Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ALLROAD RIT Hellendoorn 24 april...  (gelezen 511 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
ALLROAD RIT Hellendoorn 24 april...
« Gepost op: 02-05-2010, 20:15 »
Helaas las ik gisteren in Motoplus dat er een Allroadrit in Hellendoorn plaats vond op 24 april.. :(
Ik zal volgend jaar even in de gaten houden of er weer een rit in Hellendoorn is, dan kan het op de kalender.
 
KTM Adventure 990 ABS

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: ALLROAD RIT Hellendoorn 24 april...
« Reactie #1 Gepost op: 02-05-2010, 20:23 »
Ik ben vandaag met de HP2 o.a. in Hellendoorn geweest en je kan er inderdaad fantastisch rijden. Geen enkele andere enduro gezien en ook maar weinig wandelaars vanwege het slechte weer. Een ideaal all-road dagje dus!
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2118
Re: ALLROAD RIT Hellendoorn 24 april...
« Reactie #2 Gepost op: 02-05-2010, 20:38 »
Ja mooi daar... is m'n achtertuin. Heb nog wel een route liggen (GPS track) en wil best een keertje in klein comitee voorrijden.

Vandaag op pad geweest diep in het Twentse binnenland + even een kijkje over de grens bij de oosterburen. Idd weinig andere recreanten hoewel het in deze regio tot halverwege de middag droog is gebleven. Over de grens zijn de all-road mogelijkheden niet beter dan hiero, zo heb ik gemerkt. Ook daar veel afgesloten of alleen voor bestemmingsverkeer.

Dus volgende keer maar weer gewoon in de regio avonturieren.

HJ
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: ALLROAD RIT Hellendoorn 24 april...
« Reactie #3 Gepost op: 02-05-2010, 21:04 »
Dat is echt jammer, ik heb deze rit een keer meegemaakt, 2 jaar geleden (vorig jaar is hij afgelast) en het was echt een leuke rit, gevarieerd qua ondergrond en erg aardige mensen. Soms een beetje frustrerend omdat je met je KTM gewoon vreselijk je best moet doen om die ervaren motorrijders op een DTM o.i.d. bij te houden op het onverhard.
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 251
Re: ALLROAD RIT Hellendoorn 24 april...
« Reactie #4 Gepost op: 02-05-2010, 22:55 »
Ik kwam gister op "doorreis" oa door/langs Hellendoorn.
Ik heb een aantal "markers" gezet, bij Ruurlo, onder Holten en bij Hellendoorn.
 
Ik neem zeer zeker vaker die omweg  :D 
 
Nu eerst maar eens mijn blok weer in orde krijgen, Ik verlies een klein beetje olie, de hoeveelheid mag geen naam hebben.
Maar het lijkt dat ik een scheurtje in mijn cylinder heb.  :(