Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Ik zoek iets leuks ....  (gelezen 28647 keer)

Offline member

• 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
Re: Ik zoek iets leuks ....
« Reactie #75 Gepost op: 20-07-2011, 21:51 »
Jij mag de volgende keer niet meer mee doen Toon  :D

Klopt, in zeldzame Rally Raid uitvoering. Met langere veerwegen, Marzocchi voorpoten, valbeugels, "laadvloertje" onder het achterzadel enz. enz.
Eigenlijk al zo'n beetje af. Wat nog te prepareren... Ik hou nog tijd over zo  :)

Foto's komen a.s. weekend.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

« Reactie #76 Gepost op: 20-07-2011, 22:21 »
leuk. aparte kleurstelling ook ;) echt heel aparte motorfiets,veel plezier gewenst!

Offline member

« Reactie #77 Gepost op: 21-07-2011, 14:29 »
de zandcreme/groenige RR? Die zijn gaaf, heb ik ook ooit eens naast gestaan! Het is toch een ktm geworden kort daarna. MAAR die capo blijf ik mooi vinden!

Offline member

« Reactie #78 Gepost op: 21-07-2011, 14:58 »
Leuke motor, is het deze ? http://link.marktplaats.nl/465811837 Een engelse import zo te zien.

Je kan er wel een beetje mee allroaden zo te zien.

Vstrom 650 - KTM 525 EXC

Offline member

« Reactie #79 Gepost op: 21-07-2011, 17:25 »
de zandcreme/groenige RR? Die zijn gaaf, heb ik ook ooit eens naast gestaan! Het is toch een ktm geworden kort daarna. MAAR die capo blijf ik mooi vinden!

Psies, die is het  8)

Post Merge: [time]do 21 jul 2011 16:29:28 GMT-1[/time]
Leuke motor, is het deze ? http://link.marktplaats.nl/465811837 Een engelse import zo te zien.

't Is hem wel, maar geen engelse. Verkoper had geen goeie plaatjes bij de hand dus heeft wat van het net geplukt. Prijs klopt ook niet  :D

Citaat

Ik kwam een amerikaan tegen die er zo'n 20.000 km mee door midden en zuid amerika is geweest dus 't kan allemaal wel. Zandduinen en nederlandse blubber gaan we niet opzoeken.

Alvast een paar LeoVincejes besteld bij Bolski want standaard zit er geen geluid in  :(
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

« Reactie #80 Gepost op: 21-07-2011, 17:40 »
Gaaf man, gefeliciteerd!
Echt heel gaaf ding.
Een vriendin van mij heeft er al jaren een, de rallyRaids werden destijds verkocht met een Hepco&Becker kofferset erbij.
Zij klaagt alleen altijd over dat het aluminium frame zo heet wordt dat je amper met je benen ertegenaan kan zitten.
Maar verder heeft ze nooit problemen mee gehad!

Atic#1007,  TCN#397

Offline member

« Reactie #81 Gepost op: 28-07-2011, 12:00 »
Kijk das nog eens orgineel!
Mooie fiets
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

« Reactie #82 Gepost op: 29-07-2011, 08:25 »
Gefeliciteerd Gert ! Zeker een aparte, stoere en zeldzame fiets in deze uitvoering; en die Mille blokken zijn best goed. Daarmee kan je flink knallen over de Oost-Europese wegen  ::)

Hou hem wel recht want dat prachtige alu-box frame is niet te richten :-)

Tijgertje blijft (gelukkig) nog even bij me  ;)

Offline member

« Reactie #83 Gepost op: 29-07-2011, 14:25 »

Tijgertje blijft (gelukkig) nog even bij me  ;)

Kan ik die fiets van jou wel eens op het bedrijven terein bij Amsterdam Sloterijk gepsot hebben?

Offline member

« Reactie #84 Gepost op: 30-07-2011, 08:01 »

Bruut ding zeg!!

Gefeliciteerd Gert, kom binnenkort maar eens een bakkie bij me doen om 'm te showen ;)

Offline member

« Reactie #85 Gepost op: 31-07-2011, 16:38 »
De Caponord. Wat een fijn ding was dat! Ik ging om een AfricaTwin te kopen toendertijd bij A Brouwer....en kwam met een Capo terug. ;D
1x het terrein mee ingegaan op Tourance...toen ie omlag bijna een hijskraan moeten bellen...best zwaar. ::) ;D
En deze uitvoering is echt om te kwijlen.

Ik had op mijn Capo een rallyraid schokdemper. Is van Sachs. Bekend euvel dat deze niet al te best is...veel lekkage gehad.

Gefeliciteerd Gert! Mooi ding!
Past: Suzuki T500 "74, Suzuki DR800S "96, Aprilia ETV1000 "02, Honda NX250 "91---Now: Honda XR250R "92, Honda NPS50 "08, KTM 250EXC-F "07, Yamaha XT660Z "09!!

Offline member

« Reactie #86 Gepost op: 01-08-2011, 21:02 »
Thanx guys voor alle felicitaties.
Ding doet het super, erg wendbaar en comfortabel als een waterbed. Verkeersdrempels vreet-ie op zonder dat je wat merkt. Op dat brede zadel en dat wel erg toeristische ruitje zit deze man stiekem toch wel fijn  :)
Je merkt dat-ie weer even los moet komen, de vorige eigenaren hebben 'm veel te lang onder een dekentje gehouden. Die kans krijgt-ie bij mij niet  :D

Moet nog wat bescherming regelen voor die mooie oogjes.

Door de Leo's heeft-ie z'n donkere Italiaanse roffel terug.
Passen op de tiende millimeter met dat rekje.

Zitten standaard al veel handige dingen op.

Citaat
Is van Sachs. Bekend euvel dat deze niet al te best is.
Bedankt voor de tip. Ga ik wel even naar informeren.
Ga nog wat meer modjes doen, over het algemeen zijn het kleinigheden.

Offline member

• Member
  • *
« Reactie #87 Gepost op: 01-08-2011, 22:53 »
Gefeliciteerd met deze bijzondere aanwinst!! Ziet er mooi uit zo op de foto's :-)
Ben benieuwd naar de "life" verschijning en sound.

"If you're not living on the edge, you're using up too much space..." ;-)

Offline member

« Reactie #88 Gepost op: 01-08-2011, 23:04 »
Gert proficiat , echt een mooie frisse fiets , ziet er uit als nieuw , toch prima dat hij al die tijd onder een dekentje heeft gestaan  :)
Yamaha WR250F 2015

Offline member

« Reactie #89 Gepost op: 02-08-2011, 10:20 »
Ik zie het al; apparaat is weer veels te mooi om in het Oostblok rond te gaan crossen  ;D

PS; als ik me niet vergis kreeg je van Aprillia standaard bij aanschaf een setje TKC's of Karoo's erbij  :P  wat een service !