Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: OTR Westerbork zondag 20 maart  (gelezen 3611 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
OTR Westerbork zondag 20 maart
« Gepost op: 15-03-2011, 10:20 »
Als het zo droog blijft ook niet gek lijkt me? Ik ben d'r bij in ieder geval!
 
Voor info; http://www.motordrenthe.nl/

Offline member

  • *****
  • Berichten: 233
Re: OTR Westerbork zondag 20 maart
« Reactie #1 Gepost op: 15-03-2011, 12:04 »
Ik ben ook van de partij

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 30
Re: OTR Westerbork zondag 20 maart
« Reactie #2 Gepost op: 15-03-2011, 19:42 »
Beter kan je je verjaardag niet vieren ..... toch  8)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 109
Re: OTR Westerbork zondag 20 maart
« Reactie #3 Gepost op: 15-03-2011, 21:10 »
kans is groot dat deze newbie er ook bij is,,,jij ook polleke?,,,kunnen we samen rijden mocht je willen/kunnen,,,of iemand anders uit eindhoven die dezelfde plannen heeft,,,hopelijk is mijn schouder tegen die tijd weer okee...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 986
Re: OTR Westerbork zondag 20 maart
« Reactie #4 Gepost op: 16-03-2011, 19:25 »
Zat bij mij ook in de planning om te gaan.
Wordt een eerste keer voor mij, dus ben benieuwd hoe een en ander er aan toe gaat.

(Hou eigenlijk niet van al dat massale gedoe, maar als ik het niet probeer, dan weet ik het ook niet)

Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan...
Honda '95 Africa Twin in Rally uitvoering. Beta 520 RR 2011

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: OTR Westerbork zondag 20 maart
« Reactie #5 Gepost op: 16-03-2011, 19:30 »
Je redt je makkelijk daartussen Rob!
Anders doen zoals ik... Gewoon ff wachten met starten, zodat de grootste drukte weg is, dan vliegen d'r wat minder om je oren... 8)
Overigens; als je met die Beta ff gas geeft rij je zo weer vooraan! ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 986
Re: OTR Westerbork zondag 20 maart
« Reactie #6 Gepost op: 16-03-2011, 20:02 »
 ;D ben benieuwd.
Moet in ieder geval wel nog even kijken dat ik m schoon maak, en of mijn voorvork niet echt lek is.
(Laatst stond ie in de weg en verplaatste ik hem en zag ik wat voorvorkolie her en der door de modder heen schijnen... (ja, nog niet gepoetst na bilstain)) Dus moet ook nog ff aan de slag met hem.

Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan...
Honda '95 Africa Twin in Rally uitvoering. Beta 520 RR 2011

Offline member

  • Queen off-the-road
  • *****
  • Berichten: 843
Re: OTR Westerbork zondag 20 maart
« Reactie #7 Gepost op: 16-03-2011, 20:17 »
Bij mij in Ruinen vloog iedereen wel om me heen, want ik startte vooraan en eindigde achteraan (let wel, achteraan de jongens die hem al voor de tweede keer deden  ;D ) maar heb me er geen moment aan gestoord.

Behalve aan een zekere bloedlinke KTM rijder in blauw-wit die voor mn neus op zn snuit gaat  ;D (sorry marten)
Liever gelast dan geleaset

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: OTR Westerbork zondag 20 maart
« Reactie #8 Gepost op: 20-03-2011, 07:24 »
Wordt een prachtige dag  ;D :D 8)
 
Heb er zin in tot zo .
 
Grt Olaf

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 109
Re: OTR Westerbork zondag 20 maart
« Reactie #9 Gepost op: 20-03-2011, 17:07 »
twas zekers een prachtige dag  8) en een super rit,,,wederom genoten,,,jammer dat volgende week alweer de laatste rit is,,,begon er net in te komen,,,ben nog wel effe het zwijnebad op gaan zoeken rechts bij die modderpoel in de bossen,,,lag lekker zo met mun motortje ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: OTR Westerbork zondag 20 maart
« Reactie #10 Gepost op: 20-03-2011, 17:15 »
twas zekers een prachtige dag  8) en een super rit,,,wederom genoten,,,jammer dat volgende week alweer de laatste rit is,,,begon er net in te komen,,,ben nog wel effe het zwijnebad op gaan zoeken rechts bij die modderpoel in de bossen,,,lag lekker zo met mun motortje ::)
Mwahh , denk dat je die plek daar op die coninferen kweekerij bedoelt ?
Daar was ik ook bijna het haasje gelukkig kon ik stoppen , stukje terug duwen en een ander spoortje pakken  :-* .
Maar wat een super dag , heerlijk twee rondejes gereden met RobTA , zijn vuurdoop , hij heeft mij opgehaald met zijn bus , wat een luxe zo met chauffeur  8) .
 
Grt Olaf

Offline member

  • *****
  • Berichten: 986
Re: OTR Westerbork zondag 20 maart
« Reactie #11 Gepost op: 20-03-2011, 18:02 »
Zo, ook weer onder de douche vandaan.
Twee ronden gereden, en ik had misschien nog wel een rondje gekund, maar vond het toch verstandiger dat maar even niet te doen.
Zeker omdat ik in de tweede ronde 2 keer goed onderuit gegaan ben bij die sporen bij de dennebomen (net voor de soep )
Maar zeer zeker de moeite waard van het rijden. Eindelijk een ritje waar je na thuiskomst ook het gevoel hebt dat je die dag iets gedaan hebt !! Morgen afwachten of er nog wat spierpijntjes aan overgehouden worden.

Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan...
Honda '95 Africa Twin in Rally uitvoering. Beta 520 RR 2011

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: OTR Westerbork zondag 20 maart
« Reactie #12 Gepost op: 20-03-2011, 21:36 »
Ben jaloers mannen, en dame, moet een topdagje zijn geweest. Bij gebrek aan motor ben ik maar 80 km gaan mtb-en

Wel een mooie nieuwe (motor) route gevonden ;)
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 109
Re: OTR Westerbork zondag 20 maart
« Reactie #13 Gepost op: 20-03-2011, 21:55 »
Mwahh , denk dat je die plek daar op die coninferen kweekerij bedoelt ?
Daar was ik ook bijna het haasje gelukkig kon ik stoppen , stukje terug duwen en een ander spoortje pakken  :-* .
Maar wat een super dag , heerlijk twee rondejes gereden met RobTA , zijn vuurdoop , hij heeft mij opgehaald met zijn bus , wat een luxe zo met chauffeur  8) .
 
Grt Olaf

die was ook goed idd,,,lastig stuk hoor die geul van de kerstman,,,vooral die tweede ronde,,,maar die ik bedoel was er een stukkie voor,,,twas in een bos met kgeloof drie sporen door de modder en rechts een handvol kijkers,,,al met al een paar meter breed,,,precies naast waar die kijkers stonden was dat zwijnebad,,,dook er precies in  ;D,,,moest uitwijken voor iemand die precies voor mij besloot gas dicht te draaien :-\,,,groeten jeroen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: OTR Westerbork zondag 20 maart
« Reactie #14 Gepost op: 20-03-2011, 22:17 »
die was ook goed idd,,,lastig stuk hoor die geul van de kerstman,,,vooral die tweede ronde,,,maar die ik bedoel was er een stukkie voor,,,twas in een bos met kgeloof drie sporen door de modder en rechts een handvol kijkers,,,al met al een paar meter breed,,,precies naast waar die kijkers stonden was dat zwijnebad,,,dook er precies in  ;D ,,,moest uitwijken voor iemand die precies voor mij besloot gas dicht te draaien :-\ ,,,groeten jeroen
Dus dat jochie wat er stond loog niet toen ie tegen mij zei dat je er wel door kon  ;D 
 
 
 
Grt Olaf