Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Rallye di Croatia  (gelezen 18734 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Rallye di Croatia
« Reactie #60 Gepost op: 15-05-2006, 18:25 »
Nog maar 2 weekjes  :D
Johooooo

Ik heb er nog steeds zin in  :)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Re: Rallye di Croatia
« Reactie #61 Gepost op: 15-05-2006, 23:04 »
Moet jij niet al naar Italie om daar met één   PK   CK wat bergjes te gaan bedwingen?
Wij gaan de 24ste rijden, eerst nog even langs Teueratech wat inkopen doen.
Lekker rustig aan naar Kroatie.

Ik ben er trouwens bij het MT weekeind nog even aan herinnerd dat ik nog een prikkie moet halen voor tetanus (of DTP)
Zou je voor Kroatie nog meer prikken moeten hebben?

geen bijzondere omstandigheden daar, dus.

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 5
Re: Rallye di Croatia
« Reactie #62 Gepost op: 17-05-2006, 09:14 »
Ik had de info vrijdag binnen, maar DeeDee ook pas vandaag.
Effies uit mn hoofd; actieradius moet iets van 150 km zijn geloof ik, Als ik de foto's op de site en de dvd bekijk dan hadden alle WRretjes die ik zag wel een grote tank. Maar als je de minimum actieradius (staat in de info) haalt met je standaard tank dan hoeft dat niet natuurlijk.
Hoeveel gaat er in je WR?

Thnx voor de info,

heb me gelijk maar geregistreerd.

ik net pas de motorfiest  ontvangen (er waren wat moeilijkheden. maar gelukkig kan ik nu elke avond er aan werken.

de tank is 10 liter dat is dus ff te weinig. probeer een acerbis tank. die bumtank heb ik niet zo een vertrouwen in. is toch 5 kg op het achterspatbord. dat zwabbert al snel.  Maar houd het zeker in gedachten.

ik rijd donderdag de 25e weg en ook op mijn gemak (tenminste dat hoop ik toch;0) naar croatie. ook ik heb nu in de inschrijvings info binnen (gepsot de 26e!, aangekomen de 12e mei) zal de big city dan zo lastig zijn om post te bezorgen?

heb er zin in.

bryan

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Rallye di Croatia
« Reactie #63 Gepost op: 17-05-2006, 09:21 »
Vanavond de laatste dingen knutselen, brommer en de rest van de zooi inleveren bij Arjen, dan eerst ff een weekje klimmen in Italie, en dan....   :)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Rallye di Croatia
« Reactie #64 Gepost op: 17-05-2006, 16:23 »
Thnx voor de info,

heb me gelijk maar geregistreerd.

ik net pas de motorfiest  ontvangen (er waren wat moeilijkheden. maar gelukkig kan ik nu elke avond er aan werken.

de tank is 10 liter dat is dus ff te weinig. probeer een acerbis tank. die bumtank heb ik niet zo een vertrouwen in. is toch 5 kg op het achterspatbord. dat zwabbert al snel.  Maar houd het zeker in gedachten.

ik rijd donderdag de 25e weg en ook op mijn gemak (tenminste dat hoop ik toch;0) naar croatie. ook ik heb nu in de inschrijvings info binnen (gepsot de 26e!, aangekomen de 12e mei) zal de big city dan zo lastig zijn om post te bezorgen?

heb er zin in.

bryan

Ik ga er toch ook maar ff een bumtankje op zetten. beter een beetje zwabberen als duwen...........
Arjen

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 5
Re: Rallye di Croatia
« Reactie #65 Gepost op: 17-05-2006, 16:28 »
Dat is helemaal waar.

ik heb nu een grotere tank geregeld. aluminium en een plastic tank komt eraan.

let wel dat je de bumtank moet demonteren om benzine bij te gieten. zou ik persoonlijk het zo maken dat het snel en zonder al te veel gereedschap te monteren is.


grtz
Bryan

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Rallye di Croatia
« Reactie #66 Gepost op: 18-05-2006, 08:58 »
let wel dat je de bumtank moet demonteren om benzine bij te gieten. zou ik persoonlijk het zo maken dat het snel en zonder al te veel gereedschap te monteren is.

Hoezo? D'r zit toch gewoon een dop bovenop waarmee je dat ding kunt vullen? (of bedoelde je dat niet?) In de el chott reden ze overigens gewoon met bumtanks met een bezinekraantje erop. De benzineslang van de bumtank was met een T-stukje rechtstreeks op het 'hoofdbenzineleidingensysteem' (Scrabble!!) aangesloten, dus nix demonteren...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 5
Re: Rallye di Croatia
« Reactie #67 Gepost op: 18-05-2006, 09:07 »
He scrabble koning ;-)
alles is mogelijk natuurlijk.

Ik zelf (maar let wel dat is persoonlijk) zal niet zo snel met zo'n extra leiding en t-stuk werken.(bij een tank die ver naar achteren loopt op een niet zulk stevig deel van de motorfiets).
bij een crash bestaat er een mogelijkheid dat dan de leiding zou kunnen scheuren oid. tijdens het rijden ook.(doorschuren door vibratie)

Als je dan toch hiervoor kiest zorg dan dat alle leidingen van verstevigde brandstofleiding is met een beschermantel(tegen het doorschuren)

De bumtank is zeker een praktische oplossing.

Alleen met mijn werk hanteer ik veel hogere veiligheidsmarges.

Vriendelijke groeten en tot volgende week

Bryan


Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Rallye di Croatia
« Reactie #68 Gepost op: 19-05-2006, 19:28 »
Nou,

wij gaan vast hoor. eerst ff een weekje heel vervelend uitrusten (beetje klimmen) in het noorden van Italie, en dan ....

Doei!
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Re: Rallye di Croatia
« Reactie #69 Gepost op: 20-05-2006, 20:19 »
k ga donderdag vertrekken, wie heeft suggestie voor n route?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Rallye di Croatia
« Reactie #70 Gepost op: 20-05-2006, 21:59 »
Ik ga via A12, grens NL-D, A3, A2, A45, A3, Grens D-A bij Passau, A8, A9, Grens A-Slo bij Spielfeld, 10, 3, 11, langs Zagreb, 1, 12, 4, 11, 13, 2, naar Zadar, en dan ben je d'r.
Pfff, wat een boel wegnummers.  ::)

Heb je mapsource? Ik kan de route wel mailen. (stuur dan een PBtje met emailadres) Het is bijna wat mapsource er zelf van maakt. Alleen een andere grensovergang aangegeven en door het Sauerland ipv het Roergebied.

Ik heb me ook nog de tandjes gezocht om wat LPG tankstations onderweg te vinden.

Bij de ANWB kun je wat routekaarten halen (je hebt er een heleboel nodig) als je lid bent. Ook best handig.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Rallye di Croatia
« Reactie #71 Gepost op: 25-05-2006, 11:37 »
Alvast een verhaaltje hoe het was in 2004

http://www.mc-pfungstadt.de/content/view/29/

Ik heb er nog steeds zin in  :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: Rallye di Croatia
« Reactie #72 Gepost op: 26-05-2006, 08:43 »
nog 2 dagen voor de start.... iedereen zal nu wel onderweg zijn  :D
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Rallye di Croatia
« Reactie #73 Gepost op: 26-05-2006, 13:28 »
nog 2 dagen voor de start.... iedereen zal nu wel onderweg zijn  :D

ben je nu al gespannen over hoe ze zullen presteren. :)
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Rallye di Croatia
« Reactie #74 Gepost op: 28-05-2006, 19:22 »
Iemand al iets gehoord van de heren??