Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Te koop GEVRAAGD: GPS 60 serie (meenemen naar Midsummer)  (gelezen 1418 keer)

Offline member

  • Yamaha XT 660 Z Ténéré
  • *****
  • Berichten: 1531
Vandaag tijdens de testrit mijn GPS verloren.
Verlorenhuhkijkjeernietopdanjawelmaarnietconstantensomskijkikalleennaarlangsrijdendeamazonesopeenpaardlaatmijnvrouwhetniethoren  ;D

Zo, dan hebben we dat gehad.

maaarreeehhh, nog iemand een GPS over en toevallig naar de Midsummer zodat ik hem daar kan overnemen ?
Graag snelle reacties, anders moet ik dinsdag een nieuwe kopen...
Martin Hammega | Anderz makelaar Groningen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Te koop GEVRAAGD: GPS CsX (meenemen naar Midsummer)
« Reactie #1 Gepost op: 13-06-2011, 17:25 »
een tip voor de toekomst: Haal altijd je gps effe door het koortje heen om het stuur ofzo: Als de houder dan breekt, losschiet of wat ook.. wan bungelt je gps tenminste ergens tussen je vork... en ben je hem niet kwijt.

Offline member

  • Yamaha XT 660 Z Ténéré
  • *****
  • Berichten: 1531
Re: Te koop GEVRAAGD: GPS CsX (meenemen naar Midsummer)
« Reactie #2 Gepost op: 13-06-2011, 17:28 »
Dank je.
Ik heb hem waarschijnlijk uit de houder gestoten bij het aanpassen van de voorvering.
Ander is hij eruit gestuiterd en dan wil ik hem niet eens vinden, want dan staan de noppen in de printplaat ;)

Het gaat altijd goed, maar vandaag gewoon even domme pech. Hij zat in een TT houder zonder slotje, en daar heb ik prima ervaringen mee. Zal voor de MS de klem fixeren zodat hij er niet uit kan springen. Hoef ik alleen maar van de vering af te blijven, niet te drinken, en niet op mijn plaat te gaan en dan moet het wel lukken....
Martin Hammega | Anderz makelaar Groningen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1681
Re: Te koop GEVRAAGD: GPS CsX (meenemen naar Midsummer)
« Reactie #3 Gepost op: 13-06-2011, 17:30 »
een tip voor de toekomst: Haal altijd je gps effe door het koortje heen om het stuur ofzo: Als de houder dan breekt, losschiet of wat ook.. wan bungelt je gps tenminste ergens tussen je vork... en ben je hem niet kwijt.




SSSST had ik hem al eens verteld :-X
Gerrit :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1235
Re: Te koop GEVRAAGD: GPS CsX (meenemen naar Midsummer)
« Reactie #4 Gepost op: 13-06-2011, 17:32 »
Ik heb deze te koop:

http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=11829.0

Woont in Den Bosch.
_??_
(?_?)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Te koop GEVRAAGD: GPS CsX (meenemen naar Midsummer)
« Reactie #5 Gepost op: 13-06-2011, 17:44 »

SSSST had ik hem al eens verteld :-X

Tja.. en hij wil het nog niet horen geloof ik...

Ik was mijn gps ook bijna kwijt toen hij toch echt heel stevig in de houder zal... alleen de hele ophanging van de houder brak, en gps met houder en al van het stuur af kwam.
Gelukkig had ik wel het safety touwtje vastgemaakt.

Maar ach: mooi excuus om een nieuwe te kopen :-), ik rij altijd nog met die oude...

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Te koop GEVRAAGD: GPS CsX (meenemen naar Midsummer)
« Reactie #6 Gepost op: 13-06-2011, 17:45 »
Ik heb wel een 60 te leen, als je het touwtje aan het stuur knoopt en als hij de 22ste maar weer terug is (moet weer mee als back up naar Breslau-Dresden).


Edit:
Ohnee, je zoekt een CsX, ik hen een Cx te leen (in een C behuizing :-*)

Offline member

  • Yamaha XT 660 Z Ténéré
  • *****
  • Berichten: 1531
Re: Te koop GEVRAAGD: GPS CsX (meenemen naar Midsummer)
« Reactie #7 Gepost op: 13-06-2011, 18:54 »
SSSST had ik hem al eens verteld :-X
Nee, van jou moest ik een ketting aan mijn naaf lassen en daar de GPS aan bevestigen toch ?
Of heb ik het niet begrepen ? ;D

Post Merge: 13-06-2011, 17:55
Tja.. en hij wil het nog niet horen geloof ik...

Klinkt als mijn vrouw.
Heb ik straks een GPS met doorzichtig glas ipv matglas, ook mooi

Post Merge: 13-06-2011, 18:56
Ik heb deze te koop:

http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=11829.0

Woont in Den Bosch.

Had ik gespot. Niet duur voor een goed apparaat, maar mij is verteld dat deze niet zo schokbestendig zijn als de GPS 60 versies. Bovendien heb ik de kabels en de houder etc allemaal nog. Voor de Etrex zou ik alles dan weer opnieuw moeten kopen en dan wordt het weer duur
Martin Hammega | Anderz makelaar Groningen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4388
Re: Te koop GEVRAAGD: GPS CsX (meenemen naar Midsummer)
« Reactie #8 Gepost op: 14-06-2011, 11:24 »

Had ik gespot. Niet duur voor een goed apparaat, maar mij is verteld dat deze niet zo schokbestendig zijn als de GPS 60 versies. Bovendien heb ik de kabels en de houder etc allemaal nog. Voor de Etrex zou ik alles dan weer opnieuw moeten kopen en dan wordt het weer duur

Die van mij heeft de Alto Turia overleefd maar daarna de crash bij de Tuareg niet. M'n nieuwe heeft de Tuareg zonder problemen overleefd, dus die schokbestendigheid zit wel snor. Houder kan je misschien wel makkelijk aanpassen.
None of us is as strong as all of us.