Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Golden tyre, is dat wat?  (gelezen 1379 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Golden tyre, is dat wat?
« Gepost op: 09-05-2010, 12:07 »
Binnenkort is mijn Michelin AC10 versleten en ben aan het rondkijken naar iets anders.

In de USA is Golden tyre vrij popi, maar hier in Europa nog niet. Wie verkoopt dat?

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Golden tyre, is dat wat?
« Reactie #1 Gepost op: 09-05-2010, 12:08 »
Is dat niet Maxxis?

Had Golden Tyre SM bandjes, heerlijk zacht, niets mis mee.

Offroad geen ervaring.

Post Merge: 09-05-2010, 12:17
edit:

Had Maxxis Goldspeed banden, geen goldentyre dus...

Golden Tyre:
Lijkt vooral een samenwerkings verband met Shinko te zijn. Tevens importeur van Motoz bandjes (je weet wel, die Australische banden)...

http://www.motoz.it/index_eng.html
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: Golden tyre, is dat wat?
« Reactie #2 Gepost op: 09-05-2010, 12:28 »

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: Golden tyre, is dat wat?
« Reactie #3 Gepost op: 09-05-2010, 13:03 »
Nils heeft ze woensdag op de DR-z gemonteerd.I.c.m. AC 10 achter en Comp.IV voor.
Het eerst wat opviel was de waardeloze verpakking van de leverancier die Olaf noemt.
Karton weg en geen gel bij de achterband,dus gewoon in een half gescheurde plastic zak.Gelukkig hebben we die smuts op voorraad. Kan natuurlijk aan de transporteur hebben gelegen en nu te kort dag voor ons om de zending te weigeren.

De mousses voelen bij samenknijpen direct al zachter aan als dat we gewend zijn en Nils heeft moeten werken om de voorband op de velg te krijgen,deze bib leek "boller" als andere.
De Baja en wat daarna komt zal bepalen of we ze in de toekomst opnieuw kopen.We zijn benieuwd hoe ze er uit zien bij de eerst volgende bandenwissel.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: Golden tyre, is dat wat?
« Reactie #4 Gepost op: 09-05-2010, 20:44 »
Ik heb al veel banden besteld bij autobandenmarkt.nl(ongeveer 60stuks) , eigenlijk nog nooit problemen ondervonden , een keer zelf niet op zitten letten en verkeerd besteld , een telefoontje en werden kostenloos omgeruild voor de juiste maat .
Gescheurd karton vind ik niet zo erg maar als er wat mist is wel vervelend , even mailen of bellen zou ik zeggen .
 
Groeten olaf