Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Serverproblemen afgelopen week  (gelezen 844 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Serverproblemen afgelopen week
« Gepost op: 25-02-2006, 10:44 »
Donderdag zijn er wat problemen geweest met de bereikbaarheid. Aangezien ik niet altijd al mijn mail lees op het moment dat het binnekomt ( ::) ) kwam ik er nu al achter wat daar de oorzaak van geweest is.

Citaat
Beste Klanten,


Hiermee willen we mededelen dat er vanavond (nacht van 23/24 februari) een physieke verhuizing plaats zal vinden van de linux server waar U website gehost is.


De verhuizing zal plaats vinden van een shared co-locatie rack naar een eigen rack binnen dezelfde datacenter. Naar schatting zal de verhuizing voor 5 a 10 minuten downtime zorgen.


We zullen proberen om deze werkzaamheden zo laat mogelijk uit te voeren zodat er  weinig verkeer op de server is.


Alle ip addressen en instellingen zullen ongewijzigd blijven.
Deze verhuizing is nodig in verband met het uitbreiden van dataverkeer, uitbreiden van beschikbare ip adressen, betere cooling, uitbreiding naar eigen netwerk met eigen hardware (HP Switches) en betere beveiliging.


Mocht U vragen hebben neem dan gerust contact met ons op per e-mail. We zullen de hele avond beschikbaar zijn.


Met vriendelijke groeten,
Michael Ensermo

Gelukkig is het allemaal weer goed gekomen, heb donderdag wel wat aan noodgrepen kunnen uitvoeren om alles weer bereikbaar te krijgen, maar al met al is de snelheid in ieder geval weer omhoog gegaan.......