden , weken KALENDER  (gelezen 25823 keer)

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 9
Re: Frans Verhoeven Trainings dagen , weekenden , weken KALENDER
« Reactie #120 Gepost op: 19-11-2009, 19:42 »
Ik kom met een Africa Twin .
 
Vincenzo

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 63
Re: Frans Verhoeven Trainings dagen , weekenden , weken KALENDER
« Reactie #121 Gepost op: 19-11-2009, 23:07 »
HP2
HP2
R1100RR
RV750
..........?
 
Het zal gassen worden met mijn R80GS om te volgen.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 51
Re: Frans Verhoeven Trainings dagen , weekenden , weken KALENDER
« Reactie #122 Gepost op: 21-11-2009, 11:50 »
Ik doe ook mee, op mijn R 1150 enduro.
 
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Frans Verhoeven Trainings dagen , weekenden , weken KALENDER
« Reactie #123 Gepost op: 24-11-2009, 08:34 »
wat een dag! Alleen maar regen en alleen maar modder gezien, de stukken asfalt zaten in de staart om menigeen een beetje rust te gunnen.


Na een heerlijke koffie met cake gingen we vanochtend in de regen van start voor een training. Een mooit verdeelde groep 2 ktm's, 1 AT, 1 F650GS, 1 R80GS, 1 R100GS, 3 HP2's 1 R1150Enduro een R1200GSA!!!!! en ik met mn RR.
We beginnen rustig om op te warmen   :confused: man man wat een modder dat is echt niet rustig beginnen... De GSA rijdt voornamelijk achteraan en houd zn eigen tempo aan (heel verstandig)
We rijden veel singletracks en iedereen volgt gewoon papa duck (die op een G450X rijd, die moest nog ff ingereden worden) Stammetjes worden genomen en eigenlijk gaat iedereen daar met aanwijzingen eenvoudig over heen. Onderweg doen we gelukkig nog een paar zandpaden aan, daar waar de RR zich lekker voelt. Allang rij ik niet meer met crossbril want die beslaat alleen maar (verkeerde bril opgedaan, te weinig ventilatie en daardoor beslaat die telkens). Dat word dus mn straf, ik rij schuin achter Rob of Andries en wil inhalen, schiet er vanonder de HP2 een steen weg zo mn helm in. Gadver  :-\ komen die krengen hard aan. Gelukkig niets ernstig maar is wel een signaal om geen gekke dingen te doen.
Naar nog meer singletracks komen we op de lunchplaats.
Geweldig!!! de heer aldaar (stond een geultjest uit te graven naar een sloot waar Frans en nog een paar idioten doorheen moesten :D )
Dr word niet gek op gekeken en we worden vriendelijk verzocht toch gewoon binnen te gaan zitten. Dr worden nog handdoeken uitgedeeld want het leek wel alsof we hadden gezwommen. Of we niet met jetski's onderweg waren....... hmm nee toch niet.
Telkens weer doet Frans een show-tje wat gaaf. Hoe over een betonpaaltje springen of hoe neem je een crosscountry obstakel.... (en dat alles met spiegelglad hout)

Na een overheerlijke lunch vervolgen we de route. Frans zijn voorstel van tijdens de lunch komt goed uit. (training geven gaat niet, dus we gaan een leuke route rijden, wat een straf  8) )
We rijden alleen maar meer singletracks, zo krap af en toe dat de boxer er net tussen door past. Heerlijk, meer meer meer.De middag gaat zo door en tegen het eind worden mensen toch wel behoorlijk moe en sluipen er foutjes in het rijden. 
We rijden mooi stukken zandvlaktes, heerlijk Frans probeert een HP2 en is onder de indruk van het vermogen en hoe handelbaar die toch nog is.

Het is glad en nat, én ja natuurlijk nog steeds regent het, gewoon niet normaal. F650 om een boompje. R100GS in een droge sloot..... meeste water lag inderdaad op het hoger gelegen pad  :-X

Goed we komen uiteindelijk tegen schemer aan bij het huis van Frans. Waar we na een lekker warme bak koffie voldaan huiswaarts keren!

Mn waardering gaat volledig uit naar Raymond met de GSA, die heeft alles gereden en bleef maar lachen. Heerlijk, wat zijn ARM-ers toch rare gasten.

Frans bedankt!!!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 35
Re: Frans Verhoeven Trainings dagen , weekenden , weken KALENDER
« Reactie #124 Gepost op: 21-02-2010, 10:39 »
Zijn er voor dit jaar ook al wat datums bekend dat er weer trainingen worden gegeven?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Frans Verhoeven Trainings dagen , weekenden , weken KALENDER
« Reactie #125 Gepost op: 22-02-2010, 20:42 »
Direct na de Libya rally gaan we de datums voor 2010 online zetten , dan is ook de planning voor 2010 klaar voor Frans en weten we welke rallies Frans wel en niet gaat rijden.
 
Yamaha WR250F 2015