Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Achterlicht  (gelezen 5365 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 696
Re: Achterlicht
« Reactie #30 Gepost op: 14-07-2010, 09:47 »
even een oud topic weer leven in blazen..
 
Ik ben op zoek naar een nieuw achterlicht met remlicht en kentekenplaathouder voor m'n DRZ.
Ik had deze (Acerbis):
Klik hier voor een grote afbeelding
Maar de DRZ ging een keer op z'n kant en toen was deze al half overmidden gescheurd..
Niet echt een succes dus..
Op Ebay zag ik een LED achterlicht met een alu "houder" ipv het plastic ding wat de acerbis aan het spatbord zou moeten houden..
Dat knikt een stuk steviger, maar scheurt dan niet het achterspatbord eraf als ik val?
 
Wat voor achterlichten hebben jullie en hoe bevallen die?
Moet wel remlicht en kentekenverlichting hebben..
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. (Albert Einstein)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Achterlicht
« Reactie #31 Gepost op: 14-07-2010, 11:04 »
DRC is de beste. Te koop bij www.snelmotoren.nl, die levert geloof ik uit voorraad.

Die aluminiumversie is specifiek voor de DRZ. De plastic versie is universeel en daar heb ik 2 jaar zonder manekementen mee gereden (en ik ga niet zachtzinnig met mijn materiaal om).

Offline member

  • *****
  • Berichten: 696
Re: Achterlicht
« Reactie #32 Gepost op: 14-07-2010, 12:46 »
Deze leek mij ook wel mooi:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=400134389441&ssPageName=ADME:B:SS:NL:1123#ht_6547wt_912
 
Ook ledjes, remlicht en kentekenplaathouder..
En als bonus een reflectortje, kan ook nooit kwaad!
En de prijs kost ook nog eens niet al te duur..
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. (Albert Einstein)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Achterlicht
« Reactie #33 Gepost op: 14-07-2010, 17:41 »
Indien je er mee offroad gaat weet ik niet hoe lang je plaat en het metaal in dit kontje het trillen volhoudt.

Door meetaalmoeheid kan het hele spul zomaar eens op straat belanden.

Dit is degene die ik bedoelde: eBay DRC2