Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: timic jv-r  (gelezen 3063 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: timic jv-r
« Reactie #15 Gepost op: 14-02-2011, 08:15 »
een digitaal roadbook valt of staat natuurlijk met de beschikbaarheid van roadbooks. lijkt me dus van wezenlijk belang dat je een manier moet hebben om heel snel en makkelijk papieren roadbooks in te lezen en om te zetten (of wellicht een tripy >> jv-r conversieprogramma ;) ) .
 
als het omzetten te ingewikkeld of te tijdrovend is dan zullen rituitzetters het niet gaan gebruiken: ze zijn al zoveel tijd kwijt aan de papieren roadbooks dat ze niet nog eens vele uren zoet willen zijn met dezelfde route ;)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 125
Re: timic jv-r
« Reactie #16 Gepost op: 15-02-2011, 08:35 »
een digitaal roadbook valt of staat natuurlijk met de beschikbaarheid van roadbooks. lijkt me dus van wezenlijk belang dat je een manier moet hebben om heel snel en makkelijk papieren roadbooks in te lezen en om te zetten (of wellicht een tripy >> jv-r conversieprogramma ;) ) .
 
als het omzetten te ingewikkeld of te tijdrovend is dan zullen rituitzetters het niet gaan gebruiken: ze zijn al zoveel tijd kwijt aan de papieren roadbooks dat ze niet nog eens vele uren zoet willen zijn met dezelfde route ;)

Helaas is het omzetten van papieren roadbook files lastiger als het creeren van papieren roadbooks uit bestanden voor digitale units. Je kan de routes die gemaakt zijn in de JV-R Creator software wel afdrukken voor een papieren roadbook. Insteek voor nu is dan ook dat organisaties op deze manier gaan werken.
 
Ik ben het wel helemaal met je eens dat inlezen van tripy bestanden of GPX bestanden een heel goede aanvulling zou zijn. Hier ga ik dan ook zeker aan werken.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 70
Re: timic jv-r
« Reactie #17 Gepost op: 15-02-2011, 14:06 »
Ik ben het wel helemaal met je eens dat inlezen van tripy bestanden of GPX bestanden een heel goede aanvulling zou zijn. Hier ga ik dan ook zeker aan werken.

Dat zal wel weer de nodige tijd en energie kosten, maar lijkt mij wel een enorme meerwaarde!