Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Hoe energie / milieubewust zijn jullie?  (gelezen 12772 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 109
Re: Hoe energie / milieubewust zijn jullie?
« Reactie #90 Gepost op: 28-03-2011, 11:29 »
een goede daad welzeker noppy! zelf vang ik de olie op en breng die vervolgens naar de milieustraat (=gratis in eindhoven) zo ook met remvloeistof,,,ben wel benieuwd naar waar de inhoud van jou oliekan naartoe ging of hoe dat dan verder is geregeld op dergelijke ritten ver van huis,,,is daar dan een verzamelpunt voor ofzo? zelf doen we thuis ook al het afval scheiden (papier,glas,plastieken,groen,restafval,metalen,olieen) met het oog op recycleren

wat die crossbanden betreft, hebben die dan grotere noppen waarom ze niet legaal mogen? neem aan dat de kwaliteit goed is anders zouden de crossers er ook niet mee rijden (kom zelf net pas kijken in de offroad en cross, hiervoor in de asfaltcircuit rijderij),,,ik kan me dan voorstellen dat met zo een knobby knife die noppen zo op de 13mm  gesneden zijn of klets ik nou uit mijn nek?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Hoe energie / milieubewust zijn jullie?
« Reactie #91 Gepost op: 28-03-2011, 11:52 »
DOT-keur is het enige dat van belang is...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 186
Re: Hoe energie / milieubewust zijn jullie?
« Reactie #92 Gepost op: 29-03-2011, 23:24 »
(kom zelf net pas kijken in de offroad en cross, hiervoor in de asfaltcircuit rijderij)

Uit de Supermono toevallig?
Big singles kick butt!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 109
Re: Hoe energie / milieubewust zijn jullie?
« Reactie #93 Gepost op: 30-03-2011, 20:46 »

Uit de Supermono toevallig?

helaas,,,het waren vier cylinders naast elkaar,,,het ging wel een stuk sneller maar toch stukken minder avontuurlijk,,,overigens wel pittig hoor om goed en snel te leren rijden op het onverharde pad vol springbulten en knippen en singletrack,,,