Ik ben ook weer een beetje bijgekomen, lekker in een warm bedje geslapen vannacht!
Appie bedankt voor de mooie tochten en uitdagende hindernissen als bomen op de weg, steile hellingen,
prachtige crossbaan, hard geworden modder sporen en het vele stof.
Technische wetenswaardigheden: Vlotter bleef op dag 1 direct hangen, benzine badje voor de ingang van de camping gemaakt. Achterrem deed vrijwel niets, heel dag 1 met alleen voorrem gereden, 's-avonds met behulp van Ilja (bedankt!) ontlucht. Appie bedank voor de remvloeistof. Bagage rek zat halverwege de 1e dag volledig los. Toen we toch aan het sleutelen waren direct maar mijn voortandwiel vervangen. Ketting was ook wel nodig maar die lag niet in mijn mobiele magazijn. Bij controle bleek dat mijn schijf voor superdun was en de blokken aardig versleten. Die had ik toevallig ook niet op voorraad.
Verder volgens mij geen rare dingen. Wat ik wel op voorraad had was een luchtfilter. Helaas was die al heftig gebruikt, heel smerig en dus niet bruikbaar
De foto's van mij staan hier:
http://picasaweb.google.com/simmetje/Appie2011#Iemand van de vorige groep is nog wat was vergeten mee te nemen, volgens sommigen bij ons is het van Paisley maar die ken ik niet dus daar heb ik voor de veiligheid geen mening over
Martijn bedankt voor het showen van alle Klim kleding, accessoires en de lekke band. (en de macaroni)
Hip bedankt voor het meerijden op de heenweg, de 2 lekke banden met 3 gaten en de 2 cursussen elektriciteitsleer (zie foto's) (en de macaroni)
Ilja bedankt voor de cursus remmen ontluchten, had ik nog nooit gedaan! (en de knakworstjes)
Peter bedankt voor meerijden op de terugweg, en het wakker blijven toen mij dat niet lukte
(en de macaroni)
Appie, tot volgend jaar!