Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Midsummer alternatief  (gelezen 21203 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 986
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #30 Gepost op: 04-04-2011, 21:22 »
Discussie om niets.....

Erik en alle anderen steken geheel vrijwillig hun handen uit de mouwen om iets te organiseren voor een groep mensen waarvan ze niet eens iedereen persoonlijk zullen kennen. En denk maar niet dat het organiseren iets is wat je op een avondje erbij doet tussen het avond-eten en het naar bed brengen van de kids. Daar gaat veel tijd en moeite in zitten en ik ben blij dat er nog altijd mensen zijn die zich die moeite willen nemen.

Persoonlijk heb ik dit jaar niet de tijd om deel te nemen, dus volgend jaar moet ik maar even gokken of ik er weer tussen kan komen, maar ga zeker mijn stinkende best doen.

Als iemand anders meent een tegenhanger van de MS1000 te maken, dan mag hij/zij dat zonder meer proberen te doen. Maar ik ben bang dat hij/zij snel zal bemerken dat het nog niet zo eenvoudig is.

Aan Erik en alle anderen die hun tijd en moeite steken in het organiseren petje af, hulde voor jullie inzet. En laat jullie door dit soort forum uitspattingen niet uit het veld slaan.

Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan...
Honda '95 Africa Twin in Rally uitvoering. Beta 520 RR 2011

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #31 Gepost op: 04-04-2011, 21:51 »
Ik ben nu een jaar of 2 of zo ingeschreven op dit forum. Ik heb tot nog toe nooit aan ritten meegedaan omdat ik in het zomertoerisme werk(te) en ik altijd weg was. Dit jaar ben ik thuis en ik heb al een paar ritten laten lopen omdat mijn XR in revisie was.

En op een avond vond ik het draadje van de MS1000. Al vaker gezien, ik ben wel een beetje die marathonrijder, hoe langer de dag, hoe beter! En er hadden er al een flink aantal gereageerd. Mijn XR was zo goed als af dus ik heb me snel ingeschreven, onwetend van de hele discussie en regels voor deze rit en hoopte dat ik op tijd was geweest.

En ik sta als first-timer gewoon op die lijst. Het kan dus wel!

Mooie intiatieven dit en op voorhand bedankt aan allen die hun tijd en moeite aan besteden!

[ En over het delen van tracks: doe ik óók niet meer. Al mijn tracks, maar vooral mijn werk van Marokko bescherm ik nu. Daar zit zoveel investering in. Je gaat het maar fijn zelf uitzoeken. Je kunt een reis bij me boeken en dan mag je je tracklog aanzetten, of je moet iets te ruilen hebben.. ;) ]
Avonturier!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 140
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #32 Gepost op: 04-04-2011, 22:06 »
Ben ook Firstimer, maar volgens mij staan wij onder de dubbele lijn. Is toch de reserve lijst of heb ik het mis???
Zou jammer zijn als ik of wij ernaast zitten. Maar ik respecteer de org van de ms. Volgend jaar beter dan. :P

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #33 Gepost op: 04-04-2011, 22:27 »
..maar volgens mij staan wij onder de dubbele lijn..

Ik heb net even die lijst opgesnord en die zag er op de eerste dag dat hij gepubliceerd werd anders uit, komt zo op mij over..

Maar dat mag, ze maken immers zelf de regels. Toch? (en anders rij ik wel achter Hoelio aan)
Avonturier!

Offline member

  • Rob
  • Member
  • *
  • Berichten: 87
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #34 Gepost op: 04-04-2011, 22:36 »
Ik heb net even die lijst opgesnord en die zag er op de eerste dag dat hij gepubliceerd werd anders uit, komt zo op mij over..

Maar dat mag, ze maken immers zelf de regels. Toch? (en anders rij ik wel achter Hoelio aan)

Oeps.. ben ook wat gedaald op de lijst.. Nu maar hopen dat ik nog maar boven het dubbelle lijntje blijf staan  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1811
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #35 Gepost op: 04-04-2011, 23:29 »
Zot schud zijn hoofd

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #36 Gepost op: 05-04-2011, 08:22 »
Martijn schud mee........ >:(
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #37 Gepost op: 05-04-2011, 08:42 »
Kijk, zulke discuties vind ik nu zo jammer hé, ze zouden niet mogen plaats vinden.
Geloof me, mensen die zich voor zulk een evenement belangeloos in zetten zijn "verslaafden", anders deden ze het niet  ;)
Ik herken hun gevoelens als je dan misbegrepen word.

Toch begrijp ik Hoelio (en de vele anderen) die dit jaar "alweer" buiten de boot vallen.
Ik hoop voor ze dat er vroeg of laat nog een plekje vrij komt voor hun.
Ooit.....ben ik er ook bij ;)



Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #38 Gepost op: 05-04-2011, 09:01 »
Schud ook maar met m'n hoofd  ???

Als ik rijders mee neem op m'n eigen rondje mogen ze geen GPS op de motor hebben..
Mijn rit, mijn regels..
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #39 Gepost op: 05-04-2011, 09:35 »
Er word in de titel duidelijk om een alternatief gevraagd. Misschien kunnen we deze discussie een beetje die kant op sturen en dat er met een gezonde groep inderdaad een waardig alternatief opgestart kan worden. Duidelijk is dat de vraag naar plaatsen groter is dan het aanbod, dus er is in weze zat potentie.
Je moet dit dan ook niet zien als commentaar op de huidige werkwijze van het Midsummer Collectief (denk ik).

Probeer met de community iets op te starten zodat we een mooi extra evenement op de jaarlijkse kalender kunnen bijschrijven.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3434
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #40 Gepost op: 05-04-2011, 09:48 »
De titel is wel duidelijk, maar de openingspost ook; teksten als " ... dat de organisatie weigert mee te denken... en "de MS1000-organisatie meent de eigenaar te zijn van de route..." wat dan als "spastisch gedrag" wordt bestempeld leiden af van het werkelijke doel, een alternatief.

Terwijl de oplossing al wordt aangedragen in dezelfde post:  zelf regelen.
 
Ik noem alleen maar Herman's Brabo600.
 
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #41 Gepost op: 05-04-2011, 10:10 »
dit soort reacties in het verleden is voor mij de aanleiding geweest om geen groepen meer rond te rijden of routes/tracks te maken.
Af en toe rij ik nog weleens met een besloten groepje vrienden. Veel leuker en je hebt nooit gezeik.
 
Het is heel simpel, er is bij ritten nu eenmaal een max aantal deelnemers gesteld. Wees blij dat er nog een reservelijst is, hoewel je die van mij ook mag skippen.
Bevalt je de opzet van inschrijven niet organiseer dan zelf eens een rit en ga niet hier lopen zanikken/janken dat je niet mee mag. Wees een vent en steek je handen uit de mouwen dan waardeer je het nog meer dat er dergelijke ritten van meer dan 200km georganiseerd/opgezet worden en ander is het:
Soms heb je pech en soms heb je geluk zo is het leven nu eenmaal. En nu heb je pech.
 
Zo jammer dat de openingspost in een vlaag van emotie is gemaakt, het had zoveel constructiever gekunt.
 
De MS1000 in zijn huidige opzet trekt mij niet, wellicht wel in een extreme vorm 8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #42 Gepost op: 05-04-2011, 10:15 »
We maken er een nachtrit van André. Overdag slapen en luieren, beetje hangen rond het zwembad. Tegen de tijd dat de zon ondergaat de motoren aantrappen?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #43 Gepost op: 05-04-2011, 10:29 »
We maken er een nachtrit van André. Overdag slapen en luieren, beetje hangen rond het zwembad. Tegen de tijd dat de zon ondergaat de motoren aantrappen?

beetje "off" topic maar ter info Frank, wij organiseren er jaarlijks ééntje,(dit jaar 3 december) intresse?? ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #44 Gepost op: 05-04-2011, 10:37 »
André en ik willen 3 nachten achter elkaar ;)