Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)  (gelezen 77029 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 45
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #75 Gepost op: 31-12-2010, 11:08 »
beetje jammer dit, op het beginners ritje in april stopt de reply en een nieuwe word geopend, zo krijg je nooit een groep vol natuurlijk begin mij is bij mij de zaak weer open en kan ik niet weg das ik ga er maar vauit dat het niets word dan.. Jammer.
veel succes, dat wel;)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 45
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #76 Gepost op: 06-01-2011, 12:20 »
9-11 mei beginners club, bij wat schuiven zou ik ook kunnen, als een ieder die hierin mee wil nu nog even reageerd dan kunnen we misschien daadwerkelijk wat plannen.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 10
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #77 Gepost op: 06-01-2011, 12:25 »
Ik wil dan mee, heb vrij gevraagd, maar heb nog geen goedkeuring. Ik zal er zo eens achteraan gaan. Hoop dat het lukt, heb er wel zin in!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 10
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #78 Gepost op: 10-01-2011, 10:27 »
Zojuist vrij gekregen voor deze data. Ik maak vanavond het geld over.
 
 

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #79 Gepost op: 11-01-2011, 10:30 »
2 man erbij op 9-11 mei.

Staat erop

(En BIC/IBAN doorgegeven)


Max

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #80 Gepost op: 12-01-2011, 14:20 »
Dus voor de volgende datum zie ik:
 
 MA 9 t/m WO 11 Mei
Raceneus
 N*EK
  MrQuick (2x)
Buitenaarts


Verder is 4-6 April nog helemaal leeg.


Wat betreft de informatie avond kan ik mededelen dat naast Ad Ketelaars, ook Euro Oil aanwezig zal zijn voor een stukje voorlichting.

vrijdag 18 februari

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 60
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #81 Gepost op: 12-01-2011, 22:39 »
Max, is er nog kans voor de eerste week van mei (meivakantie)?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #82 Gepost op: 13-01-2011, 00:02 »
Hmmm...ik heb hier wel oren naar. Op dit moment is mijn offroad ervaring beperkt tot gravelwegen, zandpaden en gebombardeerde asfaltwegen (asfalt met grote gaten en 100den meters géén asfalt) in Marokko op mijn Enduro RT. Tegen de tijd dat dit gaat spelen zorg ik dat ik al eea geoefend heb op mijn XT600Z uit '85.

Welke data zijn nog open voor beginners? En is daar nog plek voor misschien 2 man? Ik zal vragen aan een van mijn teamgenoten waarmee ik naar Afrika ga in oktober. Die heeft al wat meer ervaring, maar dit is altijd leuk als oefening denk ik.

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #83 Gepost op: 13-01-2011, 14:45 »
Max, is er nog kans voor de eerste week van mei (meivakantie)?

Wellicht aansluiten bij de Zeeuwen?

DO 28 t/m 30 april

Post Merge: 13-01-2011, 14:50
Hmmm...ik heb hier wel oren naar. Op dit moment is mijn offroad ervaring beperkt tot gravelwegen, zandpaden en gebombardeerde asfaltwegen (asfalt met grote gaten en 100den meters géén asfalt) in Marokko op mijn Enduro RT. Tegen de tijd dat dit gaat spelen zorg ik dat ik al eea geoefend heb op mijn XT600Z uit '85.

Welke data zijn nog open voor beginners? En is daar nog plek voor misschien 2 man? Ik zal vragen aan een van mijn teamgenoten waarmee ik naar Afrika ga in oktober. Die heeft al wat meer ervaring, maar dit is altijd leuk als oefening denk ik.

Dus als ik het goed begrijp heb je eigenlijk al best wat ervaring, behlve als het nat wordt?  :D

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 60
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #84 Gepost op: 13-01-2011, 23:12 »
Zou dolgraag willen aansluiten bij de Zeeuwen, alleen valt hun week buiten de schoolvakantie. Aangezien ik mijn geld met lesgeven verdien, zal ik mij moeten beperken tot die ene week.

Vorig jaar had ik het geluk dat ik een plekje in de meivakantie kon bemachtigen, betaald en al, en toen werd ik op het laatste moment ziek. Vette pech! Hoopte erg op een tweede kans dit jaar.... :confused:

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #85 Gepost op: 14-01-2011, 00:33 »
Wellicht aansluiten bij de Zeeuwen?

DO 28 t/m 30 april
Post Merge: [time]do 13 jan 2011 14:50:08 GMT-1[/time][/color][/size][/color][/size]
Dus als ik het goed begrijp heb je eigenlijk al best wat ervaring, behlve als het nat wordt?  :D
Nou...twee jaar geleden bij de BMW Motorrad Days ben ik succesvol met dat bankstel door een flinke plak modder gekomen. Het had een paar dagen geregend en op-afrit van de motorparkeerplaats was één modderpoel. En dan komen de GSsen heel stoer aanrijden, geven flink gas...en gaan op hun bek. Gas geven is leuk, maar als je de parkeerplaats af bent, sta je op een drukke weg, en hard remmen als je net die plas uit komt leek me erg lastig en gevaarlijk worden. Ik heb het dus op mijn eigen manier gedaan en hoewel een paar lieden mij aanspoorden om maar flink gas te geven, heb ik dat lekker niet gedaan... ;) Gewoon stapvoets er doorheen, en het lukte nog ook.

Maar inderdaad, met een RT ga je niet over modderwegen, daar is 280Kg iets teveel voor. Hoewel...ik heb er nu wel een Conti Trail Attack onder liggen. Werkt prima.

Goed, ik ga mijn maatje eens porren, kijken of hij kan/wil.
Post Merge: [time]vr 14 jan 2011 11:56:14 GMT-1[/time][/color][/size]
Wellicht aansluiten bij de Zeeuwen?

DO 28 t/m 30 april
Check! Zet mij er maar bij voor 2 personen. Ik heb net overgemaakt (voor mij alleen dan). Mijn teamgenoot meldt zich straks ook (Jan).

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 45
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #86 Gepost op: 14-01-2011, 12:36 »
Mooi man hebben we toch nog een beginners clubje bij elkaar gekregen! Ik heb er zin an, we zien mekaar begin mei, ik ben bij de info avond niet aanwezig, beetje ver rijden voor mij! ::)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 38
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #87 Gepost op: 14-01-2011, 13:15 »
Bij deze meld ik me dus ook voor 28-30 april. Zal het geld vanavond even overmaken.

Grimsel/Jan

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #88 Gepost op: 14-01-2011, 13:24 »
Dus ik noteer:

DO 28 t/m 30 april
JP
Ria
Klei
Marianka
Mike Philippens
grimsel


?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 10
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #89 Gepost op: 17-01-2011, 12:48 »
Mooi man hebben we toch nog een beginners clubje bij elkaar gekregen! Ik heb er zin an, we zien mekaar begin mei, ik ben bij de info avond niet aanwezig, beetje ver rijden voor mij! ::)

Ik heb er ook zin in, moet nog effe kijken voor de infoavond, is ook voor mij een eind kachelen.
 
Ben de motor nu in orde aan het maken zodat ik ook lekker kan rijden. De vering breng ik vanavond naar Toon van de Ven in Helmond. Dan wordt'ie afgestemd op mijn gewicht, rijdt ook weer een stuk fijner.