Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: De Lappenmand  (gelezen 9283 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1984
Re: De Lappenmand
« Reactie #30 Gepost op: 20-12-2010, 20:56 »
Denk dat ik hier al een tijd mee loop en dat het verder geen gevolgen heeft aangezien ik geen stabiliteitsproblemen heb.
Jij hebt gewoon minder onderdelen nodig dan wij normale stervelingen, ac-gewrichten, kruisbanden en zo ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4383
Re: De Lappenmand
« Reactie #31 Gepost op: 21-12-2010, 09:33 »
Ik hoop het!
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: De Lappenmand
« Reactie #32 Gepost op: 21-12-2010, 20:27 »
rechter voorste kruisband ook bij mij afgescheurt maa merkj nu niks meer, ga dit jaar weer snowboarden, offroad .crossen doe ik ook alweer zonderbrace(vergeet hem soms aan te doen) rechter AC ook een Tossy.... maar dat gaat goed oke, het kraakt aan alle kanten en kloenkt maar kan er alles mee, gelukkig, wel blijven trainen en emt name stabiliteit.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: De Lappenmand
« Reactie #33 Gepost op: 22-12-2010, 16:32 »
Mijn Tossy gaat ook prima. Ben gisteren begonnen met het trainen met gewichten. Mag eindelijk ook weer opdrukken en dit gaat probleemloos...

...tot 10. Daarna legt links het toch duidelijk af tegen rechts. Nog veel in te halen dus...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1984
Re: De Lappenmand
« Reactie #34 Gepost op: 27-10-2011, 11:17 »
Ok; dan hadden we de rechterschouder gehad, en dan blijkt de supraspinatus pees links ook nog maar op 20% te functioneren; de rest is afgescheurd.
Da's dus weer 6 weken met de arm in de mitella en vervolgens een revalidatietraject van ongeveer 6 maanden.

Afijn: één voordeel: het scheelt in keuzestress: De Oer valt af, Tuareg evenzo, Raid de l Amitite ook al, Alabanië rally is ws ook te krap gepland, maar de Alentejorally schijnt ook heel mooi te zijn.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: De Lappenmand
« Reactie #35 Gepost op: 27-10-2011, 12:24 »
alentejo rally is heel mooi, en van alle de 3 rally die ik ken de technischte (oer, breslau alentejo)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: De Lappenmand
« Reactie #36 Gepost op: 27-10-2011, 13:11 »
Vervelend te horen EJay. Zo op het eerste gezicht was er nog niets met je aan de hand!

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2346
Re: De Lappenmand
« Reactie #37 Gepost op: 27-10-2011, 13:26 »
balen zeg Ejay, veel sterkte gewenst

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1984
Re: De Lappenmand
« Reactie #38 Gepost op: 27-10-2011, 14:56 »
Vervelend te horen EJay. Zo op het eerste gezicht was er nog niets met je aan de hand!
Er waren al wel wat dingetjes die al een tijdje niet meer konden: opdrukken, met de rechteram de dekens van mij af gooien en zo, maar ik had nog goede hoop dat het enkel een ontsteking zou zijn. Ook nu is er nog niet zoveel aan de hand; per slot van rekening hangt er nog 20% van de pees, en zolang ik niet zijwaarts probeer te heffen spreek je de supraspinatus niet al te zeer aan.
Als ik 80 jaar oud was zou ik me niet laten opereren, maar nu geldt: je kunt beter een operatie plannen dan wachten totdat de pees het opgeeft; dat laatste gebeurt altijd op de momenten dan het niet uitkomt.

Post Merge: 27-10-2011, 15:00
alentejo rally is heel mooi, en van alle de 3 rally die ik ken de technischte (oer, breslau alentejo)
Willem de Greef mailde mij desgevraagd dat de Alentejo qua rijden vergelijkbaar was met de Alto Turia  :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4383
Re: De Lappenmand
« Reactie #39 Gepost op: 27-10-2011, 15:17 »
Wat houdt de operatie in? Vervangen door een andere pees uit je lichaam? Is dit allemaal bij een ongelukje gebeurd?
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1984
Re: De Lappenmand
« Reactie #40 Gepost op: 27-10-2011, 15:29 »
Wat houdt de operatie in? Vervangen door een andere pees uit je lichaam? Is dit allemaal bij een ongelukje gebeurd?
de pees wordt ws doorgenomen, en een centimeter ingekort. Dat schijnt de spier goed op te kunnen vangen.
De eerste slinger van de neerwaartse spiraal is waarschijnlijk gegeven bij het voorrijden van zekere BMW-GS-club rit, samen met heer Gezwinde Spoed en heer Pouw; toen de BMW afsloeg boven op een hoopje zand en de grond onder de voeten ontbrak.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: De Lappenmand
« Reactie #41 Gepost op: 27-10-2011, 15:37 »
de pees wordt ws doorgenomen, en een centimeter ingekort. Dat schijnt de spier goed op te kunnen vangen.
De eerste slinger van de neerwaartse spiraal is waarschijnlijk gegeven bij het voorrijden van zekere BMW-GS-club rit, samen met heer Gezwinde Spoed en heer Pouw; toen de BMW afsloeg boven op een hoopje zand en de grond onder de voeten ontbrak.

Ik weet nog wel een goede Letselschade advocaat...  :-X
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1984
Re: De Lappenmand
« Reactie #42 Gepost op: 27-10-2011, 16:15 »
de rit was toentertijd gemaakt door Oossie; en die had gemeld dat ter plaatse een speelterreintje zou zijn. Inderdaad: Niks over dat het gevaarlijk was!. Schending waarschuwingsplicht.  :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1984
Re: De Lappenmand
« Reactie #43 Gepost op: 18-12-2011, 10:21 »
Afgelopen donderdag heeft dr Zijl er het mes ingezet. En Kijk: Hij typt alweer! Korte stukjes, maar toch: operatie geslaagd. nu eerst 6 weken met de arm in de sling, en dan geleidelijk weer kracht opbouwen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: De Lappenmand
« Reactie #44 Gepost op: 18-12-2011, 10:43 »
Sterkte Evert-Jan met je herstel!

En mooie feestdagen en een dusdanig gezond 2012 dat je nooit meer terug hoeft naar het ziekenhuis!