Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011  (gelezen 71373 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 204
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #165 Gepost op: 28-06-2011, 18:25 »
Vandaag, dinsdag, echt een zware dag. Aan de foto's te zien heeft Gerjan Kim (Brommer) aardig geholpen. Vandaag had Gerjan zelf (technische) problemen maar is bij de finish gekomen. Omdat gisteren bijna niemand de waypoints vond op een bepaald stuk (afwijking roadbook en graden) is dat stuk geneutraliseerd. Daar waren de mensen die de de waypoints wel hadden gevonden natuurlijk niet blij mee. Bas (van Countryhill), Rico en Alex kwamen vandaag samen als eerste over de finish. Bas won voor Rico. De Nederlanders laten van zich horen.
Honda XR400 - KTM LC4 Adventure - Honda Dominator - Honda Africa Twin

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4390
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #166 Gepost op: 28-06-2011, 21:39 »
Wat een heerlijke foto's zeg. Afzien tot aan het gaatje en daarbij elkaar een duwtje in de rug geven (zie mijn onderschrift)
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #167 Gepost op: 29-06-2011, 07:28 »
Gerjan is nog dieper gegaan dan Kim op de foto! Wat een plaatje :-* Prachtige samenwerking zoals het hoort :stupid:

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #168 Gepost op: 30-06-2011, 07:41 »
Meer Kim?

There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4390
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #169 Gepost op: 30-06-2011, 10:01 »
Lijkt wel een wandervierdaagse zo ;)
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #170 Gepost op: 30-06-2011, 10:02 »
Luie fotograaf, staat maar op 1 plekje, bij het water, dus weinig andere fotos :)
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #171 Gepost op: 30-06-2011, 18:06 »
Eindelijk weer online! We zijn weer uit het gat van Polen waar er nog geen bereik is en kunnen wat updates schrijven. Ferd zit nu bij een muggengat, net als Reinoud en Annemiek. Zo hebben we wat verschillende platen; het is net maindru hier. Alleen de berichtgeving zuigt rotsen, maar dat wisten jullie al :-)

Vandaag was de marathon en de Nederlanders doen het geweldig goed. Bas, Rico, Alex rijden mooi vooraan mee. Bij de ploeg van Memo rijdt Jan van Gerven mee, die lijkt vandaag te hebben gewonnen.

De verwerking van de CP's is een beetje brak (iets met Bulgaren en een nieuw systeem) dus de starttijden kloppen niet helemaal.

Bij de trucks rijden Ton Stoker van Wineboud de Lille vooraan mee, en bij de auto's Maurice Ubachs. Zat Nederlanders hier. Het weer is wel omgeslagen, van fijne zon naar motregen.

Ik ga wat aantekeningen uitwerken hier voor het boek en daarna komt er wat moois van vandaag op rallymaniacs. In elk geval baal ik als een stekker dat ik de auto niet hier heb om te racen, dit is een uitstekende editie van de Breslau.


Post Merge: 30-06-2011, 20:21
Rennabbruch - de wedstrijd is afgebroken vanwege een ongeluk waar veel mensen bij nodig zijn. Dus iedereen vroeg thuis vanavond. Meevaller voor de deelnemers, balen voor ons. We hadden namelijk nachtfoto's van wanhopige deelnemers gepland  ::)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #172 Gepost op: 30-06-2011, 21:20 »
Ik zit hier nu met reeds 82 gig aan foto's (RAW), hebben allemaal even wat aandacht nodig. Elke foto moet getagged worden met startnummer zodat we dat makkelijk kunnen uitsorteren. En daar gaat tijd in zitten, veel tijd..... Volvo doet het nog, maar heeft wel te lijden, thuis maar weer eens wat liefde geven ipv alleen maar gebruiken. Tijdwaarneming is een zooitje, Gerjan is helemaal happy. Antal gaat volgend jaar ook mee zei hij gisteren.....
Zijn motor heeft een beetje hekel aan water, zo gauw hij dat ziet slaat hij af waren gisteren de klachten. Vandaag heb ik hem niet gehoord toen ik de juiste richting aan gaf waar hij de sloot door moest (service van de DRP als je een dvdeetje besteld, dan krijg je gratis advies bij de doorwadingen  :-X)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #173 Gepost op: 01-07-2011, 00:28 »


Hierzo, nog een foto bij het verhaal van Ferd.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #174 Gepost op: 01-07-2011, 00:56 »
He goed man! Lijkt wel op de Libya  rally; elkaar fotograferen....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #175 Gepost op: 01-07-2011, 01:17 »
Dat er verder 10.000+ foto's van het evenement zijn blijft zo wel onderbelicht ja. Zeker als ik ook nog op het ARM forum ga zitten ouwehoeren in plaats van die notitieblojes vol citaten en stoere verhalen uit te werken. Want daar ligt toch wel de prioriteit nu, bij de boeken.

Zijn er nog vragen die we hier aan de rijders kunnen stellen, waar je nieuwsgierig naar bent?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #176 Gepost op: 03-07-2011, 23:37 »
kim had gerjan eerst geholpen om die yamaha door het water te krijgen, daarna heeft gerjan mij geholpen in de blub...en ja dan ie je er zo uit.ps, er most een takelwagen komen om de bmw te bevrijden

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #177 Gepost op: 04-07-2011, 12:37 »
Hey Brommer, je bent er weer. Wij zijn afgelopen nacht thuisgekomen. Wat een race. Even voor het hele forum: Brommer kan best rijden, en daar hebben we mooie platen en verhalen van.

 8)


Offline member

  • *****
  • Berichten: 204
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #178 Gepost op: 04-07-2011, 13:00 »
En brommer ziet, zelfs als het tegen zit, overal de humor van in. Toen ik voor vertrek de 'brommer' van 'brommer' bekeek had ik mijn bedenkingen. Als dat maar acht dagen goed gaat. Maar het is hem gelukt. Samen met Bas, Rico en Rob werd het team waar hij zich bij aangesloten had (VBV Elektro & Kunsstof) ook nog mooi winnaar van het teamklassement. Terug in Nederland stond de smile nog op zijn gezicht.
Honda XR400 - KTM LC4 Adventure - Honda Dominator - Honda Africa Twin

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #179 Gepost op: 04-07-2011, 13:06 »
Met de juiste instelling kan iedereen de Breslau rijden. Met wat teamwerk houd je elke motor heel en kan je verder onwijs gave stukken op de NATO oefen terreinen rijden. Als ik wat meer tijd had gehad zou ik daar wel per ongeluk een paar uurtjes verdwaald geweest zijn, volgend jaar maar denk ik. Echt hele mooie zand stukken, harde zandpaden met leuke en lekkere hobbels en gaten, beetje puzzelen met het roadbook en af en toe een modder/watergat waar je door heen moet( of je neemt wat straftijd door er omheen te rijden).

Dit jaar is er uiteraard heel veel geluk geweest met het weer, de hele week vol op zon, tot aan de vrijdag. Toen begon de kou en regen en dat merk je meteen aan de sfeer in het kamp.
Komende week de foto's uitzoeken en taggen, het zijn er behoorlijk wat dus er gaat wat tijd in zitten. En daarna de Volvo onder handen nemen, ruim 3000 op de teller erbij gezet en er zijn een aantal dingen naar voren gekomen die aangepakt moeten worden. Achtgerdiff, lekke klep, homokineten..... lekkere klussen dus.