Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: all/offroad huren Algarve tips gevraagd  (gelezen 1089 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 42
all/offroad huren Algarve tips gevraagd
« Gepost op: 28-09-2010, 14:04 »
Ik ga volgende week een weekje met me schoonfamilie naar de Algarve  :). Nou wil ik daar graag 1 of 2 dagen offroad gaan rijden. We zitten een half uurtje ten oosten van Faro. Ben dus op zoek naar een verhuurder liefst in de buurt.
Heb al wel een beetje gegoogeld maar tips en of ervaringing kan nooit kwaad?

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: all/offroad huren Algarve tips gevraagd
« Reactie #1 Gepost op: 28-09-2010, 14:35 »
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: all/offroad huren Algarve tips gevraagd
« Reactie #2 Gepost op: 28-09-2010, 15:01 »
www.algarve-offroad.com


Dat is Adriaan Soenke die beschikt over een aardige vloot frisse Husabergs. Hij begeleid als gids maar verhuurt ze ook zonder gids, ik meen voor ca. 130 eu per dag ex benzine.
Adriaan heeft ook kleding, laarzen, helmen, protectie etc maar dat ziet er niet al te mooi uit.

Het is niet aan te raden om helemaal alleen diep het binnenland in te gaan. Als je toch alleen bent kan je het beste zorgen dat je met GPS een beetje de weg (de 125) volgt tussen faro en Villa do Bispo/Sagres,

Al een paar honderd meter landinwaarts kan je al prachtig rijden.

Veel plezier, ik ben er onlangs nog geweest en het is echt prachtig.
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: all/offroad huren Algarve tips gevraagd
« Reactie #3 Gepost op: 28-09-2010, 16:32 »
Zeker met gids ,doen bij adriaan, voor die paar tientjes extra krijg je dus een gids mee, ik zou dat echt adviseren, je krijgt dan de mooiste routes en het is ook een stuk veiliger rijden dan alleen of met 2 Ook als er al een groepje rijdt kun je meestal gewoon aansluiten.. Ik ben er inmiddels 4x geweest en zou er nog niet alleen aan zwerven. Als je schoenmaat 43 hebt kan je mijn laarzen aan, die staan daar nog ;)




offroadmotorloos. even.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 42
Re: all/offroad huren Algarve tips gevraagd
« Reactie #4 Gepost op: 04-10-2010, 23:16 »
ok. dank voor de tips. Ben inmiddels in portugal en ga hem morgen bellen.