Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ARO Aluminium koffers  (gelezen 7145 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
ARO Aluminium koffers
« Gepost op: 13-08-2010, 18:41 »
Vanwege onze grote interesse in allroads hebben we ons nu volledig toegelegd op het leveren en bevestigen van aluminium koffersets voor diverse motorfietsen.

Inmiddels leveren we onder andere Allit, ARO Travel en ARO Adventure koffers, welke ook geschikt zijn voor extra zware omstandigheden. De ARO Travel en Adventue koffers zijn in twee verschillende inhouden leverbaar. Voor de meeste gangbare motoren leveren wij kant en klare oplossingen inclusief kofferrekken. Ook voor aluminium topkoffers kunt u bij ons terecht.
 

 
Voor verdere info zie http://www.aromotoren.nl
 

 

 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: ARO Aluminium koffers
« Reactie #1 Gepost op: 13-08-2010, 20:56 »
 :-X Prachtige koffer sets ,  ::)
 
maar hoeveel ARM korting wordt er gegeven??
Grz,
Peter

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: ARO Aluminium koffers
« Reactie #2 Gepost op: 13-08-2010, 21:28 »
We kunnen de maand augustus een ARM korting geven van 5 % op de totaalprijs. Meer kunnen we helaas echt niet geven aangezien onze marges t.o.v. de tijd die wij er insteken al minimaal zijn.
Ik hoop dat de ARM leden hiermee kunnen leven.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: ARO Aluminium koffers
« Reactie #3 Gepost op: 13-08-2010, 21:34 »
de maand augustus duurt nog 2 weken dat is wel erg snel beslissen voor  de vakantiegangers.
 
 
We kunnen de maand augustus een ARM korting geven van 5 % op de totaalprijs. Meer kunnen we helaas echt niet geven aangezien onze marges t.o.v. de tijd die wij er insteken al minimaal zijn.
Ik hoop dat de ARM leden hiermee kunnen leven.
Grz,
Peter

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: ARO Aluminium koffers
« Reactie #4 Gepost op: 13-08-2010, 21:50 »
Kijk gewoon naar de prijs / kwaliteit verhouding en eens niet naar een eventuele korting. Ik zie dat andere bedrijven zoals Motobatt accu's of Arjan Brouwer Motoren met KLIM riding gear toch ook niet om korting gevraagd wordt. We (ik en mijn broer)doen dit gewoon naast onze gewone dagelijkse werkzaamheden. Niet eens zozeer om er beter van te worden, maar omdat we het leuk vinden. We staan ook gewoon KvK ingeschreven en hebben een BTW nummer, als je dan kijkt wat we aan het eind van de rit overhouden en de tijd gaan rekenen, dan zou elk ander al helemaal geen korting geven, maar de prijzen zelfs verhogen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1597
Re: ARO Aluminium koffers
« Reactie #5 Gepost op: 13-08-2010, 22:01 »
Duidelijk. En die koffers staan niet eens op een Moto Guzzi California.
Marcel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: ARO Aluminium koffers
« Reactie #6 Gepost op: 13-08-2010, 23:16 »
helemaal mee eens maar wel prachtig op de xt van het meisje, en de ktm wil ook wel eens mee op reis met baggage
 
Duidelijk. En die koffers staan niet eens op een Moto Guzzi California.
Grz,
Peter

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: ARO Aluminium koffers
« Reactie #7 Gepost op: 14-08-2010, 10:06 »
Ziet er mooi uit en niet te duur
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: ARO Aluminium koffers
« Reactie #8 Gepost op: 14-08-2010, 10:12 »
Kijk gewoon naar de prijs / kwaliteit verhouding en eens niet naar een eventuele korting. Ik zie dat andere bedrijven zoals Motobatt accu's of Arjan Brouwer Motoren met KLIM riding gear toch ook niet om korting gevraagd wordt. We (ik en mijn broer)doen dit gewoon naast onze gewone dagelijkse werkzaamheden. Niet eens zozeer om er beter van te worden, maar omdat we het leuk vinden. We staan ook gewoon KvK ingeschreven en hebben een BTW nummer, als je dan kijkt wat we aan het eind van de rit overhouden en de tijd gaan rekenen, dan zou elk ander al helemaal geen korting geven, maar de prijzen zelfs verhogen.

Ben het helemaal met je eens. Als je achter je produkt staat en de prijs/kwaliteitsverhouding is goed, dan moet je gewoon geen korting geven! Echt Hollands: gelijk zeuren over de prijs...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4278
Re: ARO Aluminium koffers
« Reactie #9 Gepost op: 14-08-2010, 14:39 »
Over de prijs zeur ik niet, wel ben ik heel benieuwd waarom jullie je eigen koffers (arlo adventure) niet lassen in plaats van poppen.
Mijn ervaring met pop koffers is een keer er op vallen en direct uit verband, daarnaast ook direct lek op alle naden.
Of zijn ze technisch verlijmd tussen de naden? Pop nagels zelf zijn ook nooit 100% waterdicht, al zit het er niet ver van af.
 
Lassen jullie ook zelfbouw montage rackĀ“s?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: ARO Aluminium koffers
« Reactie #10 Gepost op: 14-08-2010, 15:07 »
Heb nog eens goed gekeken en volgens mij heb ik ze zelf ook. Destijds bij een bekende Duitse travelshop gekocht. Of vergis ik mij? Prima koffers overigens. Veeeeeel beter dan die dure Toerapech troep voor een fractie van de prijs.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: ARO Aluminium koffers
« Reactie #11 Gepost op: 14-08-2010, 15:09 »
De Adventure koffers zijn behalve gepopt ook verlijmd en de gebruikte popnagels zijn zogeheten blinde nagels, deze zijn wel waterdicht. Mocht je er toch een keer op vallen zijn ze in principe uit elkaar te halen, waardoor ze eventueel ook nog weer redelijk te herstellen zijn. als ze eenmaal gelast zijn gaat dit een stuk lastiger.
 
De montage racks voor de BMW R11xxGS lassen we zelf (seriematig). Voor alle overige types kopen wij rekken in bij derden. We hebben in het verleden wel eens rekken gelast, maar hier gaat erg veel tijd in zitten, dan is inkopen vaak voordeliger. En voor het de door ons standaard gebruikte rekken hebben we een handige en goede ophanging ontwikkeld. Deze zitten boven binnen in de koffer met een enkele sterknop bevestigd.
 
Mocht er geen standaard rek van onze leverancier voor zijn, dan kunnen de koffers altijd nog bevestid worden met een schijvenset, zoals bijvoorbeeld de Zega koffers van Touratech. Zelf vind ik dit een wat onhandig systeem, maar werkt natuurlijk ook goed.

Post Merge: 14-08-2010, 15:13
Arjen, je bedoelt de Travel koffers? Dit is goed mogelijk, deze komen namelijk ook uit Duitsland en zijn af fabriek al helemaal gekit en waterdicht. Tot nu toe waren al onze klanten hier zeer tevreden over. Alleen zit in deze natuurlijk niet het logo ingestanst, zoals onze duitse concullega wel heeft.