Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011  (gelezen 71381 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #135 Gepost op: 16-06-2011, 12:19 »

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #136 Gepost op: 19-06-2011, 19:34 »
Nog een klein weekje en we mogen! IIIAAA he Ferd, jij bent ook weer lekker bezig, lopen die boeken nu via jouw ? Dit jaar geen enkel waypoint dat wordt zoeken in de Poolse bossen, maar Ferd je mag me gerust een SMS sturen met wat coordinaten waar de pers staat   ;D   ;D  kom ik toch nog langs jouw en je mooie Volvo.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #137 Gepost op: 19-06-2011, 20:46 »
ja idd wat is je 06 ferd?
voor het geval dat ik een actie foto wil....

Post Merge: 19-06-2011, 20:54
brr kriebels in me buik, heb r wel zin in!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #138 Gepost op: 19-06-2011, 21:32 »
Ha,

Met Dutch Rally Press hebben we een leuk team klaarstaan. Samen met Ferd, Reinoud, Annemiek en Bas ga ik me een week in de rally storten. Geweldig veel zin in. De boeken lopen via ons, we hadden bedacht om zoiets te maken en toen we dat voorstelden zeiden ze 'doe dan maar meteen voor de hele rally'. Welnu, dat kan ook  8)

Vandaag heb ik nog wat autoteams gesproken die aan het testen waren op Heerde. Dat ging vlotjes, maar er zijn ook nog veel mensen aan het sleutelen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #139 Gepost op: 19-06-2011, 21:34 »
Afgelopen zaterdag bij de JTX KTM testdag nog even Breslau tips aan Henk Knuiman gevraagd: droog luchtfilter mee in rugzak en bij diepe doorwadingen motor achter optillen.....
Met de regen die nu al in Polen valt, zou dat wel eens een bruikbare tip kunnen zijn. Onder water weegt motor natuurlijk minder, maar ik heb nog geen enkele ervaring met "onderwaterktmtillen" :P   
En dan ook nog geen enkel waypoint, dus wordt echt een "abentuerrally" ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #140 Gepost op: 19-06-2011, 23:10 »
Met de regen die nu al in Polen valt, zou dat wel eens een bruikbare tip kunnen zijn. Onder water weegt motor natuurlijk minder, maar ik heb nog geen enkele ervaring met "onderwaterktmtillen" :P   
En dan ook nog geen enkel waypoint, dus wordt echt een "abentuerrally" ::)


Regen valt hard mee er moet nog meer vallen wil ik een beetje normaal rond komen, klapzand is veul erger als een doorwading. Gerjan zijn doorwaad tip, gewoon lopen naar de overkant en als je ballen nat worden probeer het op een andere plaats, met kans op straftijd natuurlijk. nog een tip als je verdwaalt bent druk niet die knop in, gewoon op je gps buiten het militaire terrein rijden en je afmelden bij de finish. je kan geluk hebben dat ze denken dat je een CP gemist hebt  ;D ;D  Navigeren zonder een enkele waypoint is voor mij meer dan een ramp, de orga denkt zo ongelukken te vermijden, ik heb ze al uitgelegd, dat dwalende rijders ook op elkaar kunnen rijden  :-X   :-X
 
Ik ga gewoon lekker genieten van de mooie enduro tracks en als het mij te link wordt, rij ik een beetje anders, nulpunten is niet erg en van de 97 motoren Rob,wil ik mijn leeftijd plaats 50 verdedigen :-*  en jouw en Kim natuurlijk een beetje opklooien, dont follow me, i,m lost to !!
 
Ik heb echt zin aan een weekje rijden. IIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAA. en pers team ff de coordinaten per sms versturen, zo oude man help je toch wel naar plek 50

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #141 Gepost op: 19-06-2011, 23:26 »
Ha,

De CP's zijn eruit gehaald omdat er vorig jaar verwarring door ontstond. Wat betreft die coordinaten: de reden dat we nu zo'n gaaf boek mogen maken is dat we weten hoe we met de informatie van de organisatie moeten omgaan.

Bovendien: als goede rijders heb je die cijfers toch helemaal niet nodig om lekker te scoren?  8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #142 Gepost op: 19-06-2011, 23:34 »
Goede rijders niet, maar ik heb als prutser wel een waypointje nodig hoor, de hele dag afdraaien om de paar meter wordt ik wel flauw van hoor Nino en ik vindt dat je mij best een sms met coordinaten kan sturen, anders kom ik nooit te weten wie Nino is  8)
 
Ferd Helluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuppppppppppppppp

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #143 Gepost op: 19-06-2011, 23:55 »
anders kom ik nooit te weten wie Nino is  8)

Kom op vrijdag maar een biertje halen dan in het kamp bij de grijze Iveco (naast de TGB van Ferd.. )  ;)

Er is ook een rookie-treffen trouwens, op vrijdagavond. Met tips en truucs. Vooral op auto's gericht, maar je leert er altijd wat van.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #144 Gepost op: 20-06-2011, 08:28 »
droog luchtfilter mee in rugzak en bij diepe doorwadingen motor achter optillen.....


ja met mijn BMW moet ik dus de voorkant optillen, toch maar een rugzak meenemen idd voor luchtfilter, die past niet in mijn enduro heuptasje....

Plaatsing in klassement zal we worst wezen Gerjan.... aankomen is mijn doel.
Valt er veel regen nu daar?
hmm dan wordt het zwaar mul klapzand EN diepe doorwadingen....
idd zonder waypoint......

Post Merge: 20-06-2011, 07:31


Post Merge: 20-06-2011, 08:34
anders span ik mijn motor wel achter op zo'n vrachtwagen en rijdt ik rond als prins carnaval.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #145 Gepost op: 20-06-2011, 09:34 »
Zooo moeilijk is het roadbook nu ook weer niet. Je kunt heel goed plaatjes rijden. De PRO-tipp is om de tijd te nemen voor je kompaskoersen. De korte vanzelfsprekende zitten er vooral in om te oefenen, en dan zijn er met een paar dagen altijd wel een paar langere.

"rij de komende tien kilometer een koers van 281 graden" staat er dan in het roadbook. Daar staat vast een CP, dus die wil je goed hebben. Of op een stuk van een paar kilometer drie of vier koersjes die je achter elkaar moet rijden. Pittig maar haalbaar als je de tijd neemt. En dan rij je ineens vooraan mee, want niet iedereen komt daar lekker door.

Ik heb er echt heel veel zin in zo.. misschien kunnen we nog een last minute inschrijving doen, met de TGB van Ferd ;-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #146 Gepost op: 20-06-2011, 11:24 »

 dont follow me, i,m lost to !!

dit zou wel een leuke bumpersticker zijn... als we een bumper hadden!

veel plezier en succes daar! als het goed is komen jullie michel ook tegen, uit Apeldoorn.
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #147 Gepost op: 20-06-2011, 23:03 »

 
Ik ga gewoon lekker genieten van de mooie enduro tracks en als het mij te link wordt, rij ik een beetje anders, nulpunten is niet erg en van de 97 motoren Rob,wil ik mijn leeftijd plaats 50 verdedigen :-*  en jouw en Kim natuurlijk een beetje opklooien, dont follow me, i,m lost to !!


Haha, ik ga ook vooral rijden op heel blijven en uitrijden. Maar mijn leeftijd plaats zou errugg mooi zijn, want dan eindig ik 4 plaatsen vóór jou :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #148 Gepost op: 20-06-2011, 23:16 »
ja , als we dan toch op leeftijd gaan kwalificeren...... ;D ;D
denk dat ik me volgende week dan gepensioneerd ga voelen en dan niet in Griekenland.......

Offline member

  • www.Havast.eu
  • Member
  • *
  • Berichten: 28
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #149 Gepost op: 21-06-2011, 02:14 »
wat lees ik nu !! , ook Ferd met TGB mee  :)  errug leuk .
ons TGB,tje is afgelopen donderdag pas weer tot leven gekomen en weer een paar kilootjes zwaarder door alle aanpassingen vrijdag de motor opnieuw afgesteld bij KMS maandag apk gekeurd en nu nog hard alle puntjes op de i en uiteraard het service spul nog ....en dan komen hopelijk de nieuwe banden uit america nog net op tyd om aan te passen en te monteren pffff wij zijn wel aan vakantie toe  :-X   ::)   ;D
 
Hier even een sneak preview ,zoek de verschillen met vorig jaar . ;D :D ;D
Volvo rallye 6x6 Sneak preview 2011
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets                     Twijfelen mag, aarzelen niet.

http://www.youtube.com/user/donovan2114?feature=mhum