Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: motorbeurs 2011 wat hebben we gespot/gekocht?  (gelezen 10405 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 143
Re: motorbeurs 2011 wat hebben we gespot/gekocht?
« Reactie #45 Gepost op: 26-02-2011, 23:35 »
Roelof zijn zoon heeft wel een mooie dag gehad geloof ik!
die was helemaal in zn noppies met de shirt van pa aan. Mooi om dat te zien :)

Hij was zo druk van het zien van zoveel motoren en bekende personen (Oh, dat is Diederick de Vries van Eurosport! ::) ??? :-* ) dat ik samen met hem twee keer de hele beurs ben rondgewandeld. Hij ligt nu helemaal gesloopt in z'n bed, maar wel blij  :) . Met een zakje Autodrop van Mirjam Pol  ;) .

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
Re: motorbeurs 2011 wat hebben we gespot/gekocht?
« Reactie #46 Gepost op: 27-02-2011, 20:16 »
sonke gezien van een afstand krijgt een lekker welvaartsbuikje :-X
antal voorbij zien vliegen geloof ik.
Gekeken voor die wolfman enduro sadlebags maar 18 liter is echt te klein.
vrouwlief heeft een mooi fluor hesje met ritsen gekocht kek ding jammer van de ktm tas waar ze hem in deden tsss.
Besloten dat we samen dit jaar een keer op een bergtraining gaan in de eifel of dolomieten of iets dergelijks. Ik krijg een goed motorjaar geloof ik. Met in het vooruitzicht dat als het bergenrijden goed bevalt bij mijn vrouw ze meer met de motor op vakantie wil :D :D  ik voel een boek aankomen in 5 jaar naar vuureiland.
 
Ik vond wel dat er een redelijk aantal mensen stonden met dan wel off road vakantie of beginnerscurus. Misschien was dat al langer maar de laatste drie jaar heb ik niet veel gezien op de beurs.Goede trent.
 
Verder niks gekocht behalve een klef broodje. Ben geen stuurverhogers tegen gekomen.
 
frank

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: motorbeurs 2011 wat hebben we gespot/gekocht?
« Reactie #47 Gepost op: 27-02-2011, 20:46 »
 :stupid: Inderdaad veel leuke trainingen en reizen gezien. Ik heb de trailschool in Markelo vanmiddag gemailed omdat op hun site staat dat ze ook elders in het land les geven. Of dat ook rond Gouda zou kunnen?  Zo ja, dan open ik een nieuw topic
want er zijn hier vast wel meer mensen die een trailcursus ,aangevuld met een wheelie cursus :D , willen volgen.
Gekocht: KLIM windjack en geprobeerd om een noppy knife te scoren. Maar omdat ik was vergeten waar ik die kon kopen heb ik die gisteren maar bij JTX gehaald.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 199
Re: motorbeurs 2011 wat hebben we gespot/gekocht?
« Reactie #48 Gepost op: 27-02-2011, 20:56 »
:stupid: Inderdaad veel leuke trainingen en reizen gezien. Ik heb de trailschool in Markelo vanmiddag gemailed omdat op hun site staat dat ze ook elders in het land les geven. Of dat ook rond Gouda zou kunnen?  Zo ja, dan open ik een nieuw topic
want er zijn hier vast wel meer mensen die een trailcursus ,aangevuld met een wheelie cursus :D , willen volgen.
Gekocht: KLIM windjack en geprobeerd om een noppy knife te scoren. Maar omdat ik was vergeten waar ik die kon kopen heb ik die gisteren maar bij JTX gehaald.



ik heb ook info van een trial school uit enschede,die kunnen op locatie komen als je genoeg mensen bij elkaar hebt.lijkt me erg leuk om een keer te proberen. :)
 
3xw punt zelftrialrijden punt nl  ;D ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: motorbeurs 2011 wat hebben we gespot/gekocht?
« Reactie #49 Gepost op: 27-02-2011, 20:59 »
Brouwer had ze bij zich op de beurs.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: motorbeurs 2011 wat hebben we gespot/gekocht?
« Reactie #50 Gepost op: 27-02-2011, 21:01 »
wat moet je nou weer met een windjack.... ga je zeilen ?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: motorbeurs 2011 wat hebben we gespot/gekocht?
« Reactie #51 Gepost op: 27-02-2011, 21:10 »
Zonder jas vind ik vaak te  koud en met jas heel vaak te warm....dus

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: motorbeurs 2011 wat hebben we gespot/gekocht?
« Reactie #52 Gepost op: 27-02-2011, 21:12 »
oh ik dacht voor op de boot tijdens de overwadingen in polen ::) ::) ::)

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: motorbeurs 2011 wat hebben we gespot/gekocht?
« Reactie #53 Gepost op: 27-02-2011, 22:10 »
EINDELIJK-EINDELIJK-EINDELIJK!!!

Een paar Sidi Crossfires gescoord!!  :) :) :) Tjonge daar was ik zoo aan toe. Van die gare zolen van mn ouwe Alpientjes kreeg ik de laatste tijd zo'n pijn in mn voeten..

En van het zoontje van Henk Knuiman een poster gekregen met een foto van z'n stoere pap. Ik heb een aantal figuren gezien die zeker hier ook rondbanjeren, maar ik weet nooit wie wie is. Hamster herkende ik wel. Dat Dakar-spul wat er altijd staat spreekt zo tot de verbeelding. Gaaf!

(oh ja, en 2 paar MX-handschoentjes die ik niet echt nodig had..  ;))

Bromz
Avonturier!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: motorbeurs 2011 wat hebben we gespot/gekocht?
« Reactie #54 Gepost op: 27-02-2011, 22:30 »
Deze dame gespot
 
 
 

 
Behoorlijk poosje met haar staan praten , en zakje drop gescoord .
Petje af voor deze rally dame ..
 
Grt Olaf
 
 
 
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1572
Re: motorbeurs 2011 wat hebben we gespot/gekocht?
« Reactie #55 Gepost op: 28-02-2011, 10:10 »
een paar Kenny handschoentjes voor weinig, Nieuwe drinkzak (voor weinig) en.. Tataa!

Een Mirjam Pol poster met handtekening! (eigenlijk voor mijn zoontje dan, maar toch).

Gr,
remco

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: motorbeurs 2011 wat hebben we gespot/gekocht?
« Reactie #56 Gepost op: 28-02-2011, 10:59 »
Iemand nog een foldertje van onze medereiziger Maarten meegenomen die nu in Bolivia motortoeren organiseert?

De stand op de motorbeurs was van Travel 2 Explore.
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: motorbeurs 2011 wat hebben we gespot/gekocht?
« Reactie #57 Gepost op: 28-02-2011, 12:02 »
een paar Kenny handschoentjes voor weinig, Nieuwe drinkzak (voor weinig) en.. Tataa!

Een Mirjam Pol poster met handtekening! (eigenlijk voor mijn zoontje dan, maar toch).


Kenny? Ik dacht dat je voor Xciting ging?? ::)

Moet wel een mega-aanbieding geweest zijn ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1572
Re: motorbeurs 2011 wat hebben we gespot/gekocht?
« Reactie #58 Gepost op: 28-02-2011, 16:08 »
xCiting alleen nog kleine maatjes, kenny's waren net zo duur

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 142
Re: motorbeurs 2011 wat hebben we gespot/gekocht?
« Reactie #59 Gepost op: 28-02-2011, 16:25 »
EINDELIJK-EINDELIJK-EINDELIJK!!!

Een paar Sidi Crossfires gescoord!!  :) :) :) Tjonge daar was ik zoo aan toe. Van die gare zolen van mn ouwe Alpientjes kreeg ik de laatste tijd zo'n pijn in mn voeten..

En van het zoontje van Henk Knuiman een poster gekregen met een foto van z'n stoere pap. Ik heb een aantal figuren gezien die zeker hier ook rondbanjeren, maar ik weet nooit wie wie is. Hamster herkende ik wel. Dat Dakar-spul wat er altijd staat spreekt zo tot de verbeelding. Gaaf!

(oh ja, en 2 paar MX-handschoentjes die ik niet echt nodig had..  ;) )

Bromz

 
potver, 2 dagen motorbeurs geweest (hoewel, 1x avond + 1x ochtend)
Knuiman niet gespot, zn motor daarentegen wel weer ondergekwijld,
vergeten naar laarzen te kijken, maar wel wat tools gescoord
 
Aan de andere kant wel weer wat geld in mn zak gehouden, wat ik zondagmiddag in Belgie weer dubbel en dwars heb uitgegeven bij Johan voor ex-rally spullen van hem.