Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: VERKOCHT!!!!: DRZ 400 S Bouwjaar 2007 € 3250,-  (gelezen 21065 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1597
En zo heeeel erg veel zat het hoogste bod er niet naast!

Dan zou ik 'm maar heel snel weg doen voor die prijs.
Marcel

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 117
of net die honderden euro's meer bieden  :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 696
Even samengevat:
Vraagprijs = 3750
Hier geboden na "veiling" = 2600 (toch?)
Op MP geboden (buiten veiling om) = 3100 (lijkt me geen slechte prijs)
Als je nou gewoon even zegt wat je ervoor wil hebben...  ::)

Ik dacht dat de reserve van een veiling meestal wel iets lager ligt dan de prijs die de verkoper het liefst zou krijgen...
Zodat het voor beide partijen ook een gokje is..
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. (Albert Einstein)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 117
ik vind de reacties wel grappig. Als je interesse hebt kan je ook gewoon bieden wat je ervoor over hebt natuurlijk he!
 
Maar goed voor de snelle beslisser € 3250,- ( met gunning voorbehouden aan iemand hier die hem graag hebben wil , maar eerst een eigen motor verkopen moet, die nu ff in Maastricht zit  ;) )

Offline member

  • *****
  • Berichten: 568
ik had 2750 omdat ik nog een paar vraagjes heb maar die moeten wel met pm denk ik

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 117
pm maar ff

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1152
dit is geen veiling maar een (slechte) verkooptruuk.
 
Gewoon inzetten op minimaal verkoop bedrag, niet geboden is niet verkocht, geboden is verkocht. Overboden is mazzel voor de verkoper, je hoeft ook al geen 15% verkoopkosten te betalen ;)

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2347
ARM leent zich  natuurlijk niet echt voor een veiling omdat het bereik zeer beperkt is. Maar ik begrijp ook wel dat je die motor niet voor zo'n een bodemprijs verkoopt (tenzij de nood heel hoog is natuurlijk).
3250 lijkt me nog steeds erg voordelig       

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1811
tjonge, wat een hoop lucht.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 568
dit is geen veiling maar een (slechte) verkooptruuk.
 
Gewoon inzetten op minimaal verkoop bedrag, niet geboden is niet verkocht, geboden is verkocht. Overboden is mazzel voor de verkoper, je hoeft ook al geen 15% verkoopkosten te betalen ;)
ergens snap ik het wel maar dan mag je het geen veiling noemen maar ja mis komen we er wel uit en anders maar niet

Post Merge: 20-01-2011, 19:03
wat voor lucht :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1984
Van het gebakken soort. Ook wel slap gelul genoemd. Eerst bied i iets aan voor veiling, om dan een dag voor de deadline terug te krabbelen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4276
 :stupid:  2750 geboden door kuiken, eenmaal, andermaal verkocht.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
:stupid:  2750 geboden door kuiken, eenmaal, andermaal verkocht.
:stupid:

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2347
Ter verdediging: de openingstekst was wel duidelijk
Citaat
UPDATE: aangezien ik wegens omstandigheden bij voorkeur de Suz deze maand verkocht wil hebben, maak ik er een online ARM veiling van!   M.a.w. je mag bieden! sluitingsdatum 20 januari om 16.00 uur degene die het hoogste heeft geboden KAN de motor gegund worden. ( ik heb natuurlijk wel een minimum bedrag in mijn hoofd  )

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Zet je motor dan gewoon gelijk voor de prijs te koop die je er minimaal voor wilt hebben.  :-X

Had je een hoop gezeur gescheeld  ;)