Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011  (gelezen 43147 keer)

Offline member

  • Queen off-the-road
  • *****
  • Berichten: 843
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #120 Gepost op: 05-03-2011, 18:20 »
Is er iemand die (naast deze circuitdagen van ARM) ook wel eens komt rijden in Rutten?

Ik kom net terug van een paar rondjes circuit Trimunt maar de baan werd na verloop van tijd te zwaar voor me om erdoor te kunnen komen (na in 1 rondje 6 keer onderuit te zijn gegaan, gaf ik er de brui aan).
Rutten is een wat hardere baan. Weet iemand of daar de gevorderden ook los van de beginners rijden? Ik kan het op hun site niet vinden.
Want dat vind ik wel een eis, anders rij ik veel te veel in de weg.
Liever gelast dan geleaset

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #121 Gepost op: 06-03-2011, 07:33 »
@ Paisly,
Was daar zelf jaren lid.
Alles rijd door elkaar. Als je je lijn houd, valt het trouwens wel mee hoor. De betere rijders houden wel wat rekening met je. (meestal..)
Wat halverwege de middag (of woensdagavond) is de grootste drukte ook vaak al weer over trouwens.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 45
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #122 Gepost op: 06-03-2011, 20:06 »
Moet je wel je eigen lijn kunnen rijden. Vandaag in Rogat bleek dat ik daar nog wel eens moeite mee had.

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 5
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #123 Gepost op: 17-03-2011, 16:40 »
Ben dr ook bij !!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #124 Gepost op: 28-03-2011, 19:42 »
Ik hou even een slag om de arm of ik ook werkelijk kom ivm werk; dit is nl meestal de periode dat ik in het buitenland kan zitten. Maar de betaling zal ik doen dus als het niet kan heb ik pech.
Als ik er ben wil ik ook wel vlaggen; kan toch geen 4 uur achter elkaar rijden.....

Ik kreeg vandaag de uitnodiging om van 18 mei tot en met 21 mei weer in Moskou te zitten... Even afwachten of het definitief is, maar anders hebben jullie een vlagger minder, maar wel extra geld in de pot voor het forum!
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #125 Gepost op: 25-04-2011, 10:34 »
Nog een maandje en dan kunnen we lekker rijden. Als het weer als vandaag is kan iedereen goed rondkomen daar.


Wel heb ik een verzoek. en dat is onderstaande tekst kopieeren naar een document, in te vullen,scannen en naar me te sturen via mail op: tikka.arm@gmail.com
Of via de post, vraag dan via pm mijn adres, die ga ik niet online zetten. Dit alles om het formeel te regelen en zelf die dag ook te kunnen rijden.

Verklaring afstand van verhaal
Betreft  :    Rijden op circuit MC NOP in Rutten op 21 mei 2011
Ondergetekende Dhr./Mevr. …………………………………………Nickname..................................................
Adres/Straat…………………………………………………………………nr:……………………………………
Postcode:…………… Gemeente:………………………………………
Verklaar hierbij uitdrukkelijk :
•   Deel te nemen aan de circuitdag  op datum van 21 Mei 2011 te Rutten
•   Er kennis van te nemen dat de organisator  van deze circuitdag  voor deze dag geen specifieke verzekeringspolis hebben afgesloten .
•   In voldoende fysische en psychische gezondheid te verkeren om zijn motorfiets behoorlijk te kunnen besturen tijdens de circuitdag en op die manier geen gevaar te betekenen voor hemzelf, de andere deelnemers, de instructeurs en eventuele derden.
•   Dat zijn eigen hierbij gebruikte motorfiets in goede technische staat verkeert .
•   De veiligheidsrichtlijnen van de organisatie  tijdens de circuitdag gegeven, te volgen.; 
•   Te erkennen dat de organisatoren of vrijwillige medewerkers van deze circuitdag het recht hebben deelnemers de verdere deelname aan deze circuitdag te weigeren indien bovenstaande principes niet worden nageleefd of indien de veiligheid van hemzelf, of derden in het gevaar komt.  Het oordeel van de vrijwillige medewerkers of organisatoren is definitief en niet voor betwisting vatbaar.  In voorkomend geval zal het inschrijvingsgeld niet worden terugbetaald, zelfs niet gedeeltelijk.
•   Deel te nemen aan deze circuitdag op eigen risico en voor eigen rekening en hierbij de organisator, de vrijwillige medewerkers, en de terreinuitbater te ontlasten van elke verantwoordelijkheid (afstand van verhaal) inzake schade/nadeel zowel rechtstreeks als onrechtstreeks, materieel of  lichamelijk berokkend tijdens of ter gelegenheid van deze circuitdag aan henzelf, de andere deelnemers, de organisator, de vrijwillige medewerkers of derden.  Deze afstand van verhaal wordt gedaan zowel in eigen naam als in naam van zijn eventuele erfgenamen of rechthebbenden.

Alcoholische dranken en het gebruik daarvan zijn verboden tijdens de circuitdag en de pauzes .

Naam + Voornaam + handtekening, voorafgegaan door de vermelding ‘gelezen en goedgekeurd’ :
 
………………………………………………………………………………………………………………

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #126 Gepost op: 25-04-2011, 20:33 »
Tikka's juridische afdeling had geen vrij paasweekend.... 8)   :P

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 23
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #127 Gepost op: 25-04-2011, 23:10 »
Is er iemand die (naast deze circuitdagen van ARM) ook wel eens komt rijden in Rutten?

Ik kom net terug van een paar rondjes circuit Trimunt maar de baan werd na verloop van tijd te zwaar voor me om erdoor te kunnen komen (na in 1 rondje 6 keer onderuit te zijn gegaan, gaf ik er de brui aan).
Rutten is een wat hardere baan. Weet iemand of daar de gevorderden ook los van de beginners rijden? Ik kan het op hun site niet vinden.
Want dat vind ik wel een eis, anders rij ik veel te veel in de weg.


Ik rij regelmatig op het circuit van MC NOP.
Zoals Marten zegt, rijdt alles door elkaar, behalve de kinderen die op zondag van 11:30 tot 13:00u mogen rijden met 50 tot 85cc.
Sommige snelle jongens houden rekening met je en anderen rijden je gewoon van je sokken.
De baan blijft de hele middag goed. Na een half uur liggen er mooie spoortjes. Dus met goede conditie kan je urenlang rijden.
Je rijdt niet in de weg als je langzamer gaat en gewoon doelbewust je spoor volgt.

Gewoon een keer gaan rijden daar. Zoals gezegd later op de middag.
Ouderwets leuk: Offroad met een klassieker.
www.classic-offroad.nl

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #128 Gepost op: 26-04-2011, 16:58 »
De 1e formulieren komen al binnen! Bedankt. scheelt me werk op de dag zelf.

De knmi voorspeld weinig regen van betekenis tot juni. Dus goede kans op een droog Rutten. Dan is er met de grote brommers ook goed te rijden. De baan zal in de ochtend worden gesproeid om het grootste stof tegen te houden. Ik heb er enorm veel zin in. Zal die dag vroeg aanwezig zijn om de 1e op te vangen.

Even voor de zekerheid, komen de Track, de Zero en Beta's nog?

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #129 Gepost op: 26-04-2011, 17:19 »
Ik zal de Zero en de Beta's nog even contacten..... Zal er zelf ook proberen vroeg te zijn.

Offline member

  • Queen off-the-road
  • *****
  • Berichten: 843
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #130 Gepost op: 26-04-2011, 17:49 »
Ik rij regelmatig op het circuit van MC NOP.


OK leuk, ga ik inderdaad eens doen. Ik ben nu een paar keer in Delfzijl geweest -dat vind ik een mooiere baan dan in Rutten maar hij is voor mij wel èrg ver weg (bij elkaar 200 km asfalt op noppen voor een paar rondjes zand).


Post Merge: 26-04-2011, 17:50

•   Dat zijn eigen hierbij gebruikte motorfiets in goede technische staat verkeert .


Ik durf niet te tekenen  ;D
Liever gelast dan geleaset

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #131 Gepost op: 26-04-2011, 17:55 »
 ;D ;D ;D ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1483
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #132 Gepost op: 26-04-2011, 18:56 »
neemt er ook iemand zijn/haar dB meter mee?

If nothing goes right......

go left!

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #133 Gepost op: 26-04-2011, 19:01 »
Noppy komt ook, misschien kan hij hem meenemen. ben wel benieuwd wat mijn uitlaat doet.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #134 Gepost op: 28-04-2011, 18:12 »
Linkje naar de website van MC Nop ivm adres gegevens.
 
http://www.mcnop.nl/
Yamaha WR250F 2015