Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Reparatie roadbook TT  (gelezen 1999 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11358
Re: Reparatie roadbook TT
« Reactie #15 Gepost op: 15-05-2010, 07:43 »
Die schroefjes aan de buitenkant van het roadbook houden je asjes vast en waren bij mij, nieuw roadbook, niet gelocktite.

Heb het roadbook op zijn kant gezet en alle schroeven losgemaakt en in de locktite gezet. Raar dat ze dat niet af-fabriek doen ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Reparatie roadbook TT
« Reactie #16 Gepost op: 15-05-2010, 09:22 »
Heb mijn roadbook terug: bleek ook de printplaat te zijn! Mijn printplaat was dus ietsje duurder, maar neem aan dat ze bij TT beter kunnen solderen dan dat ik dat kan en dat is ook wat waard.

Bij opsturen had ik toevallig ook gezien dat een van die kleine schroefjes er bijna uit viel. Is dus inderdaad een goed tip om daar wat loctite op te smeren, want is niet zo, n gangbaar maatje.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: Reparatie roadbook TT
« Reactie #17 Gepost op: 15-05-2010, 13:20 »
Schroefjes aan de buitenkant zijn gewoon m3x20 zelf de gamma verkoopt ze in een doosje van 8 stuks RVS nog wel voor minder dan 1 Euro.
Grz,
Peter

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11358
Re: Reparatie roadbook TT
« Reactie #18 Gepost op: 15-05-2010, 14:22 »
Dat is niet de reden van de Locktite: je tandwielen verschuiven ook of donderen zelfs in het 'vooronder'.

Dan ga je niet meer op een 1e plaats eindigen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Reparatie roadbook TT
« Reactie #19 Gepost op: 15-05-2010, 20:17 »
Schroefjes aan de buitenkant zijn gewoon m3x20 zelf de gamma verkoopt ze in een doosje van 8 stuks RVS nog wel voor minder dan 1 Euro.
Dat bedoel ik: niet zo'n gangbaar maatje. Als ik al M3 in de schuur heb liggen, kan ik deze vast niet vinden. Bij mij setje boutjes voor de OER (kist vandaag ingeruimd) ontbreekt M3 ook volledig! En tijdens vorige OER nog geen gamma gezien in Romenie ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: Reparatie roadbook TT
« Reactie #20 Gepost op: 15-05-2010, 23:14 »
Maak je niet ongerust ik heb vanavond de 7 overgebleven boutjes in me OER kist gegooit je mag komen als je er 1tje nodig hebt
 
Dat bedoel ik: niet zo'n gangbaar maatje. Als ik al M3 in de schuur heb liggen, kan ik deze vast niet vinden. Bij mij setje boutjes voor de OER (kist vandaag ingeruimd) ontbreekt M3 ook volledig! En tijdens vorige OER nog geen gamma gezien in Romenie ;)
Grz,
Peter

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Reparatie roadbook TT
« Reactie #21 Gepost op: 16-05-2010, 11:54 »
Fijn :)
Voor boutjes en moeren weten we dus waar we moeten zijn tijdens de OER.
Hoop overigens niets nodig te hebben, is vorig jaar prima bevallen om niet te hoeven sleutelen (op regulier onderhoud na) :D