Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: lenterit MRV: fun voor enduro en allroad motoren op 26 maart 2011  (gelezen 30531 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 173
Re: lenterit MRV: fun voor enduro en allroad motoren op 26 maart 2011
« Reactie #150 Gepost op: 27-03-2011, 14:31 »
Erg leuke dag gehad, alles heel gehouden en een leuke groep! hierbij mijn helmcam beelden
 
MRV Lenterit 2011 Enduro

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 12
Re: lenterit MRV: fun voor enduro en allroad motoren op 26 maart 2011
« Reactie #151 Gepost op: 27-03-2011, 14:40 »
Hierbij de foto's die wij gemaakt hebben.
 
Het was mooire rit in een schitterende omgeving. Vooral die kleine technische paadjes met hoogte verschil zijn erg mooi.
 
Na de paar eerst bochten kwam een groepje mij tegemoet die verkeerd gereden waren. Daar ben ik achteraan gereden maar wist als snel niet meer waar ik was op het roadboek. Ik reed achteraan en het tempo was net iets te hoog voor mij. Toen er een moment was dat een van de voorrijders stopte kon ik vragen bij welke situatie we zaten.
Nog een paar km achter 2 rijders aan gereden maar die ook maar laten gaan ivm het tempo. Verder voornamelijk alleen gereden. Op 1 punt (3/4 op de route)midden in de akkers het spoor bijster geraakt en op de kaart verder gereden. Volgens Tom had ik daar gewoon door het boerenland kunnen rijden. Ik zag wel andere motorsporen maar naar mij idee hielden die plotseling op?
Ik had al voldoende Km's gereden en het was 17.00 uur dus tijd om in te pakken.
 
MRV en Tom bedankt voor de mooie rit !!
https://picasaweb.google.com/ottenmarc400/Lenterit2011?authkey=Gv1sRgCKHagovOg5q4VA#

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: lenterit MRV: fun voor enduro en allroad motoren op 26 maart 2011
« Reactie #152 Gepost op: 27-03-2011, 15:37 »
Graag gedaan.

Hier zijn de foto's, de video's ga ik nog ff zoeken...

https://picasaweb.google.com/noppy123/MRVLenterit?authkey=Gv1sRgCJGvnLe-tvKTlgE#

In vond het een fantastische rit, de catering was fantastisch en de Tripy II heeft mijn (en Martijn) voorbeeldig ondersteund.

Ik had er nu eentje in de kleur geel en die deed 't al veel beter :D

Haha daar wordt mijn mannelijk ego even flink beschadigd...  ;D
"Ivo daarentege​n heeft nog wat minder ervaring, maar rijdt wel al 2 x harder dan Ilja. Dat geeft soms hele spectacula​ire situaties, die toch altijd weer goed af blijken te lopen. Ivo kent geen angst. We zijn soms over erosiegate​n en -geulen gesprongen op volle sas, waar mijn hart soms nog van oversloeg. Ivo ziet ze niet eens;-)"


Ja Ivo had zich opgegeven voor 'met begeleiding' maar dat was absoluut niet nodig. Hij reed erg goed!

Maar ik vond juist af en toe dat het wel wat vlotter mocht in het algemeen... Ik ben misschien 5x gaan staan gedurende de hele rit.  ;D Had ik geweten dat ik op snelheid beoordeeld zou worden dan was ik niet achter je aan blijven tuffen.
Ik vind het trouwens ook niet nodig om harder te rijden over de openbare zandweggetjes van Belgie.. daar zijn de knmv offroad en enduro wedstrijden veel geschikter voor. Je kon zo hard als je wilde met deze droge omstandigheden.  ::)
 
Ride the world!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: lenterit MRV: fun voor enduro en allroad motoren op 26 maart 2011
« Reactie #153 Gepost op: 27-03-2011, 22:01 »
Hier komt straks de video te staan zodra Picasa klaar is met verwerken.

https://picasaweb.google.com/noppy123/MRVLenterit?authkey=Gv1sRgCJGvnLe-tvKTlgE#5588848983480968258

Ik heb je niet op snelheid beoordeeld hoor!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 10
Re: lenterit MRV: fun voor enduro en allroad motoren op 26 maart 2011
« Reactie #154 Gepost op: 28-03-2011, 00:16 »
Het gaat mss melig klinken maar ik ga het toch doen :oops: …..want ze hebben het allemaal dubbel en dik verdiend !!!! :D

Met deze….. dank aan:

-Alle voorrijders !!!!!! :biker001:
-Tom (voor het uitwerken van de route)
-Pascal van tripy
-Marcel (alias Snelle opa Cel )
-Eddy en Chatal (soep brigade)
- Patrick (chauffeur filmploeg)
-Olivier en Wouter (geluidsmeting & montage tripy)
- Paul & Christine van crossproductions

En natuurlijk ook aan al diegene die van deze dag ook een super dag hebben gemaakt…..en dat zijn jullie!!!!
Het was voor ons super dat wij zoveel mensen mochten ontvangen op onze MRV lenterit, we hebben de kaap van 100 ver overschreden :shock: :D ….. bedankt voor jullie vertrouwen en aanwezigheid !!!!!!!!!!! :D

Groeten,
Arthur

Offline member

  • *****
  • Berichten: 173
Re: lenterit MRV: fun voor enduro en allroad motoren op 26 maart 2011
« Reactie #155 Gepost op: 28-03-2011, 06:44 »
De organisatie was top! Idd dubbel en dik verdiend!
Bedankt!
Rob

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 10
Re: lenterit MRV: fun voor enduro en allroad motoren op 26 maart 2011
« Reactie #156 Gepost op: 28-03-2011, 23:04 »
De organisatie was top! Idd dubbel en dik verdiend!
Bedankt!
Rob

 
Bedankt rob !!!!
 
grtzz

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: lenterit MRV: fun voor enduro en allroad motoren op 26 maart 2011
« Reactie #157 Gepost op: 04-04-2011, 19:23 »
Ben benieuwd of we nog wat online gaan zien van de proffesionele camera beelden?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: lenterit MRV: fun voor enduro en allroad motoren op 26 maart 2011
« Reactie #158 Gepost op: 04-04-2011, 19:32 »
Ben benieuwd of we nog wat online gaan zien van de proffesionele camera beelden?

Ik wacht ook vol spanning. De beelden worden volop verwerkt tot een professionele film. Ik laat zeker wat weten als die online komt. Ondertussen staan er al heel wat foto's op de MRV facebook pagina. Wie zelf nog plaatsjes heeft mag die steeds doorsturen.
Me gusta la moto, me gustas tu.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: lenterit MRV: fun voor enduro en allroad motoren op 26 maart 2011
« Reactie #159 Gepost op: 04-04-2011, 20:20 »
Ik heb een gemonteerde video klaarliggen van 4.5 GB.

Helaas is dat net 0.5 GB te groot om te uploaden. Kan hem wel voor je op een DVDtje branden Arthur!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 10
Re: lenterit MRV: fun voor enduro en allroad motoren op 26 maart 2011
« Reactie #160 Gepost op: 06-04-2011, 12:58 »
Ik heb een gemonteerde video klaarliggen van 4.5 GB.

Helaas is dat net 0.5 GB te groot om te uploaden. Kan hem wel voor je op een DVDtje branden Arthur!

 
Hoi Noppy,
 
dat zou super zijn :-) ...... heb je mijn adres nog?
als je het niet erg vind zullen uw beelden mee gebruikt worden in onze promofilm
 
alvast bedankt!!!!
 
grtzz