Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011  (gelezen 71376 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #150 Gepost op: 21-06-2011, 20:32 »
Woo hoo vlot weer. En de vorm van de cabine ziet er tip-top uit, mooi opgelost met de luchtinlaat. Alleen op het einde van het rechte stuk laat je het gas los he. Ennuh..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 718
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #151 Gepost op: 21-06-2011, 20:51 »
wat lees ik nu !! , ook Ferd met TGB mee  :)  errug leuk .
ons TGB,tje is afgelopen donderdag pas weer tot leven gekomen en weer een paar kilootjes zwaarder door alle aanpassingen vrijdag de motor opnieuw afgesteld bij KMS maandag apk gekeurd en nu nog hard alle puntjes op de i en uiteraard het service spul nog ....en dan komen hopelijk de nieuwe banden uit america nog net op tyd om aan te passen en te monteren pffff wij zijn wel aan vakantie toe  :-X   ::)   ;D
 
Hier even een sneak preview ,zoek de verschillen met vorig jaar . ;D :D ;D
Volvo rallye 6x6 Sneak preview 2011

Hahahaha! Geweldig! uhhh ik durref het bijna niet te vragen maarre... mag ik ook es?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #152 Gepost op: 21-06-2011, 21:03 »
Er zijn wel retegave on board filmpjes van die Volvo. En ermee rijden... OEH.

Hier zijn we ook een flink eind op dreef. Het draaiboek voor de hele week is bijna klaar, morgen de flyers ophalen bij de printert en de bus nog even soppen en inrichten. De XT van Ferd die meegaat als persmoto staat er al in, feestelijk ding is dat. Verder zijn er een fijne 4x4 en natuurlijk de uberbus van Ferd.

Het wordt een week stevig buffelen om alle verhalen in beeld te brengen en op te schrijven. Komkommer is stand-by om alles online te zetten. We brengen elke avond nieuws en foto's, dus hou het forum en Rallyamaniacs.nl in de gaten voor updates!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #153 Gepost op: 22-06-2011, 20:26 »
pff, volgens mij heb ik alles
klaar voor morgen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #154 Gepost op: 22-06-2011, 20:28 »
Mooi dan. Wij gaan morgenochtend vroeg rijden. Tot vrijdag!

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #155 Gepost op: 24-06-2011, 22:40 »
Zo dan, eerste berichtje...... Gerjan is gediskwalificeerd wegens aan komen rijden bij de technische keuring zonder helm op...... Typisch Gerjan, door zijn niet normale manier van de regeltjes volgen had hij zijn startnummer nog niet op zijn motor geplakt en konden ze hem nog niet diskwalificeren......

Eerste indruk: Gigantisch  En bivak waar je je zolen kom,pleet op kan verslijten zo groot als het is neer gezet.  Voertuigen waar je je vingers bij aflikt, 6x6 en 8x8 meer dan genoeg en de één nog mooier dan de ander. 4x4 uiteraard zwaar oververtegenwoordigd en de motoren moet je een beetje tussen de tenten, caravans en vrachtwagens van de servicemensen zien te vinden. Maar ze zijn er wel!

Morgen de proloog, die is in drie delen opgesplitst. Relatief kleine stukje, de eerste in een Aquapark in Breslau, dan naar een zandgroeve voor drie rondjes voor de motorrijders, en dan na een stukje veerbinding een snelle etappe door de bossen.
Natuurlijk nog niets om je te onderscheiden van de rest, meer om de startvolgorde van de eerste echte etappe te bepalen.
Het weer was vandaag voor de technische keuring goed, veel zon, lekker windje en alleen aan het einde van de middag een flinke onweersbui die het stof even doet neer slaan.

Morgen meer....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #156 Gepost op: 25-06-2011, 13:00 »
Mooi geschreven Ferd :-) Vanavond hebben we wat foto's om het allemaal te illustreren, vandaag is voor het persteam vooral een dag om de proloog te fotograferen en op de achtergrond het papierwerk te regelen. Ferd hangt nu ergens in het bos uit z'n volvo om de race te fotograferen, en ik zit nog braaf in de bus met mapjes en troep. En ff het forum bijlezen natuurlijk

 ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #157 Gepost op: 27-06-2011, 14:58 »
Nino , Ferd en team , nou zijn jullie daar om verslag te doen en we zien NIKS , we horen NIKS , geen standen , geen foto's , hoe zit het nou ???
 
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #158 Gepost op: 27-06-2011, 15:02 »
Nino , Ferd en team , nou zijn jullie daar om verslag te doen en we zien NIKS , we horen NIKS , geen standen , geen foto's , hoe zit het nou ???
 

Connectivity issues in het bivak??
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 204
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #159 Gepost op: 27-06-2011, 21:21 »
Alle rally-uitslagen zijn te volgen op de site van de BreslauRally. De dagresutaten staan er vrij snel op maar naar een tussenstand zoek ik nog steeds. Hoe ze de tijdstraffen gaan vermelden (waypoint missen is twee uur straf) is me evenmin duidelijk. Vanwege "rondtrekkende Wolven' zijn de routes aangepast (lees ingekort wat jammer is). Het zullen wel 'korenwolven' zijn.
Honda XR400 - KTM LC4 Adventure - Honda Dominator - Honda Africa Twin

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #160 Gepost op: 27-06-2011, 21:28 »
Alle rally-uitslagen zijn te volgen op de site van de BreslauRally. De dagresutaten staan er vrij snel op maar naar een tussenstand zoek ik nog steeds. Hoe ze de tijdstraffen gaan vermelden (waypoint missen is twee uur straf) is me evenmin duidelijk. Vanwege "rondtrekkende Wolven' zijn de routes aangepast (lees ingekort wat jammer is). Het zullen wel 'korenwolven' zijn.

Rico is goed bezig!! Familie Sandman rijdt lekker door :)
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 204
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #161 Gepost op: 27-06-2011, 22:30 »
Klopt maar vandaag heeft hij net als vele anderen een waypoint gemist. En daar is hij niet blij mee. Op een stuk waar op graden gereden moest worden waren waypoints maar niemand wist hoeveel. En als je er dan op een stuk van 5 km twee hebt gevonden denk je dat is kat in het bakkie. Bleken er drie waypoints verstopt te zijn!
Honda XR400 - KTM LC4 Adventure - Honda Dominator - Honda Africa Twin

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #162 Gepost op: 27-06-2011, 22:31 »
Klopt maar vandaag heeft hij net als vele anderen een waypoint gemist. En daar is hij niet blij mee. Op een stuk waar op graden gereden moest worden waren waypoints maar niemand wist hoeveel. En als je er dan op een stuk van 5 km twee hebt gevonden denk je dat is kat in het bakkie. Bleken er drie waypoints verstopt te zijn!

Dat hadden ze in Baja Saxonia perfect overgenomen uit de Breslau.. Jammer voor Rico!

Post Merge: 27-06-2011, 23:13
Hier staat Gerjan sip te kijken;



Vereende krachten!



Kim



Lol in de modder :)





Had ik nu een setje droge kleding mee?





Post Merge: 28-06-2011, 00:17
Die Yamaha's zijn zuinig!!

There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #163 Gepost op: 28-06-2011, 14:59 »
Ha,

Toch wat nieuws uit het bivak (eindelijk internet), het lastige stuk waar jullie over schrijven is geneutraliseerd.

Want de meerderheid hier kan ook niet navigeren  ::)

Zometeen ook een stukje op internet; het is nu wel echt begonnen. Pittige wedstrijd vandaag.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #164 Gepost op: 28-06-2011, 16:31 »
Jammer... alleen voor de LKW en PKW's hoop ik... ;)
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog