Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Groepsinkoop Nek Brace: Leatt GPX Adventure II [gesloten]  (gelezen 5561 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 70
Groepsinkoop Nek Brace: De nieuwe Leatt GPX Adventure II voor slechts €199,-!!!





Tijdens de Enclaverit afgelopen zaterdag een aardig valletje gemaakt (geen ernstige verwondingen!) en nu weet ik zeker: ik wil een Leatt!

Ik had het internet al afgestruind en kwam prijzen tegen tussen de €230 en $285 toen ik dacht “laat ik Tyno van de Protectieshop/ Safety Trade eens bellen”. Safety Trade is een Nederlands onderdeel van een internationale groothandel die niet – meer – rechtstreeks aan particulieren levert, maar velen van ons kennen Tyno van de IXP ProWear protectievesten. Samen hebben we de volgende groepsinkoop opgezet:
*Minimale afname 10 stuks
*Maten S of M (zie de maattabel hierboven)
*Kleur zwart of wit
*Garantie rechtstreeks bij de Europese importeur (Apico)
*Deze actie duurt t/m vrijdag 15 april
*Verwachte levertijd 1-2wkn na 15 april
*Besteld = ingevuld formulier + betaling (gegevens volgen na invullen formulier)
*Verzekerde verzending voor €8,05 (voor Belgie €13,55)
*Eenmalige actie
*Uitzonderlijk lage prijs € 199!

Een IXP ProWear protectievest kan middels een kleine aanpassing van de wervelkolomprotector uitstekend samen met de Leatt Brace worden gedragen. De IXP ProWear Protectievesten zijn nog in beperkte mate leverbaar in de maten M t/m XXXL voor € 98. Dit is geen onderdeel van deze groepsinkoop, maar hiervoor kan rechtstreers contact met Tyno opgenomen worden ( protectieshop@hotmail.com)

De groepsinkoop is geslaagd en gesloten (er kunnen dus geen nieuwe bestellingen meer geplaatste worden ;() De bestelling van de Leatt's wordt nu definitief gemaakt zodat iedereen ze z.s.m. in huis heeft.

Besteld & Betaald

NB: De eerste 9 personen die een bestelling plaatsen hoeven pas te betalen zodra we nummer 11 binnen hebben! Nummer 11 betaald dus meteen

1. Hartenjager (bestelformulier ingevuld + betaald) [GS]
2. philxo (bestelformulier ingevuld + betaald) [GS]
3. Loek de Leeuw (bestelformulier ingevuld + betaald) [GS]
4. Jurjen (bestelformulier ingevuld + betaald) [ARM]
5. Nono (bestelformulier ingevuld + betaald) [GS]
6. Chiocciola (bestelformulier ingevuld + betaald) [ARM]
7. Senseo (bestelformulier ingevuld + betaald) [GS]
8. GSApaul (bestelformulier ingevuld + betaald) [GS]
9. Luc Boxer (bestelformulier ingevuld + betaald) [GS]
10. B..MWtje (bestelformulier ingevuld + betaald) [GS]


Updates

13 april 23:24u B..MWtje is nummer 10 en de groepsinkoop is een feit (je kunt nog inschrijven t/m 15 april 23:59u, want meer dan 10 kan ook...)  :)
16 april 9:46u De groepsinkoop is geslaagd en gesloten (er kunnen dus geen nieuwe bestellingen meer geplaatste worden ;() De bestelling van de Leatt's wordt nu definitief gemaakt zodat iedereen ze z.s.m. in huis heeft.

FAQ

Vragen in deze post zullen hier zo snel mogelijk beantwoord worden!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: Groepsinkoop: Leatt GPX Adventure II
« Reactie #1 Gepost op: 04-04-2011, 22:43 »
Mooi initiatief!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1572
Re: Groepsinkoop: Leatt GPX Adventure II
« Reactie #2 Gepost op: 05-04-2011, 10:46 »
Cool! vanavond mijn chest (je) even meten, doe ik ook mee.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 718
Re: Groepsinkoop: Leatt GPX Adventure II
« Reactie #3 Gepost op: 05-04-2011, 16:42 »
Ik heb begin dit jaar ook voor 199 dezelfde gekocht bij DeDoelen racing in Oostzaan (dus geen verzendkosten...), dus als je groepsinkoop doet moet het toch nog wel goedkoper kunnen.. :-X

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 70
Re: Groepsinkoop: Leatt GPX Adventure II
« Reactie #4 Gepost op: 05-04-2011, 18:28 »
Ik heb begin dit jaar ook voor 199 dezelfde gekocht bij DeDoelen racing in Oostzaan (dus geen verzendkosten...), dus als je groepsinkoop doet moet het toch nog wel goedkoper kunnen.. :-X

Mooi dat je 'm voor die prijs ergens hebt gevonden, kan voor wie in de buurt van Oostzaan woont interessant zijn. Ik denk dat we een goede deal hebben waarbij de Leatt voor een paar euro meer thuis wordt afgeleverd. (Voor de volledigheid en openheid: mijn marge is 0)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: Groepsinkoop Nek Brace: Leatt GPX Adventure II
« Reactie #5 Gepost op: 06-04-2011, 00:34 »
Gezien mijn rijder talent, is dit een zeer verstandige investering.
 
 
Ik doe graag mee.
Grz,
Peter

Offline member

  • Rally Gek! ...... of gewoon gek ;-)
  • *****
  • Berichten: 195
Re: Groepsinkoop Nek Brace: Leatt GPX Adventure II
« Reactie #6 Gepost op: 06-04-2011, 18:40 »
Hier en daar even info geprobeerd te vinden.
Als ik het goed heb gevonden kan je met dit model niet de afstand (aanslag) instellen van de kraag tov de helm.
Is dit eeen probleem? wie heeft hierop een duidelijk antwoord? En is elke helm geschikt, ik zie dat de nieuwe helmen een extra stukje achter op de helm hebben als aanslag voor de brace.
Is mijn Nolan N52 Smart wel geschikt voor dit type brace?

Ik hoor het graag

Ab
Aprilia Pegaso 650 voor op de weg ;-)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 70
Re: Groepsinkoop Nek Brace: Leatt GPX Adventure II
« Reactie #7 Gepost op: 06-04-2011, 23:35 »
Hier en daar even info geprobeerd te vinden.
Als ik het goed heb gevonden kan je met dit model niet de afstand (aanslag) instellen van de kraag tov de helm.
Is dit eeen probleem? wie heeft hierop een duidelijk antwoord? En is elke helm geschikt, ik zie dat de nieuwe helmen een extra stukje achter op de helm hebben als aanslag voor de brace.
Is mijn Nolan N52 Smart wel geschikt voor dit type brace?

Ik hoor het graag

Ab

Beste Ab,

Een heel specifieke vraag waar ik geen ervaringsantwoord op kan geven. Wat ik wel weet is dat er andere braces zijn waaraan meer ingesteld kan worden en dat er ook nieuwe helmen zijn die extra 'groot' zijn waardoor ze nog beter aansluiten op de brace. Aan beide zitten natuurlijk ook dito prijskaartjes aan.

Dat neemt niet weg dat de Leatt GPX Adventure II een goede brace voor Enduro's is. Zelf vind ik het een prettig idee om een beschermer te hebben die het beter doet dan de 'worst' waar ik nu meer rijd (en veel beter dan met helemaal niks om de nek).

Groet,

Rens

Post Merge: 06-04-2011, 23:36
Cool! vanavond mijn chest (je) even meten, doe ik ook mee.

Voor de meesten voldoet M, dus daar zullen we geen conclusies uit kunnen trekken ;-)

Hoop dat het lukt en het lint niet te kort is...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: Groepsinkoop Nek Brace: Leatt GPX Adventure II
« Reactie #8 Gepost op: 07-04-2011, 11:22 »
Dat neemt niet weg dat de Leatt GPX Adventure II een goede brace voor Enduro's is. Zelf vind ik het een prettig idee om een beschermer te hebben die het beter doet dan de 'worst' waar ik nu meer rijd (en veel beter dan met helemaal niks om de nek

Helemaal mee eens,ik heb zo'n duur ding gekocht (KTM met dank aan Houten Klaas) zodra ze te krijgen waren.
Ben inmiddels ervaringsdeskundige en (+ nog een aantal die ik ken) ben er heel blij mee.
Weet ook van nabij dat zo'n "worst"niet veel doet als het er op aan komt  :confused:

Offline member

  • Rally Gek! ...... of gewoon gek ;-)
  • *****
  • Berichten: 195
Re: Groepsinkoop Nek Brace: Leatt GPX Adventure II
« Reactie #9 Gepost op: 07-04-2011, 12:12 »
Hoi Rens,

Probeer nog even meer info te verkrijgen, met name over het passen bij de verschillende helmen.
Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben?
Mogelijke reactie op mijn mail, om het topic niet te vervuilen!
Goede tips kunnen natuurlijk weer hier geplaatst worden.

Ab
Aprilia Pegaso 650 voor op de weg ;-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 718
Re: Groepsinkoop Nek Brace: Leatt GPX Adventure II
« Reactie #10 Gepost op: 07-04-2011, 12:30 »
je kunt deze brace op verschillende manieren instellen door de bijgeleverde plaatjes tussen te plaatsen of weg te halen om de afstand tussen borstbeen en rug te verstellen. Ook kun je de hoogte iets verstellen. Er zitten ook adaptertjes bij als je een dikke nek (of dunne nek) hebt.

Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat voor helm je hebt omdat helmen toch ook een bepaalde afstand tot je schouder moeten hebben om vrij beweegbaar te blijven.

Op de site van leatt brace kun je sizing chart vinden en wellicht zal de manual ook wel ergens te googlen zijn..

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 70
Re: Groepsinkoop Nek Brace: Leatt GPX Adventure II
« Reactie #11 Gepost op: 08-04-2011, 17:58 »
je kunt deze brace op verschillende manieren instellen door de bijgeleverde plaatjes tussen te plaatsen of weg te halen om de afstand tussen borstbeen en rug te verstellen. Ook kun je de hoogte iets verstellen. Er zitten ook adaptertjes bij als je een dikke nek (of dunne nek) hebt.

Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat voor helm je hebt omdat helmen toch ook een bepaalde afstand tot je schouder moeten hebben om vrij beweegbaar te blijven.

Op de site van leatt brace kun je sizing chart vinden en wellicht zal de manual ook wel ergens te googlen zijn..


Bedankt voor je antwoord, maakt weer meer duidelijk :-)

Offline member

  • Rally Gek! ...... of gewoon gek ;-)
  • *****
  • Berichten: 195
Re: Groepsinkoop Nek Brace: Leatt GPX Adventure II
« Reactie #12 Gepost op: 09-04-2011, 14:41 »
Heb toch nog ff een vraag.

Er wordt gesproken dat dit soort veiligheids zaken mogelijk verplicht wordt bij bv KNMV ritten en grotere rally's en cross wedstrijden!
Is er iemand die hier iets van weet, bv of er dan " verplicht "  een merk, type wordt gevraagd of dat ze het systeem verplicht gaan stellen?

Ab
Aprilia Pegaso 650 voor op de weg ;-)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 70
Re: Groepsinkoop Nek Brace: Leatt GPX Adventure II
« Reactie #13 Gepost op: 11-04-2011, 10:09 »
Wie maakt 9 man/vrouw blij door nummer 10 te worden ;-)

Actie loopt nog t/m 15 april. 10 is het minimum, meer mag natuurlijk ook...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1572
Re: Groepsinkoop Nek Brace: Leatt GPX Adventure II
« Reactie #14 Gepost op: 11-04-2011, 10:43 »
Ik heb toch besloten voor de Club 2 te gaan. Via Ebay uit UK. wel substantieel duurder, maar ben bang dat de achterkant te hoog is anders.