Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Grote motorruildag in de Kuil 22 jan 2011  (gelezen 49000 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Grote motorruildag in de Kuil
« Reactie #45 Gepost op: 23-11-2010, 21:18 »
Ik vermoed een serieuse test! :-X

Die wedstrijdmachines zullen vast niet gedeeld worden. Maar de mindere goden zoals een EXC 450 en een RMZ 450 zal je vast en zeker kunnen rijden (maar eerst ga ik nog ff filters en olie vervangen).

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Grote motorruildag in de Kuil
« Reactie #46 Gepost op: 24-11-2010, 10:20 »
Zo blijft er van het oorspronkelijke doel, zoals de topictitel suggereert, niks over. Dit is meer een motortestdag door Corne.
Ook leuk, maar was dat ook de bedoeling?

Volgens mij kunnen we het e.e.a. best combineren: er kan getest en geruild worden tegelijkertijd. Iedereen kan voor zichzelf bedenken of-ie zijn motor willen laten testen en/of ruilen. Voorwaarden lijken me helder. Ik zal mijn eigen brommert (drz-e) ook meenemen voor degene die daarop wil rijden.

Ik zal iig een testverslag voor de het forum maken. Ik stel voor dat nog iemand zich aanmeldt als tester, dan hebben we een wat objectievere test.

Ik zal zorgen dat ik een lijstje bij me heb. Ik wil ook de eigenaren van de brommers even kort interviewen over de reden voor het kopen van juist die motor.

Ik heb nog even 2 mensen nodig:
1. Kan iemand alvast even een overzicht maken met wie er komt met welke motor en op de dag zelf even een beetje organiseren dat het ruilen en testen goed gaat?
2. Wie maakt de foto's?


Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Re: Grote motorruildag in de Kuil
« Reactie #47 Gepost op: 24-11-2010, 10:43 »
Voor mij is de insteek dat verschillende motoren met elkaar vergeleken worden en dat er dan een mooi en duidelijk verhaal komt waar elke motor in uitblinkt. Hiervoor wil ik mijn motor graag ter beschikking stellen.

Ik stel mijn motor niet ter beschikking voor jan en alleman die eens op een Husaberg zou willen proefrijden.
Die kunnen naar een OTR rit gaan waar Eddy Lemmens momenteel verschillende modellen beschikbaar stelt.  :)
Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Grote motorruildag in de Kuil
« Reactie #48 Gepost op: 24-11-2010, 10:43 »
ik wil de 2de tester wel zijn hoor

ben on onbevooroordeeld 8) motorloos en zoekende :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: Grote motorruildag in de Kuil
« Reactie #49 Gepost op: 24-11-2010, 10:48 »
Openingszin in de startpost:
 
Iedereen die al eens op een moderne 4-takt had willen rijden, dan is dit je kans.
 
Begrijp me goed: ik kan me goed voorstellen dat je niet iedereen op je motor wilt laten rijden  ;)
 
Leuk initiatief en idd kan het goed naast georganiseerd worden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Grote motorruildag in de Kuil
« Reactie #50 Gepost op: 24-11-2010, 10:54 »
Openingszin in de startpost:
 
Iedereen die al eens op een moderne 4-takt had willen rijden, dan is dit je kans.
 
Begrijp me goed: ik kan me goed voorstellen dat je niet iedereen op je motor wilt laten rijden  ;)


ik zou ook niet zo snel iedereen op mn motor laten rijden: mensen die ik al eens eerder ontmoet heb is geen probleem, maar alle anderen: njet

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Grote motorruildag in de Kuil
« Reactie #51 Gepost op: 24-11-2010, 10:54 »
Ik vind 't belangrijk dat de Valenti goed meegewogen wordt en mag dus door onze hoofdpiet tot de nek toe uitgewrongen worden 8) Van de andere mensen die er mee gaan (mogen) rijden/proberen verwacht ik dat ze dat niet doen. Alle schade is voor hen zelf, maar dat is het volgens mij ook bij KTM en Husaberg Nederland B.V. waar je even een testritje gaat maken op een OTR-evenement.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Grote motorruildag in de Kuil
« Reactie #52 Gepost op: 24-11-2010, 10:59 »
precies, als je een enduro meeneemt dan zijn de kosten voor jezelf.

tenzij er een mankement aan de hand is waar je echt niets aan kan doen maar daar kom je met elkaar toch wel uit soort van coulance.
Als je echt brokken maakt dan is het gewoonweg dokken.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Grote motorruildag in de Kuil
« Reactie #53 Gepost op: 24-11-2010, 11:05 »
Ik heb even gebeld met Kamphuis Trading en onder dezelfde condities willen ze een Beta 400 en een 450 ter beschikking stellen. De 400 is 2011 en de 450 is 2010, beide zijn ingereden, maar verder nieuw. Vrijdag a.s kan ik er eentje ophalen, waar gaat jullie voorkeur naar uit?

Wie belt er ff met Sherco NL?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Grote motorruildag in de Kuil
« Reactie #54 Gepost op: 24-11-2010, 11:13 »
Ik heb even gebeld met Kamphuis Trading en onder dezelfde condities willen ze een Beta 400 en een 450 ter beschikking stellen. De 400 is 2011 en de 450 is 2010, beide zijn ingereden, maar verder nieuw. Vrijdag a.s kan ik er eentje ophalen, waar gaat jullie voorkeur naar uit?

Wie belt er ff met Sherco NL?

450 én 400... hoewel ik heb de 520 gereden heb zou mn voorkeur uit gaan naar de 450 met injectie

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Grote motorruildag in de Kuil
« Reactie #55 Gepost op: 24-11-2010, 11:34 »
Ikke ook liever 10:00u.

Antalleke, neem jij voor mij dan ajb dat zakje mee? Wat voor merk bier drink je?

Alles behalve Oranjeboom :)
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3629
Re: Grote motorruildag in de Kuil
« Reactie #56 Gepost op: 24-11-2010, 11:35 »
Dat word een echte parc ferme, met hekken er om heen en een toegangspoort. En de man met de lijst.
Rijbewijs inleveren. Met toegangsbandjes met naam en toenaam.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Grote motorruildag in de Kuil
« Reactie #57 Gepost op: 24-11-2010, 12:08 »
Hoor ik hier een vrijwilliger die zich aanmeldt?

En dan de puntentelling, wat is er te verdienen?

Soeplesse motor: 10 punten?
Karakter vering: 10 punten?
Bochtgedrag: 10 punten?
Rechtuitstabiliteit: 10 punten?
Tractie: 10 punten
Ergonomie: 10 punten?
Afwerking: 10 punten?
Geluid: 10 punten?
Gemak onderhoud: 10 punten?
Beste tijd: 10 punten? Tijd / ranglijst gemeten op vast parcours met zelfde rijder?

100 punten te verdienen?

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Grote motorruildag in de Kuil
« Reactie #58 Gepost op: 24-11-2010, 12:15 »
ik wil de 2de tester wel zijn hoor

ben on onbevooroordeeld 8) motorloos en zoekende :)

Kijk: een belanghebbende! Mooi, dat is geregeld. Betekent wel dat we samen het testverslag maken  8)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Grote motorruildag in de Kuil
« Reactie #59 Gepost op: 24-11-2010, 12:19 »
ik kom ook wel effe kijken, alleen al voor de gezelligheid en gelijk zelf beetje spelen.

(Ik ben niet zo'n voorstander van op andermans motor rijden en/of anderen op mijn motor laten rijden)