Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)  (gelezen 76989 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #180 Gepost op: 17-04-2011, 16:16 »
Ik ben ook weer een beetje bijgekomen, lekker in een warm bedje geslapen vannacht!  :)

Appie bedankt voor de mooie tochten en uitdagende hindernissen als bomen op de weg, steile hellingen, prachtige crossbaan, hard geworden modder sporen en het vele stof.

Technische wetenswaardigheden: Vlotter bleef op dag 1 direct hangen, benzine badje voor de ingang van de camping gemaakt. Achterrem deed vrijwel niets, heel dag 1 met alleen voorrem gereden, 's-avonds met behulp van Ilja (bedankt!) ontlucht. Appie bedank voor de remvloeistof. Bagage rek zat halverwege de 1e dag volledig los. Toen we toch aan het sleutelen waren direct maar mijn voortandwiel vervangen. Ketting was ook wel nodig maar die lag niet in mijn mobiele magazijn. Bij controle bleek dat mijn schijf voor superdun was en de blokken aardig versleten. Die had ik toevallig ook niet op voorraad.  :( Verder volgens mij geen rare dingen. Wat ik wel op voorraad had was een luchtfilter. Helaas was die al heftig gebruikt, heel smerig en dus niet bruikbaar  ???

De foto's van mij staan hier: http://picasaweb.google.com/simmetje/Appie2011#

Iemand van de vorige groep is nog wat was vergeten mee te nemen, volgens sommigen bij ons is het van Paisley maar die ken ik niet dus daar heb ik voor de veiligheid geen mening over  :stupid:


Martijn bedankt voor het showen van alle Klim kleding, accessoires en de lekke band. (en de macaroni)
Hip bedankt voor het meerijden op de heenweg, de 2 lekke banden met 3 gaten en de 2 cursussen elektriciteitsleer (zie foto's) (en de macaroni)
Ilja bedankt voor de cursus remmen ontluchten, had ik nog nooit gedaan! (en de knakworstjes)
Peter bedankt voor meerijden op de terugweg, en het wakker blijven toen mij dat niet lukte  :-[  (en de macaroni)

Appie, tot volgend jaar!  :-X
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #181 Gepost op: 17-04-2011, 17:19 »
Die crossbaan was fenomenaal!! En wat lang! Ik moest me het tweede rondje echt inhouden om de brommer niet helemaal aan splinters te springen, sommige klimmetjes kónden niet eens zonder twee wielen van de grond.  8)
 
Ik had 't na middernacht ook even zwaar achter het stuur hoor, gelukkig hielp David Bowie me. Geen idee of Hip de laatste 20 kilometer nog heeft weten te redden. Hoop eigenlijk van niet, dat scheelt weer van die 'Hamster-filmpjes'  :D .

Offline member

  • Queen off-the-road
  • *****
  • Berichten: 843
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #182 Gepost op: 17-04-2011, 20:18 »


Iemand van de vorige groep is nog wat was vergeten mee te nemen, volgens sommigen bij ons is het van Paisley maar die ken ik niet dus daar heb ik voor de veiligheid geen mening over  :stupid:



 ;D Dus dáár was m'n onderbroek.... Heb op de terugweg zonder gezeten  :( Waar kan ik hem ophalen?


PS wat een gesleutel bij jullie onderweg, getuige de foto's.... nog wel aan rijden toekomen?  ;)
Liever gelast dan geleaset

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #183 Gepost op: 18-04-2011, 20:48 »
;D Dus dáár was m'n onderbroek.... Heb op de terugweg zonder gezeten  :( Waar kan ik hem ophalen?

Misschien dit seizoen nog een paar dagen gaan rijden bij Appie. Dan heb je iig 3 stuks bagage minder mee te nemen! (op de heenweg)

PS wat een gesleutel bij jullie onderweg, getuige de foto's.... nog wel aan rijden toekomen?  ;)

497km volgens de tellers....
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • *****
  • Berichten: 233
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #184 Gepost op: 18-04-2011, 21:00 »
Het was super leuk bij Appie, heerlijk gereden, gegeten, slap en minder slap gelult
mooie klimmetjes en afdalingen, en ja   wat sleutelwerk hoort er bij  (in de zon).
 
zeker voor herhaling vatbaar  alleen me koeling van de motor nog repareren.
 
Jongens bedankt (foto's volgen)
 
gr Peter

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #185 Gepost op: 18-04-2011, 21:10 »
ook maar eens tijd om me weer thuis te melden......gelukkig heelhuids aangekomen Martijn, heel erg bedankt voor het sturen

dag 1 kort na de koffiestop een duikeling gemaakt, wilde een spoortje opschuiven maar voorwiel pakte een geultje verder mee, gevolg een afgebroken koppelinghendelbolletje - flink uit het lood handbeschermer - getordeerde linkerstep.
ik maakte voor mijn gevoel een fraaie koprol en stond weer lachend op, gaandeweg de rit werd achterkant knie steeds stijver en na de lunch kon ik er amper meer op lopen. nog even doorgereden maar ik ging meer op mijn been dan op de weg letten dus vragen om ongelukken, afgehaakt en alvast retour camping om lekker te douchen en been rust te geven. pijn werd alleen maar erger dus ik vreesde het ergste, iets gescheurd of zo.....
gelukkig hielpen 3 dubbele doses ibuprofen met paracetamol, een tube warmte creme, 2 stuks neopreen brace van Appie en de volgende ochtend een superpil van Appie me er weer bovenop (de motor  :) )

gelukkig alles verder uit kunnen rijden en heerlijk genoten van de achtertuin van Appie. een kapotte zekering, 2 lekke banden en een manco in de electriciteit konden de pret niet drukken

hier alvast een link naar wat fotos, joetoeb filmpje komt er aan

https://picasaweb.google.com/112140088034710494739/FotosAppie2011?feat=directlink

Post Merge: 18-04-2011, 21:15
Die crossbaan was fenomenaal!! .......'Hamster-filmpjes'  :D .

baantje was super, vorige keer was er niet rond te komen door de vette klei maar nu echte te gek

maakje geen zorgen Martijn, filmpjes zijn gered ondanks een door het stof niet goed meer sluitende lens.....


oh ja, mocht iemand niet weten wat te maken als traktatie voor zijn verjaardag, bestel een chocoladetaart bij Rob en Monique en je gasten zitten goed vol  :o overheerlijk hoor
gr Hilbert

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #186 Gepost op: 18-04-2011, 21:18 »
zeker voor herhaling vatbaar  alleen me koeling van de motor nog repareren.
gr Peter

En je kering bij de aandrijfas....

Post Merge: 18-04-2011, 21:20
oh ja, mocht iemand niet weten wat te maken als traktatie voor zijn verjaardag, bestel een chocoladetaart bij Rob en Monique en je gasten zitten goed vol  :o overheerlijk hoor
:D
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • *****
  • Berichten: 233
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #187 Gepost op: 18-04-2011, 21:22 »
Oja   dat ook nog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #188 Gepost op: 18-04-2011, 21:56 »
 movie mislukt  :(
gr Hilbert

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #189 Gepost op: 18-04-2011, 22:03 »
Hè gelukkig!  :D   ;)   :-*

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #190 Gepost op: 18-04-2011, 22:04 »
movie mislukt  :(
Die van mij doet het wel en staat als laatste op de bovenstaande link bij de rest van mijn materiaal!
Martijn: hiermee kan je weer voor de dag komen  ;)
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #191 Gepost op: 18-04-2011, 22:17 »
Ik heb ook nog een stel fotokes! Ik zal ze straks, of morgenavond ff uploaden.  :) 
Ride the world!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #192 Gepost op: 19-04-2011, 00:10 »
kijk dit is beter zo  8), sit and enjoy

appie
gr Hilbert

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #193 Gepost op: 19-04-2011, 21:34 »
Haha tof filmpje! :)
 
Dit zijn de fotos die ik tussendoor heb gemaakt.
https://picasaweb.google.com/112944417023734022978/AppieOffroadFrance2011?feat=directlink
 
En ja, speciaal een picasa album aangemaakt..  ;)  (beter laat dan nooit)
Ride the world!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: Offroad Noord Frankrijk -Appie- 2011 (laatste kans!)
« Reactie #194 Gepost op: 19-04-2011, 21:49 »
plaats maar veel plaatjes in je album, ik ga je volgen  :)

heb je al een nieuw glaasje?
gr Hilbert