Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Ad Ketelaars safariweekend 3 en 4 juli  (gelezen 50243 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 233
Re: Ad Ketelaars safariweekend 3 en 4 juli
« Reactie #270 Gepost op: 05-07-2010, 21:24 »
zo net mijn motor schoon gemaakt van me eerste roadbook rit, ik vond het echt een topper, en erg leuk om met een roadbook te rijden           ga het zeker meer doen
gr peter

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Ad Ketelaars safariweekend 3 en 4 juli
« Reactie #271 Gepost op: 05-07-2010, 22:24 »
geweldig weekend gehad, zaterdag met Gup en Steven gereden, helaas na ca. 200 km mijn tweede lekke band (de eerste heeft Gup geplakt, waarvoor eeuwige dank) toen achterop zittend richting de camping ... binnen 5 minuten ook een lekke achterband. Het einde heeft iedereen meegemaakt, hoe ik op de grond beide binnenbanden probeerde te wisselen en wat met hulp van Erwin, Jouke, Gup en wie nog meer uiteindelijk tot veler vermaak wel is gelukt.

Dus .... zondag kon er weer gereden worden, samen met Carlo dit keer en weer was het een prachtige tocht, om 12.00 uur zijn we terug gegaan om het boeltje op te breken.

Terug naar huis sloeg bij mij het noodlot toe, mijn Ortlieb tas aan de uitlaatkant was kennelijk te zwaar of er is iets anders veranderd in elk geval is de hele zaak gesmolten, zijkap, ortliebtas en waar ik het meest van baal mijn gloednieuwe Thermarest Neo Air die in de tas zat :'( . JW die dezelfde route naar huis nam heeft halverwege mijn spullen opgepikt, waarom ik ze niet meteen aan hem heb meegegeven, ik weet het niet!

Mijn complimeneten voor Ad, wat een geweldige routes heeft hij daar in het mooie Brabant, zeker de lange tocht van zaterdag kan wedijveren met routes in het buitenland. Geweldig dat het ook mogelijk is in NL.

Verder iedereen bedankt voor de gezelligheid, ik kan er na zo'n weekend altijd weer even tegen :D
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 199
Re: Ad Ketelaars safariweekend 3 en 4 juli
« Reactie #272 Gepost op: 05-07-2010, 23:01 »
zo, alles is net weer schoongemaakt......wat een stofbende,het was zelfs zo fijnstof dat het zelfs door m'n luchtfilter is gekomen,die ook erg dicht zat. :o :o
maar wat was het een super ervaring,zo'n eerste roadbook rit. 8) 8)
extra kilometers gemaakt voor het zelfde geld.220km werden er 260.186 werden er 198. :-\ :-\
zondag ochtend al snel op de rit even moeten sleutelen,het achtertandwiel zat los en veroorzaakte een nogal schavend geluid, tapeinden waren al een eind uit mijn naaf gelopen en raakten de achterbrug. :o :o
alles weer vastgezet en weer verder,hij reed weer een stuk beter,ik had zaterdag al het idee dat ik met een lekke achterband reed of met een kapot lager,maar kon toen niet echt wat ontdekken.
verder heeft m'n twin het prima gedaan,ondanks dat hij het zwaar had in het erg mulle zand.(ervaring  ??? ??? )
 
nog even een rijtje bedankjes:
@ad.het was super,wat een mooie ritten heb je in elkaar geknutseld,zeker voor herhaling vatbaar. 8)
 
@irene:bedankt voor de heerlijke BBQ.
 
@peter:thnx voor de 2 dagen plezier,waarvan de zondag toch wel een stuk harder ging.(niks ten nadele van vera en jasja hoor ;) )maar het roadbook lezen ging zondag toch echt al een stuk beter.
 
@vera:bedankt voor het lachen, en maak je het ontbijt nog over naar CODEGROEN. ;)
 
@jasja:thnx voor het rondje op het terras en voor het LIJDEN (of is het LEIDEN) met je TRIPPY ;D ;D .
 
nu maar bedenken wat de volgende rit gaat worden......zucht!! :) :) :)
 

 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Ad Ketelaars safariweekend 3 en 4 juli
« Reactie #273 Gepost op: 07-07-2010, 12:39 »
technische update over de husa

net van de dealert gehoord dat mijn brandstofprobleem.... waarschijnlijk helemaal geen brandstofprobleem was. er schijnt een soortklikje te zijn waarmee je je bougiedop op de bougie moet klikken... en die zou niet goed hebben gezeten,... das alles.. en ik maar filters schoonmaken, tanks uitelkaar halen, etc etc.  en 1 juiste beweging met de wijswinger had ook genoeg kunnen zijn. had nog wel een nieuwe bougie geprobeerd, maar kennelijk de dop zonder klik aangeduwd. ofzo. Nouja, het probleem lag dus weer eens bij mij ipv de husa :)  Het leven is sons zo simpel, dat je er simpel van wordt..
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Ad Ketelaars safariweekend 3 en 4 juli
« Reactie #274 Gepost op: 07-07-2010, 12:52 »
:)
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Ad Ketelaars safariweekend 3 en 4 juli
« Reactie #275 Gepost op: 07-07-2010, 13:32 »
technische update over de husa

net van de dealert gehoord dat mijn brandstofprobleem.... waarschijnlijk helemaal geen brandstofprobleem was. er schijnt een soortklikje te zijn waarmee je je bougiedop op de bougie moet klikken... en die zou niet goed hebben gezeten,... das alles.. en ik maar filters schoonmaken, tanks uitelkaar halen, etc etc.  en 1 juiste beweging met de wijswinger had ook genoeg kunnen zijn. had nog wel een nieuwe bougie geprobeerd, maar kennelijk de dop zonder klik aangeduwd. ofzo. Nouja, het probleem lag dus weer eens bij mij ipv de husa :)  Het leven is sons zo simpel, dat je er simpel van wordt..

Ik zag hem gisteren staan bij brouwert!

'problemen' met mijn brommert zijn ook opgelost: lekje in een olieleiding, gasschuif versleten, gasnaald verslag, bus waar de gasnaald in valt versleten...Gaan ze nu vervangen, dus hopelijk het weekend weer uitproberen.
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 769
Re: Ad Ketelaars safariweekend 3 en 4 juli
« Reactie #276 Gepost op: 07-07-2010, 17:35 »
'problemen' met mijn brommert zijn ook opgelost: lekje in een olieleiding, gasschuif versleten, gasnaald verslag, bus waar de gasnaald in valt versleten...Gaan ze nu vervangen, dus hopelijk het weekend weer uitproberen.

Van de 660 Rallye met Dellorto?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Ad Ketelaars safariweekend 3 en 4 juli
« Reactie #277 Gepost op: 07-07-2010, 19:11 »
Zou mooi zijn Corne, Het was een 640 toch?  ;D
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Ad Ketelaars safariweekend 3 en 4 juli
« Reactie #278 Gepost op: 07-07-2010, 20:10 »

Van de 660 Rallye met Dellorto?

Check!

Post Merge: 07-07-2010, 20:11
Zou mooi zijn Corne, Het was een 640 toch?  ;D

Nee man!  >:( di's een echte hoor!  8)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Ad Ketelaars safariweekend 3 en 4 juli
« Reactie #279 Gepost op: 07-07-2010, 20:58 »
Geintje, denk nog ff aan die cross bij memo in Duitsland 21 en 22 aug!
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Ad Ketelaars safariweekend 3 en 4 juli
« Reactie #280 Gepost op: 07-07-2010, 23:50 »
technische update over de husa

net van de dealert gehoord dat mijn brandstofprobleem.... waarschijnlijk helemaal geen brandstofprobleem was. er schijnt een soortklikje te zijn waarmee je je bougiedop op de bougie moet klikken... en die zou niet goed hebben gezeten,... das alles.. en ik maar filters schoonmaken, tanks uitelkaar halen, etc etc.  en 1 juiste beweging met de wijswinger had ook genoeg kunnen zijn. had nog wel een nieuwe bougie geprobeerd, maar kennelijk de dop zonder klik aangeduwd. ofzo. Nouja, het probleem lag dus weer eens bij mij ipv de husa :)  Het leven is sons zo simpel, dat je er simpel van wordt..

http://alpha.messageboard.nl/182/viewtopic.php?t=11236
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Ad Ketelaars safariweekend 3 en 4 juli
« Reactie #281 Gepost op: 08-07-2010, 10:56 »
Geintje, denk nog ff aan die cross bij memo in Duitsland 21 en 22 aug!

Je hebt een PB
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)