Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Ik heb een nieuwe brommer  (gelezen 3030 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
Re: Ik heb een nieuwe brommer
« Reactie #15 Gepost op: 30-05-2010, 11:35 »
Met je verbruik zit het wel goed Brommer! ;) De mijne met akra zal wat dorstiger zijn denk ik...ik weet niet of er met de akra ook een andere mapping is ingezet?

Ik heb van Touratech net een hardpart gezien voor de radiatorsteun, met géén mogelijkheid tot bevestiging van claxon. Ik zoek dus ook naar een alternatieve plek om hem weer te bevestigen...

Wat die koppeling betreft: Wanneer is op een zanderig stuk op snelheid ben en dan alles achterin dichtgooi en de koppeling inknijp, krijg ik echt wel wat schokken te verwerken en dus zowel hoorbare als voelbare "clack-clack" geluiden. Het lijkt alsof de koppeling niet wordt ingeknepen. Van een slippende koppeling is totaal geen sprake, ze is alleen zeer kort.
Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Ik heb een nieuwe brommer
« Reactie #16 Gepost op: 30-05-2010, 12:36 »
heb een remus uitlaat en powerplug, ben allen niet zo van vol aan / open gas geven, ben wat gedoseerder...
 
Dat wat jij beschrijft met de achterem en koppeling is herken ik wel een beetje, soms wel soms niet.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Ik heb een nieuwe brommer
« Reactie #17 Gepost op: 30-05-2010, 23:49 »
Zo, dan dacht ik nog dat mijn RMZ zoop bij 1:14, maar als ik dit zo lees dan valt dat nog mee.

Veel plezier iig met jullie beamers!!

Als Kim binnenkort bij mij in Utrecht komt trainen dan kunnen we wellicht eens een wisseltje maken?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
Re: Ik heb een nieuwe brommer
« Reactie #18 Gepost op: 03-06-2010, 11:07 »
Allright!!! Motorhuis antwerpen heeft de nieuwste software in huis en zou de nieuwste mapping op m'n g450x kunnen zetten. Ik ga dat laten doen wanneer ik het machientje ga binnendoen voor de klepjes te laten stellen (want ik heb geen shims en zonder is het volgens mij zo'n gedoe, of is dit niet zo?)

Vorige week is m'n radiatorsteun wel afgebroken (met claxon). Is zonder rijden voor één rit een mogelijkheid, of af te raden?

Touratech heeft een hard-part liggen voor de radiatorsteun, maar dan zonder claxonbevestiging...iemand ervaring mee?

Groeten,

Bert
Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Ik heb een nieuwe brommer
« Reactie #19 Gepost op: 03-06-2010, 12:23 »
ik heb een hele week offroad protugal gereden met die gebroken radiator steun.
 thuis gelast en toen had ie het weer 8-12 crossbanen en 4 otr ritten overleeft.
toen opde las gebroken.
toeter verwijderd en bijde enduro (daar is ie verplicht zet ik hem wel ergens anders, want de plek vande toeter is absurd bedacht. een toetr vab 500 gram op een dun plaatje met ene lastarm van 6-7 cm, op een enduro....