Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Oer 2011 zaterdag 14 mei weer van start!  (gelezen 6501 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 18
Oer 2011 zaterdag 14 mei weer van start!
« Gepost op: 09-05-2011, 13:26 »
Veel mensen van dit mooie forum zijn al eens mee geweest aan deze pracht rally, speciaal voor hun ff een update.  Voor de 5de editie gaat Leppink Adventure nieuwe stijl goed voorbereid op pad!. Daar we het maximaal aantal deelnemers op 30 hebben staan hebben we naast de Iveco ook een Hilux 4x4 pickup aangeschaft zodat we nu 27 stuks motoren schadevrij kunnen vervoeren in de Mobitec motorklemen. De Quad rijders hebben nu ook de OER ontdekt speciaal voor hun hebben we een nieuwe route voor dag 7 en 8. Natuurlijk blijven het 100% motorroutes maar op de slot dag wilde ik de Group graag bij elkaar houden, en op jullie verzoek heb ik de zandpaden op dag 7 in Hongarije flink uitgebreid. Ook zijn we verhuisd naar de maand Mei welke een stuk droger is. Bij het maken van de routes eind april had ik alleen maar stof. De Hilux kan 2 motoren vervoeren en heeft de medische spullen aan boord. De 3 assige aanhanger is voldoende groot om ook de gestrande quads te vervoeren. Ik zal mijn kleine aanhanger wel missen maar deze is uitgeleend aan de 3 tukkers die nu op een HP2 en 2 stuks super enduro de Dalmatia rally aan het rijden zijn. Maar geen nood hoor, bij een calamiteit gooi ik de aanhanger ff aan de kant zodat ik met de Hilux snel heen en weer kan rijden. Elke keer heb ik weer zin aan de OER en vindt het een geweldig evenement waar ik nog lang niet op uitgekeken ben. Wij hebben er zin aan! Ohh ja we zijn te volgen op twitter:  http://twitter.com/#!/GerjanLeppink Een sms kan ik nog net verzenden   ;D   ;D   ;D
 
 
      

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Oer 2011 zaterdag 14 mei weer van start!
« Reactie #1 Gepost op: 09-05-2011, 13:31 »
Veel teveel stof in de OER! :D ;D

Die hoort een beetje vochtig te zijn, dan is vallen vaak een stukje zachter  ;D ;)

Volgend jaar maar weer eens mee denk ik!!
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Oer 2011 zaterdag 14 mei weer van start!
« Reactie #2 Gepost op: 09-05-2011, 14:54 »
Damned, de eerste die ik ga missen..... :'(
Leuk klein groepje, lijkt het eerste jaar wel. Je hebt het weer goed voor elkaar Gerjan, ben wel benieuwd naar je nieuwe route.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: Oer 2011 zaterdag 14 mei weer van start!
« Reactie #3 Gepost op: 09-05-2011, 20:35 »
Veel teveel stof in de OER! :D ;D

Die hoort een beetje vochtig te zijn, dan is vallen vaak een stukje zachter  ;D ;)

Volgend jaar maar weer eens mee denk ik!!

En dat je een ARM nodig hebt om weer met je brommer boven op de berg en uit het bos te komen.  ::)
Eerst maar eens Maxi in orde maken. Ook wel gaaf om 't met een 4x4 te doen al is 't vloeken in de kerk.
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Oer 2011 zaterdag 14 mei weer van start!
« Reactie #4 Gepost op: 09-05-2011, 21:25 »
Na drie keer OER op rij wilde ik eens iets anders proberen.Begin juli weet ik of dat een juist besluit was. Denk nog regelmatig terug aan de OERvonturen. Vooral de stukken "follow ridge" zijn prachtig.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Oer 2011 zaterdag 14 mei weer van start!
« Reactie #5 Gepost op: 09-05-2011, 21:29 »
En weet je Rob...... De Volvo is er ook bij in Breslau(als persauto dan wel)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: Oer 2011 zaterdag 14 mei weer van start!
« Reactie #6 Gepost op: 09-05-2011, 23:11 »
ben slechts 1 keertje mee geweest met dit mooie evenement, maar kriebelt wel om het ook op de DRZ te gaan doen  ;)

geniet er van Gerjan en uiteraard alle rijders en verdere begeleiding
gr Hilbert

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Oer 2011 zaterdag 14 mei weer van start!
« Reactie #7 Gepost op: 10-05-2011, 08:16 »
suc6 daar!
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Oer 2011 zaterdag 14 mei weer van start!
« Reactie #8 Gepost op: 10-05-2011, 13:48 »
heee,

die auto zagen we op de terugweg om 7u vroeg bij een tankstation langs de snelweg in oost duitsland staan!  had je ook wel ff kunnen aanwaaiten bij de baja saxonia gerjan, lag op de route :-)

Goede rally gewenst!


offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Oer 2011 zaterdag 14 mei weer van start!
« Reactie #9 Gepost op: 10-05-2011, 18:48 »
Mooi Gerjan,  weer prima voor elkaar,  ik moet toch ook eens meegaan! !!
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Oer 2011 zaterdag 14 mei weer van start!
« Reactie #10 Gepost op: 10-05-2011, 19:05 »
 :stupid:

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Oer 2011 zaterdag 14 mei weer van start!
« Reactie #11 Gepost op: 10-05-2011, 20:56 »
gerjan op naar een probleemlose en gezellige OER. we ziende verhalen wel weer langskomen!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: Oer 2011 zaterdag 14 mei weer van start!
« Reactie #12 Gepost op: 10-05-2011, 21:26 »
ik ga zeker nog een keer mee, onvergetelijk daar, prachtland en supergezellig. Allemaal geniet ervan !!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Oer 2011 zaterdag 14 mei weer van start!
« Reactie #13 Gepost op: 11-05-2011, 09:07 »
He luitjes bedankt voor jullie leuke reactie,s en ik had echt geen tijd voor de Baja, maar ben jalours op Ferd met zijn mooie volvo naar Breslau jullie spotten, GRRR ik heb de filmpjes oa: over Ferd en de volvo creu in Furstenau bekeken. Wat een mooi team is dat en dan mogen ze speln als pers op de Poolse tankbanen, niets mooier als dat. Dat wordt weer smullen op Rally maniacs.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: Oer 2011 zaterdag 14 mei weer van start!
« Reactie #14 Gepost op: 11-05-2011, 14:11 »
He luitjes bedankt voor jullie leuke reactie,s en ik had echt geen tijd voor de Baja, maar ben jalours op Ferd met zijn mooie volvo naar Breslau jullie spotten, GRRR ik heb de filmpjes oa: over Ferd en de volvo creu in Furstenau bekeken. Wat een mooi team is dat en dan mogen ze speln als pers op de Poolse tankbanen, niets mooier als dat. Dat wordt weer smullen op Rally maniacs.

He Kanjer (Waldbrowser)
je gaat het het weer flikken voor de 5e keer toppie
iedereen veel plezier daar en hou alles heel
gr