AllRoad-Forum > All-Road Equipment

standaard aanhangwagen voor de enduro?

<< < (2/2)

ktm640:
Ik heb ook een goedkope aanhanger gekocht in NL (volgens mij van Belgisch fabrikaat) op www.spotgoedkopeaanhangwagens.nl/aanhangwagens_enkelas.htm

Heb je een nieuwe van 2*1.32 m voor €500,- en deze bevalt tot heden prima. Een KTM en een BMW passen er ook prima op  :)

Ik vond de merkaanhangers te duur en dat kwam goed uit toen mijn aanhanger vorig jaar gejat werd. (Blijkt dan dus niet meeverzekerd te zijn, ook al was het slot doorgeknipt. €500 doet dan al meer dan voldoende pijn :( ).

Noppy:

Hier lijkt hij wel wat op, maar ik had niet van die houten tussenplaten.

Leipo:

--- Citaat van: ktm640 op 16-02-2011, 21:43 ---Ik heb ook een goedkope aanhanger gekocht in NL (volgens mij van Belgisch fabrikaat) op www.spotgoedkopeaanhangwagens.nl/aanhangwagens_enkelas.htm

Heb je een nieuwe van 2*1.32 m voor €500,- en deze bevalt tot heden prima. Een KTM en een BMW passen er ook prima op  :)

Ik vond de merkaanhangers te duur en dat kwam goed uit toen mijn aanhanger vorig jaar gejat werd. (Blijkt dan dus niet meeverzekerd te zijn, ook al was het slot doorgeknipt. €500 doet dan al meer dan voldoende pijn :( ).

--- Einde van citaat ---

heb de 257*157 brede van dezelfde fabrikant ;) (wel met ALKO as)

enige probleem was dat de bodemplaat los kwam (goedkope schroeven gebruikt die 1 voor een losknapten), maar dat heb ik zelf maar verholpen door sjorogen dwars door de bodemplaat in het frame vast te zetten: EN extra plek op spanbanden vast te maken EN de bodemplaat zit weer muurvast :P

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie