Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: "safariweekend" 2 en 3 juli 2011  (gelezen 57262 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 123
Re: "safariweekend" 2 en 3 juli 2011
« Reactie #30 Gepost op: 10-02-2011, 09:43 »
Dit klinkt erg leuk, is dit een beetje geschikt om als eerste roadbook rit te rijden?
 
Zit al een tijdje te lezen hoe het werkt met dat roadbookrijden en het lijkt me erg leuk om te doen. Hou het tot nu toe alleen bij offroadritten  :)
 
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: "safariweekend" 2 en 3 juli 2011
« Reactie #31 Gepost op: 10-02-2011, 10:08 »
Dit klinkt erg leuk, is dit een beetje geschikt om als eerste roadbook rit te rijden?
 
Zit al een tijdje te lezen hoe het werkt met dat roadbookrijden en het lijkt me erg leuk om te doen. Hou het tot nu toe alleen bij offroadritten  :)
 
 

mijn eerste roadbookrit was er ook 1 van Ad (hart van Brabant) en was prima te volgen  :D
Hij heeft zijn roadbooks goed voor elkaar dus als eerste keer echt aan te raden!

Offline member

  • Rally Gek! ...... of gewoon gek ;-)
  • *****
  • Berichten: 195
Re: "safariweekend" 2 en 3 juli 2011
« Reactie #32 Gepost op: 10-02-2011, 20:36 »
@bikeman. Een bike pool ja doe is er. Het is de gewoonte dat degene die het verst komt een grote aanhanger huurt iedereen ophaalt opweg naar de camping en weer terugbrengt en uiteraard bob is de eerste avond als hij iedereen naar de kroeg brengt! 
 :) frank

Ok Frank, heb nu een ahw waar "maar" twee motoren op passen, maar ik heb dus nog even om deze uit te breiden met een paar extra assen zodat er een stuk of 6 op passen.
Tja dan heb ik nog een probleempje .... in m'n campertje passen maar 4 mensen, moet ik die dan gaan inruilen voor een GROOTE !!
Oja bob zijn kan wel ik drink nl niet.

Weet je zeker dat er niet nog meer voorwaarden zijn om mee te doen? Dit kan toch niet alles zijn!

Ab
Aprilia Pegaso 650 voor op de weg ;-)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 123
Re: "safariweekend" 2 en 3 juli 2011
« Reactie #33 Gepost op: 11-02-2011, 10:34 »

mijn eerste roadbookrit was er ook 1 van Ad (hart van Brabant) en was prima te volgen  :D
Hij heeft zijn roadbooks goed voor elkaar dus als eerste keer echt aan te raden!

Zal eens even een maatje van me polsen of hij het ook leuk vindt! Heb dan natuurlijk een roadbookhouder nodig (zag ik hier op de site staan voor ongeveer 4 tientjes) en wat nog meer? Is dat met die afstanden een beetje te doen met een Trailtech Vapor tachometer? Begreep dat een ander model Trailtech prima geschikit is maar die heb ik niet  :D 
 
Heb verder een standaard Husqvarna TE510  ;D
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1235
Re: "safariweekend" 2 en 3 juli 2011
« Reactie #34 Gepost op: 19-02-2011, 17:30 »
De kameraad met wie ik zou gaan heeft helaas andere verplichtingen, dus nu blijf ik solo over. Zijn er ARM'ers met wie ik deze 2 dagen mee kan rijden en kamperen? Als er een plekje in de tent over is zou dat ideaal zijn, maar het is geen noodzaak.

btw. met meerijden bedoel ik de rit zelf, want naar huis-en-terug is voor mij maar half uurtje met de motor.
_??_
(?_?)

Offline member

  • Rally Gek! ...... of gewoon gek ;-)
  • *****
  • Berichten: 195
Re: "safariweekend" 2 en 3 juli 2011
« Reactie #35 Gepost op: 19-02-2011, 19:34 »
Ik ben beginnend roadbook rijder, maar je mag met mij mee hoor no problem

Ab
Aprilia Pegaso 650 voor op de weg ;-)

Offline member

  • Queen off-the-road
  • *****
  • Berichten: 843
Re: "safariweekend" 2 en 3 juli 2011
« Reactie #36 Gepost op: 19-02-2011, 20:29 »
Ik zou me ook graag aansluiten bij een groepje met een passend niveau, maar dat zien we tzt wel.
Liever gelast dan geleaset

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1235
Re: "safariweekend" 2 en 3 juli 2011
« Reactie #37 Gepost op: 20-02-2011, 13:35 »
Super! Het is voor mij de eerste roadbook dus dat is prima :D
_??_
(?_?)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 91
Re: "safariweekend" 2 en 3 juli 2011
« Reactie #38 Gepost op: 30-03-2011, 13:28 »
Ik wil me ook graag opgeven maar wil graag weten of het de bedoeling is dat er van vrijdag op zaterdag ook al op het safaripark overnacht word. Is het mogelijk om zaterdag ochtend in H'beek aan te komen?
Ik heb vrijdag een trouw feest, vandaar.
Nemo me cohabitat inpuntem

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: "safariweekend" 2 en 3 juli 2011
« Reactie #39 Gepost op: 30-03-2011, 14:35 »
Normaal gesproken wordt er pas zaterdag gereden. Vrijdagavond begint de voorpret meestal met bier en gezelligheid plus dat je niet te vroeg op hoeft.

Maar als je andere verplichtingen hebt is zaterdag ochtend aankomen een optie.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 91
Re: "safariweekend" 2 en 3 juli 2011
« Reactie #40 Gepost op: 30-03-2011, 15:02 »
Oke das mooi. Heb vrijdag een trouwfeestje. Ook mooi!
Ik hoef maar 20 min te rijden naar de beekse bergen, dus dat komt wel goed.
Zal Ad even een mail sturen.
Nemo me cohabitat inpuntem

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: "safariweekend" 2 en 3 juli 2011
« Reactie #41 Gepost op: 30-03-2011, 21:59 »
Ik zorg voor de roadbooks en reserveer de overnachting van zaterdag op zondag. Meestal zet ik ook nog een tent met stoelen met wat kratten bier neer. De overnachting van vrijdag op zaterdag is geen must. Ik zorg er echter wel voor dat iedereen die wil, op vrijdagavond al terecht kan. Nadere informatie aan de deelnemers volgt eind april.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1235
Re: "safariweekend" 2 en 3 juli 2011
« Reactie #42 Gepost op: 01-04-2011, 14:21 »
Wat is eigenlijk de benodigde "actieradius" Ad? Ik kan met mijn tank ongeveer 90km rijden en ik rij liever zonder extra tankje achterop :)
_??_
(?_?)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: "safariweekend" 2 en 3 juli 2011
« Reactie #43 Gepost op: 01-04-2011, 18:13 »
Er zijn tankstations genoeg onderweg, ik geloof nooit dat er één route is waarbij de tankmogelijkheden verder dan 60km uit elkaar liggen. Voor vertrek even op het RB eens kijken waar je overal kan tanken, en zo kun je aanduiden waar je wel moet stoppen om te tanken!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 67
Re: "safariweekend" 2 en 3 juli 2011
« Reactie #44 Gepost op: 03-04-2011, 09:14 »
Was vorig jaar leuk, dit jaar misschien nog leuker want eindelijk ben ik van m'n mul zand fobie af  ;D

Ik ben erbij !