Beiden.
Een reserve accu gaat er zeker mee , vind het alleen zonde om op de bezem wagen te komen vanwege deze accu , en twee mee op de motor
Heb een (kleine) super B ingebouwd om ruimte over te houden voor bv gereedschap, maar nu blijkt dat de GPS (op continue stroom vd accu) uitvalt bij het starten vd motor. Dus na ieder stop weer een minuut wachten.... Is op te lossen door ook batterijen in de GPS60CSx te plaatsen, maar die moet je dan weer vast gaan zetten. Is dus wel iets om ff uit te testen voor n rally!
Ik overweeg nu om voor Breslau toch maar weer de oude accu te monteren...
Heb al met de ultrabat gereden en dat was geen probleem , daarom ook voor deze accu gekozen , de ene superb aan de kleine kant de andere iets overbemeten en een stuk duurder , de Ultrabatt leek precies de juiste voor de 690 .
Maar moet ie wel heel blijven natuurlijk , en dat lijkt bij de superb dus wel voor elkaar en nu hopelijk ook bij de Ultrabatt .
Probleem is denk ik nu om het vertrouwen weer terug te krijgen .
Ook moet ik eens gaan kijken of de 690 misschien aan te krijgen is en kan blijven lopen zonder accu , door bv te jump starten en de accu te overbruggen .
Weet niet of dit gaat zonder de boel uiteindelijk te slopen .
Grt Olaf