Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Honda onthult eerste impressie van nieuwe V4  (gelezen 10284 keer)

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4173
Re: Honda onthult eerste impressie van nieuwe V4
« Reactie #30 Gepost op: 03-11-2010, 09:17 »

ik zie alleen maar achteruitgang ipv vooruitgang  :'(

I second that!
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Honda onthult eerste impressie van nieuwe V4
« Reactie #31 Gepost op: 03-11-2010, 17:31 »
I second that!

Als je ouder wordt gaat alles achteruit...je ogen, je gehoor... plus je smaak.  ;D
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Honda onthult eerste impressie van nieuwe V4
« Reactie #32 Gepost op: 03-11-2010, 20:46 »
Ik vind die 1200 nog best wel meevallen. Ziet er al heel wat beter uit dan een Varadero. Lijkt idd erg op de GS, maar gecombineerd met de betrouwbaarheid van Honda (laten we eerlijk zijn, dat zit wel goed bij hun) lijkt het me een goeie reis machine. Tuurlijk ga je daar niet hardcore de woestijn mee in, maar om 'm dan maar af te schieten gaat wat ver. De spaakwielen staan wel mooi vind ik.
En het is wel aardig om te zien dat in navolging van BMW en Triumph er een soort tweede segment ontstaat, van 800cc wat lichtere motoren omdat die 1200 toch wat lomp zijn. Maar in dat segment vin ik de BMW 800 en de Triumph wel heel wat beter geslaagd.Ben benieuwd of Honda nu op de lange duur de Transalp nog in leven laat.

En je kan natuurlijk ook mooi tussen 800 en 1200 cc in gaan zitten en dan kom je op de KTM 950 SE of Adventure (wat al die anderen meteen weer overbodig maakt  ;D ;D)

groeten,

Jos

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4173
Re: Honda onthult eerste impressie van nieuwe V4
« Reactie #33 Gepost op: 04-11-2010, 09:44 »
In my humble opinion..

Vindt ik een 4 cilinder "pseudo offroad" motorfiets echt overkill.

Maar ieder z'n smaak..
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2002
Re: Honda onthult eerste impressie van nieuwe V4
« Reactie #34 Gepost op: 05-11-2010, 11:57 »
Die nieuwe Hando's zijn ook niet bepaald mijn kopje thee. Teveel van alles.

Maargoed, het meest offroad dat 90% van de GSsen & co komen is een parkeerplaats voorzien van gravel. Is opzich niet erg; een allroad-zithouding is ook prettig op geasfalteerde wegen (beneden de 140km/u dan tenminste). En voor op asfalt is zo'n V4 best een prettige krachtbron.

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Honda onthult eerste impressie van nieuwe V4
« Reactie #35 Gepost op: 05-11-2010, 12:03 »
In my humble opinion..

Vindt ik een 4 cilinder "pseudo offroad" motorfiets echt overkill.


Ik ook, maar ik geloof niet dat Hodan dat echt voor ogen heeft. Meer een "reisallroad die eruit ziet alsof je er in het terrein ook een eind mee komt, maar eigenlijk loederzwaar is". En dan kan een V4 (op de weg dus) best een lekker blok zijn. Ik zie dit als straatfietsen, en ik moet zeggen, na een aantal dagen wennen vind ik die 800cc Crossrunner wel een ok fiets. Gewoon, leuk voor op de weg.

Maar mijn hart gaat er niet sneller van kloppen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367