Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: A.s. zaterdag 30 juli allroadrit rondom Roosendaal  (gelezen 1541 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 23
A.s. zaterdag 30 juli allroadrit rondom Roosendaal
« Gepost op: 28-07-2011, 08:40 »
Ik ga zaterdagochtend een lekker stukkie allroaden. Heeft iemand zin om mee te gaan? Ik dacht Rucphen, zuiden van Roosendaal, Bergen op Zoom, Hoogerheide en Ossendrecht aan te doen.
 
Lekker karren over klinkers, gravel, modder, de Kuil in Hoogerheide en ook het helaas onvermijdelijke asfalt. Als er behoefte is aan meer dan alleen een ochtend kan het uiteraard worden opgerekt.
 
Banden met (semi)nop (TKC80, Karoo's, K60's, MT21's enz) is aan te bevelen.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 32
Re: A.s. zaterdag 30 juli allroadrit rondom Roosendaal
« Reactie #1 Gepost op: 30-07-2011, 17:37 »
Net te laat gezien. Legale routes?? dan ga ik zeker mee bij de volgende.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 23
Re: A.s. zaterdag 30 juli allroadrit rondom Roosendaal
« Reactie #2 Gepost op: 30-07-2011, 18:59 »
Alleen legaal. Ik werk bij de overheid en heb veel contact met natuurbeheerders. Ik zou mijn geloofwaardigheid verliezen als ik ergens aangehouden zou worden voor wild offroaden. Maar ik ben verslaafd aan zand, dus  ik moet wel af en toe van het asfalt af ;).

Woon je in de buurt? Anders kunnen we over een maand ofzo wel een rit maken. Augustus is een drukke maand wat betreft de weekenden voor mij. Ben ook alrijd benieuwd naar nieuwe paadjes 8)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 13
Re: A.s. zaterdag 30 juli allroadrit rondom Roosendaal
« Reactie #3 Gepost op: 08-08-2011, 19:38 »
Helaas ook ik kom net terug van vakantie, maar kom ook uit West Brabant.
Heb onder mijn XT nog de noppenbanden van het safariweekend.
Zelf kan ik wel enkele paadjes toevoegen, maar een volledige route uitzetten is mij nog niet gelukt met een aanzienlijk deel offroad.

Graag sluit ik me aan als jullie een rondje maken,

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 32
Re: A.s. zaterdag 30 juli allroadrit rondom Roosendaal
« Reactie #4 Gepost op: 09-08-2011, 13:29 »
Misschien goed om af te spreken bij de kuil? De KTM690R gaat plaatsmaken voor de Husa FE570 en die moet ik wel even proberen natuurlijk. Ik ga idd ook alleen voor legale wegen. Uhh ik ga er dan maar even vanuit dat de kuil legaal is...ben er nog nooit geweest. Zijn er nog meer mensen hier die bekend zijn met de kuil(Hoogerheide)? Woon sinds kort in West-Brabant dus veel offroadwegen ken ik hier helaas nog niet, alleen MC Rilland;-). Als ik allroadmap mag geloven is er nogal wat legaal te offroaden rond Bergen op Zoom??

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 23
Re: A.s. zaterdag 30 juli allroadrit rondom Roosendaal
« Reactie #5 Gepost op: 09-08-2011, 14:31 »
Kunnen we wel en keer doen. Deze zaterdag ga ik naar die MV Wintelre rit (Vlakbij eindhoven), zie: http://www.bmwgsclub.nl/forum/viewtopic.php?t=43995
 
Kost 5 euro. Dan een beetje rondtoeren op legale wegen. Aanmelden hoeft niet. Als je maar betaald  8)  (Ik heb die man (Bart) vanochtend aan de lijn gehad).
Als jullie zin/tijd hebben, kunnen we wel samen oprijden, al lijkt me die Husa niet erg geschikt voor een snelwegrit

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 32
Re: A.s. zaterdag 30 juli allroadrit rondom Roosendaal
« Reactie #6 Gepost op: 09-08-2011, 15:01 »
Als ik de Husa dan heb kan die op de aanhanger! Zal dan wel rond 09:00 daar zijn. Eens kijken of het gaat lukken qua tijd en motor :-)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 13
Re: A.s. zaterdag 30 juli allroadrit rondom Roosendaal
« Reactie #7 Gepost op: 16-08-2011, 21:58 »
Kunnen we wel en keer doen. Deze zaterdag ga ik naar die MV Wintelre rit (Vlakbij eindhoven), zie: http://www.bmwgsclub.nl/forum/viewtopic.php?t=43995
 
Kost 5 euro. Dan een beetje rondtoeren op legale wegen. Aanmelden hoeft niet. Als je maar betaald  8)  (Ik heb die man (Bart) vanochtend aan de lijn gehad).
Als jullie zin/tijd hebben, kunnen we wel samen oprijden, al lijkt me die Husa niet erg geschikt voor een snelwegrit

Hi Nomiis,
Als je nog meer goede (west-brabantse) tips hebt voor komend weekend (of avonden) laat het dan even weten.
Ik heb nu lang genoeg vakantie gehouden.
Regards,

Offline member

  • *****
  • Berichten: 212
Re: A.s. zaterdag 30 juli allroadrit rondom Roosendaal
« Reactie #8 Gepost op: 16-08-2011, 22:26 »
Hi Nomiis,
Als je nog meer goede (west-brabantse) tips hebt voor komend weekend (of avonden) laat het dan even weten.
Ik heb nu lang genoeg vakantie gehouden.
Regards,

Gewoon het forum in de gaten houden.
Ik heb ook met veel plezier de MV Wintelre rit meegereden.
Altijd leuk zo'n ritje tussendoor...
 

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 32
Re: A.s. zaterdag 30 juli allroadrit rondom Roosendaal
« Reactie #9 Gepost op: 17-08-2011, 08:40 »
Is de kuil bij hoogerheide legaal?? Anders zondag middag daar eens kijken?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 13
Re: A.s. zaterdag 30 juli allroadrit rondom Roosendaal
« Reactie #10 Gepost op: 22-08-2011, 19:49 »
Zaterdag heb ik de kuil eens gezocht en gevonden!
Mooi zandstuk van beperkte omvang tegen het vliegveld aan in de bossen, leuk om even uit te razen en dan weer verder te gaan.
De paadjes eromheen zijn leuk voor een trailmotor. Allroad geweld heeft vaak meer ruimte nodig.

Legaal? Ik ben wel via de met camera's bewaakte parkeerplaats van Fokker, maar geen bordje tegen gekomen.
Op een ander forum las ik dat het land van een Belgische projectontwikkelaar was die het niet uitmaakte.

Wel een leuk start punt, heb je wat te doen als je nog effe moet wachten