Wijs op Reis > Reizen en -verhalen
Transport Motoren
Smitty:
=====LAATSTE NIEUWS=====
Beste Marokkogangers,
Voor het geval je het nog niet op het forum gelezen hebt:
De data liggen vast:
Motoren zijn beschikbaar in Malaga op 12 april.
Enkele motoren kunnen op zondag 23 april terug naar het depot.
De overige motoren worden op 28 april teruggebracht naar het depot.
Inleveren van de motoren: bij voorkeur op zaterdag 1 april tussen 10.00
en 12.00 uur.
Mocht dit niet lukken kun je in overleg met Peet van Dam van
Motortransport.nl een ander tijdstip afspreken. Uiterlijk 4 april 's
avonds. De volgende dag gaan ze op de vrachtauto.
We kunnen dus de tickets gaan boeken!
P.s. vergeet niet je bijdrage voor het motortransport vóór
17 maart over te maken naar: Travelmaniacs te Delft, rekeningnr.
staat in het mailtje van 2 maart
groeten,
Rogier
Kijk voor meer informatie ook op: www.motortransport.nl
=====OUD NIEUWS=====
Even vooruit lopend op nieuws waarmee Rogier binnenkort komt:
Als we motortransport.nl gaan mag je motor in principe niet hoger zijn dan 123 cm, hoorde ik op de beurs. Bij nameten blijkt het stuur van mijn DRZ al op 125 te staan. Tuurlijk zakt ie iets als ie in zijn veren wordt getrokken maar dat zal niet meer dan 15 cm zijn en dat is in mijn geval niet genoeg :-\ Dus zullen de roadbook houder, GPS en rallykuip/scherm er tijdens het transport af moeten :(
Niet veel werk maar wel goed om van te voren even te checken wat er moet gebeuren; scheelt een hoop gedoe bij het inleveren van je brommer bij verscheping :)
Alexopreis:
Mijn KTM950 is zonder ruitje en spiegel 135cm hoog. Ik wil mijn motor daar best zelf in een krat persen, maar als dat niet kan/mag ? Het voorwiel zal er dan toch uit moeten of ze moeten de motor 10cm in de veren trekken. Niet ideaal en niet onoverkomelijk.
StevenD:
Die LC8 kan ik dan nooit met wielen op die hoogte krijgen hoor... Voorwiel er uit en dan op de veerpoten later staan lijkt me ook niet ideaal, tjoh.. is daar geen andere oplossing voor die 3 lc8'en? Bovenop ofzo? of zijn de kratten gesloten?
Ik denk dat de overige motoren er wel binnen kunnen blijven.
Smitty:
--- Citaat van: StevenD op 23-02-2006, 12:51 --- Bovenop ofzo? of zijn de kratten gesloten?
Ik denk dat de overige motoren er wel binnen kunnen blijven.
--- Einde van citaat ---
Bovenop is inderdaad genoemd als een optie, de kratten (eigenlijk soort frames) zijn helemaal open maar zijn er genoeg lagere motoren? Er gaan nogal wat LC4 en 8-en mee. Moeten nog maar even bekijken ::)
De breedte van de krat is maximaal 80 cm. Dat zal voor somminge brommers met brede stuurkappen nog spannend worden. Oplossing is door de kratten om-en-om te zetten ;)
Harold:
Voor ons niet belangrijk mare is er al iets bekend over het motor tansport?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie