Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Transalp, Krat en goede motorzaak gezocht voor reis Chile-Mexico 2011!  (gelezen 1286 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Beste mensen,

Ik ga in januari naar Chili voor 8 maanden reizen naar Mexico. Ik ben op zoek naar een jaren '90 Transalp in betrouwbare staat (onderhoudsboekjes, tussen 30.000 - 50.000 km) voor rond de 2000-2500 euro. Iemand iets in de aanbieding?

Verder, weet iemand een plek waar ik zelf een krat kan krijgen voor verscheping (bv. importeur oid)?

Ten slotte, wil ik mijn motor modelleren. Met extra koffer of nieuwe banden bij de Honda Dealer ben ik een fortuin kwijt. Iemand tips waar ik in de randstad bij een simpele motorzaak deze zaken er op kan laten zetten als ik de stukken op internet vind voor een redelijke prijs? Ik moet ook een surfrack er op zetten, dus dat moet ik nog custom made bedenken (gewoon twee haakjes: een voor op valbeugel en een achter op leeg linkerkofferrek.

Iemand tips, zou super zijn!

Groet,

Ben

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4276
als je de motor nog moet kopen zal je gek zijn als je dat hier doe!
Koop iets in de states, veeeel goedkoper en je bespaard een vermogen op verschepen uit!

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
als je de motor nog moet kopen zal je gek zijn als je dat hier doe!
Koop iets in de states, veeeel goedkoper en je bespaard een vermogen op verschepen uit!
:stupid:

En anders heb ik nog een reisklare AT voor je  8)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 322
misschien is dit iets voor je http://motorkelder.com/, maar dan moet je daar wel de te monteren spullen kopen, lijkt het
 
Banden wisselen zou ik trouwens zeker zelf leren.
Onderweg moet je immers ook zelf je band kunnen plakken. Moeilijk is het niet, zelfs ik kan het !
what doesn't kill me only makes me stronger