Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Tuareg 2006 van start  (gelezen 59145 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Tuareg 2006 van start
« Reactie #300 Gepost op: 24-04-2006, 19:29 »
handig dat je dat effe communiceert...

Maar hij heeft nog veeel meer plaatjes op zijn computer zei die, en wilde wel specifiek op startnummers selecteren.
Ik wacht nog op antwoord van hem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Tuareg 2006 van start
« Reactie #301 Gepost op: 24-04-2006, 19:51 »
ja der komt nog wel een stukkie, maar nu effe niet. 

om je toch effe zoet te houden, hier nog 2 linkjes met plaatjes! van een poolse fotograaf. Ik mail met hem nu om te kijken of we 1 cd kunnen krijgen met gesorteerde plaatjes van onze teammembers. ZOdra ik wat weet horen jullie het.

http://www.press4x4.com/index.php?c=tuareg_rally
http://www.lr.pl/tuareg.html#galeria



Gerben,

Met welke band reed je hier?

En zat daar niet een risico in, zo ver boven je achterspatbord hangen?

Noppy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Tuareg 2006 van start
« Reactie #302 Gepost op: 24-04-2006, 19:58 »
versleten Teraflex, zie verhaaltjes

ver achterop -> druk op achterwiel, tot je voorwiel los komt natuurlijk, maar dat gebeurt met de lc8 niet zo snel in het zand hoor! (helaas!)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Tuareg 2006 van start
« Reactie #303 Gepost op: 25-04-2006, 08:10 »
Ik heb die hoge helling 's van een afstandje zitten bestuderen.....

Ik zag sommige mensen juist expres op de achterkant doorveren, dus kont achteruit en een beetje springen. Ik denk om grip op het achterwiel te houden... Kan zijn dat dat meer bij de zwaardere motoren was, maar het viel wel op. Had me nog voorgenomen te vragen wat de beste techniek nou was,  maar ben het vergeten.

Ja sorry Greben, terwijl ik een bestelling plaats, plaats jij je berichtje hier, dus we hebben elkaar gekruisd.
Jij hebt toch ook al besteld voordat je dat even met ons gecommuniceerd hebt.......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Tuareg 2006 van start
« Reactie #304 Gepost op: 25-04-2006, 20:18 »
nope Roos, ik heb nog niks besteld!

Ik had wel al met Erwin overlegd. Ik wil nu eigenlijk zien of ie nog meer specifieke foto's van ons heeft.
zoniet, dan bestel ik de CD gewoon niet en draag ik alsnog bij aan jouw bestelling als dat goed is.?

Offline member

  • Aut viam inveniam, aut faciam
  • *****
  • Berichten: 1314
Re: Tuareg 2006 van start
« Reactie #305 Gepost op: 25-04-2006, 21:35 »
gun die pool ook een paar centen die heeft die camera ook niet bij een pakje boter gekregen..
uhm iemand nog de dvd GlobeBusters - Riding Peru & Patagonia zodat ik die kan kopieeren?  :o :-X

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Tuareg 2006 van start
« Reactie #306 Gepost op: 06-05-2006, 11:13 »
Hé Gerben, hoe is het nou met je finish afgelopen??

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: Tuareg 2006 van start
« Reactie #307 Gepost op: 06-05-2006, 18:00 »
gun die pool ook een paar centen die heeft die camera ook niet bij een pakje boter gekregen..
uhm iemand nog de dvd GlobeBusters - Riding Peru & Patagonia zodat ik die kan kopieeren?  :o :-X
En in de shop plaatsen !! :P

Offline member

  • Aut viam inveniam, aut faciam
  • *****
  • Berichten: 1314
Re: Tuareg 2006 van start
« Reactie #308 Gepost op: 06-05-2006, 21:28 »
En in de shop plaatsen !! :P
kopieëren in de shop? ik denk dat dat snel probleemen gaat geven. dan moeten we een bibliotheek aanleggen waaruit je kunt lenen voor de prijs van kopieëren ofzo

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Tuareg 2006 van start
« Reactie #309 Gepost op: 07-05-2006, 21:48 »
Of, onze tuareg helden organiseren eens een leuke bijeenkomst ergens bij iemand thuis (of niet bij iemand thuis) en laten ons eens even zien hoe je dat doet, zo'n rallye rijden. Dan gaan we fijn samen luisten en naar een DVD kijken, volgens mij mag dat best van de buma stemra...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • Aut viam inveniam, aut faciam
  • *****
  • Berichten: 1314
Re: Tuareg 2006 van start
« Reactie #310 Gepost op: 07-05-2006, 21:50 »
uhm houd Dr_Bean niet een lezing aanstaande zaterdag?...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Tuareg 2006 van start
« Reactie #311 Gepost op: 08-05-2006, 11:36 »
oooowwww, ik heb de DVD van de polen binnen........
Veel auto's natuurlijk maar ook errug veel mooie beelden van de motoren........

Ik zal nu snel aan het copieëren gaan.

Voor diegene die toch graag wat meer foto's van zichzelf willen zien, is het misschien toch de mooite waard om hem zelf te bestellen. Ik moest mijn startnummer doorgeven en aan het einde van de DVD heb ik een 10tal foto's alleen van mijzelf erbij gekregen, terwijl ik op de hele DVD niet voorkwam. Ben ik toch blij om, 2 ervan komen denk ik uitvergroot op de muur  ;)

Nu komen jullie (Gerben dacht ik 3 of 4 keer, Erwin 2 of 3 en Meindert 1 keer) wel een paar keer voor in de gewone versie, maar misschien toch leuk om een serie close ups van jezelf te hebben.

Zeg het maar........
Of zal ik gewoon de DVD meenemen naar het motortrotters weekend, dan kunnen jullie 'm alvast bekijken.

Erwin, heb jij al nieuws van de orga foto CD en of Video?
Ik moet zelf ook de foto's krijgen, maarf nog niks vernomen...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Tuareg 2006 van start
« Reactie #312 Gepost op: 08-05-2006, 18:58 »
Die foto's op die DVD zijn verschrikkelijk mooi, echt waar! Superdesupermooi, heb ze gisteren zitten bekijken.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: Tuareg 2006 van start
« Reactie #313 Gepost op: 08-05-2006, 19:10 »
Die foto's op die DVD zijn verschrikkelijk mooi, echt waar! Superdesupermooi, heb ze gisteren zitten bekijken.

maak me gek, Roos kan je er niet een paar online zetten?
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Tuareg 2006 van start
« Reactie #314 Gepost op: 08-05-2006, 20:00 »
Roos, ik heb Arek 5x gemailed... maar hij reageert niet.   :-[

ik zou graag voor/op het weekend nog wat plaatjes mee willen nemen in de lezing idd.

Overigens is niet mijn bedoeling die lezing met heel veel rallyplaatjes te doorspekken, maar meer een beetje informatief: Wie kan zoiets, wat moet je er voor doen, hoeveel kost het etc. Het gezelschap daar bestaat vooral uit reizigers, en maar weinigen komen hier van het forum.

grts